Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
584z dziś
6594z ostatnich 7 dni
21095z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza Dom nr 1
Witaniów 36A
21-010 Witaniów
powiat: łęczyński
tel. /81/ 5315316
sekretariat@pow.powiatleczynski.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Witaniów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. /81/ 5315316
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszaMY do składania ofert w postępowaniu pn.:
,,DOSTAWA energii elektrycznej do budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej
Dom nr 1".
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA energii elektrycznej do budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Dom nr 1
2. Wykonawca będzie dostarczał energię zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych na podstawie ustawy Prawo energetyczne.
3. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na terenie Punktów Poboru Energii Zamawiającego jest PGE Dystrybucja S.A. Ul. Garbarska 21, 20-340 Lublin.
4. Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (zwanego dalej OSD), z którym Zamawiający ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji lub będzie miał podpisaną umowę o świadczenie takich usług najpóźniej w dniu rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej na podstawie niniejszej Umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia PGE Dystrybucja S.A., w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej oraz do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej umowy.
6. Punkt poboru: Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Dom nr ł, Witaniów 36A, 21-010 Witaniów, nr działki 241/1.
7. Moc przyłączeniowa: 25 kW.
8. Prognoza zużycia energii w okresie podlegającym zamówieniu (7 miesięcy): 21 MWh.
9. Zamawiający informuje, że na budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Dom nr 1 w celu pozyskania energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii została zainstalowana mikro instalacja fotowoltaiczna o mocy 6 kW.
10. Zamawiający oświadcza, że prognoza zużycia energii wskazana powyżej stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w stosunku do prognozy. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii.
11. Grupa taryfowa: Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej Gil.
12. Zamawiający informuje, że jest odbiorcą uprawnionym na podstawie art. 2 pkt 2 lit. d) Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku oraz 2024 r.
13. Kalkulując swoje wynagrodzenie wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Zaoferowanie wynagrodzenia skalkulowanego niezgodnie z przepisami ustawy jest podstawą odrzucenia oferty.
Zamawiający informuje, że maksymalna stawka za 1 MWh nie może przekroczyć 693zł.

CPV: 09300000-2

Dokument nr: POW.1.2610-1/2024

Składanie ofert:
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 17,05,2024 r, do godz. 12:00
1) pocztą lub przesyłką kurierską na adres Zamawiającego podany w punkcie I lub
2) osobiście w siedzibie Zamawiającego, lub
3) przesłać e-mailem sekretariat@pow.powiatleczynski.pl (decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
2. Oferty składane pocztą, przesyłką kurierską/osobiście należy oznakować:
,,DOSTAWA energii elektrycznej do budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Dom nr 1". POW.1.2610-1/2024
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
Zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie od 01.06.2024 r. do 31.12.2024 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie Zarządzenia Dyrektora nr 7/2021 z dnia 16.02.2021r., w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł netto, w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. póz. 2019 z późn. om.) oraz w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.)
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu w oparciu o pkt 2 i 3 niniejszego Rozdziału;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
a) posiadają kompetencje lub uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną (sprzedaż energii elektrycznej). Wykonawca na dzień składania oferty posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem,
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
c) dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia.
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności
Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
2. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby):
1) powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. póz. 2309) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. ł ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022r. póz. 1520);
3) o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. póz. 129).
3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH
SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK
PODSTAW WYKLUCZENIA
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej, Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym oraz dokumentów dołączonych do oferty.
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
2. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie sprzedaży
i obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w zapytaniu ofertowym.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, lub drogą elektroniczną. W przypadku wykorzystania drogi elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
4. Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem, należy kierować na adres:
Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza Dom nr 1 Witaniów 36A, 21-010 Witaniów
e-mail: sekretariat@pow.powiatleczynski.pl
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania.
6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
7. Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
8. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
9. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty: oświadczenia, załączniki i inne, o których mowa w zapytaniu. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.
10. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami, zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
XII.OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację zamówienia. Zostanie ona określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1).
2. Wykonawca określi cenę całkowitą oferty netto i brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownym, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W razie rozbieżności wiążącą jest cena podana słownie.
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT.
4. Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia.
5. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu dostawy, niezbędnej do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług wykonawca nie dolicza podatku VAT do ceny ofertowej i w formularzu ofertowym w rubryce podatek VAT - wskazuje zapis ,,obowiązek podatkowy' po stronie zamawiającego", Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie - wg. wzoru umowy załącznika nr 2.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
5. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
XV. WYNIK POSTĘPOWANIA
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazane Wykonawcom
biorącym udział w postępowaniu oraz zamieszczone na stronie BIP jednostki.
XVI. ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA NA KAŻDYM JEGO ETAPIE BEZ PODAWANIA PRZYCZYN.

Kontakt:
5. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Marlena Samborska; e-mail: sekretariat@pow.powiatleczynski.pl tel. 81 5315316

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.