Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
353z dziś
6364z ostatnich 7 dni
20864z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przygotowanie opracowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przygotowanie opracowania

Data zamieszczenia: 2024-05-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
Al. Jerozolimskie 136
02-305 Warszawa
powiat: Warszawa
tel 22 310-67-00
sekretariat.drp@gdos.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 22 310-67-00
Termin składania ofert: 2024-05-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest przygotowanie opracowania pod roboczym tytułem:
,,Zalecenia w zakresie kwalifikacji działań pod kątem zakazu dokonywania zmian stosunków
wodnych".
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego.

Składanie ofert:
4. Ofertę oraz wymagane dokumenty należy złożyć drogą elektroniczną na adres:
sekretariat.drp@gdos.gov.pl.
5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty oraz załączników w formie skanu (tj. dokumentu
wypełnionego i podpisanego własnoręcznie) lub dokumentu podpisanego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Termin złożenia oferty: 17 maja 2024 r., do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie zostanie wykonane nie później niż do dnia 21 października 2024 r. do godz. 12.00.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania
zespołem eksperckim, który skierują do realizacji zamówienia, składającym się z następujących
specjalistów:
1. Koordynator - który posiada wykształcenie wyższe magisterskie oraz jest autorem lub
współautorem przynajmniej 3 publikacji lub opracowań o charakterze naukowym lub popularno-
naukowym (np.: monografii, artykułów naukowych, komentarzy, podręczników) lub ekspertyz
z zakresu planowania przestrzennego lub ochrony przyrody lub krajobrazu, w okresie ostatnich
10 lat przed terminem składania ofert.
2. Specjalista ds. hydrologii - który ukończył studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie
z dyscypliny Nauk o Ziemi i środowisku (specjalizacja hydrologia lub pokrewne) oraz jest autorem
lub współautorem przynajmniej 3 publikacji lub opracowań w zakresie hydrologii, hydrogeologii
lub hydrobiologii (np. monografii, ekspertyz, artykułów naukowych, komentarzy, podręczników)
- w okresie ostatnich 10 lat przed terminem składania ofert.
3. Specjalista ds. krajobrazu - który ukończył studia drugiego stopnia lub jednolite studia
magisterskie o kierunku ochrona środowiska lub geografia lub architektura krajobrazu lub
gospodarka przestrzenna oraz jest autorem lub współautorem przynajmniej 3 publikacji lub
opracowań w zakresie waloryzacji i ochrony krajobrazu lub planowania i kształtowania krajobrazu
(np. monografii, ekspertyz, artykułów naukowych, komentarzy, podręczników) - w okresie
ostatnich 10 lat przed terminem składania ofert.
4. Specjalista ds. prawa - który posiada wykształcenie wyższe prawnicze (magister prawa) oraz jest
autorem lub współautorem przynajmniej 3 publikacji lub opracowań o charakterze naukowym lub
popularno-naukowym (np.: monografii, artykułów naukowych, komentarzy, podręczników,
ekspertyz) odnoszących się do problematyki prawnych aspektów planowania przestrzennego lub
ochrony przyrody lub krajobrazu - w okresie ostatnich 10 lat przed terminem składania ofert.Dopuszcza się łączenie dowolnej liczby funkcji wskazanych w pkt IV.1 - IV.4 przez jedną osobę pod
warunkiem, że osoba ta łącznie posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe wymagane dla każdej
z funkcji.
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży następujące
podmiotowe środki dowodowe, w sposób wskazany w formularzu ofertowym:
1) Wykaz osób na spełnienie warunku udziału w postępowaniu (pkt II formularza ofertowego).
UWAGA: w przypadku wykazania publikacji lub opracowań niepublikowanych lub
niedostępnych w Internecie do oferty należy dołączyć ich elektroniczne wersje (dotyczy publikacji
lub opracowań wykazanych na spełnienie warunków udziału w postępowaniu dla wszystkich
członków Zespołu).
V. Kryteria oceny ofert:
Oceniane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Ocena w ramach kryteriów oceny ofert będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez
Wykonawcę pkt I oraz pkt III formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania
ofertowego.
Kryteria oceny ofert stanowią:
1) Cena - 60%;
2) Doświadczenie Wykonawcy (Zespołu) - 40%.
Zamawiający wybierze wykonawcę, którego oferta uzyskała największą łączną liczbę punktów
w obu kryteriach. Każda oferta może uzyskać od 0 do 100 pkt.
W ramach kryterium Cena punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
najniższa cena brutto realizacji zamówienia
--------------------------------------------------------- x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
cena brutto oferty ocenianej
6.
Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia,
uwzględniającą podatek VAT, i obejmuje wykonanie wszystkich czynności zgodnie z umową,
w tym z OPZ.
W ramach kryterium Doświadczenie Wykonawcy (Zespołu) punkty zostaną przyznane
w następujący sposób:
Ocenie podlegać będzie posiadanie przez jednego członka z zespołu - Koordynatora albo
Specjalisty ds. hydrologii albo Specjalisty ds. krajobrazu albo Specjalisty ds. prawa -
doświadczenia (ponad wymagane na spełnienie warunku udziału w postępowaniu) w zakresie
przygotowania:
1) Od 1 do 4 publikacji lub opracowań, o których mowa w pkt. IV - w takim przypadku
Wykonawca otrzyma 0 pkt;
2) Od 5 do 7 publikacji lub opracowań, o których mowa w pkt. IV - w takim przypadku
Wykonawca otrzyma 10 pkt;
3) Od 8 do 10 publikacji lub opracowań, o których mowa w pkt. IV - w takim przypadku
Wykonawca otrzyma 20 pkt;
4) Od 11 do 13 publikacji lub opracowań, o których mowa w pkt. IV - w takim przypadku
Wykonawca otrzyma 30 pkt;
5) 14 lub więcej publikacji lub opracowań, o których mowa w pkt. IV - w takim przypadku
Wykonawca otrzyma 40 pkt
Doświadczenie zespołu nie podlega sumowaniu, tzn. jeśli Wykonawca wskaże doświadczenie
więcej niż jednej osoby na kryterium, Zamawiający weźmie pod uwagę członka zespołu
z największą liczbą publikacji lub opracowań, których był autorem lub współautorem.UWAGA: Zamawiający zastrzega, że wskazane przez Wykonawcę publikacje lub
opracowania muszą być inne niż wykazane na spełnienie warunków udziału w postępowaniu
dla danego członka zespołu. W przypadku publikacji lub opracowań niepublikowanych lub
niedostępnych w Internecie do oferty należy dołączyć ich elektroniczne wersje.
VI. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osoby
upoważnionej do reprezentacji wykonawcy.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) wypełniony formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego
zapytania ofertowego;
2) pełnomocnictwo, w przypadku gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje
pełnomocnik.

7. Oferty złożone po terminie będą podlegały odrzuceniu.
8. Zamawiający informuje, że oferty składane w ramach zapytania ofertowego stanowią informację
publiczną w rozumieniu ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz. U. z 2022 r. poz. 902).
9. W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca zobowiązany jest do zastrzeżenia tych informacji
i przedstawienia zamawiającemu uzasadnienia tego zastrzeżenia.
10. Składający ofertę jest nią związany przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert,
z tym zastrzeżeniem, że pierwszym dniem jest dzień składania ofert.
11. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, dopuszcza możliwość zwrócenia się do Wykonawcy
z wnioskiem o przedłużenie okresu związania ofertą.
VII. Informacja dotycząca sposobu komunikacji zamawiającego z wykonawcą:
Wszelka korespondencja i wymiana informacji związana z niniejszym postępowaniem odbywa się
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.drp@gdos.gov.pl.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści zapytania
ofertowego. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, jak również, w uzasadnionych przypadkach,
może przedłużyć termin składania ofert.
Treść pytań wykonawcy wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępni na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
Zamawiający nie udziela ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień i odpowiedzi
na kierowane zapytania. Wszelkie pytania w powyższym zakresie należy kierować na adres e-mail
wskazany w ust. 1.
VIII.
Pozostałe informacje dotyczące Zapytania ofertowego:
Zamawiający dopuszcza negocjowanie oferowanych cen z wykonawcami, którzy złożyli ważne
i niepodlegające odrzuceniu oferty. W tym celu zamawiający, w uzasadnionych przypadkach,
zastrzega możliwość kontaktu z wykonawcami za pośrednictwem adresu internetowego
sekretariat.drp@gdos.gov.pl.
Aby zapewnić porównywalność wszystkich ofert, zamawiający zastrzega sobie prawo
do skontaktowania się z właściwymi wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania
przesłanych dokumentów lub udzielenia wyjaśnień.
Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe będą wydawać się rażąco niskie w stosunku
do przedmiotu zamówienia i tym samym będą budzić wątpliwości zamawiającego, zamawiający
dopuszcza możliwość zwrócenia się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów dotyczących
wyliczenia ceny lub kosztu. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub
kosztu spoczywa na wykonawcy.
Jeżeli dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą liczbę punktów w obu kryteriach oceny ofert,
zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych, w których wykonawcy zaoferują nową cenę realizacji
zamówienia, bez możliwości dokonywania zmian w zakresie kryterium jakościowego.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować ceny wyższej niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie, czyli bezsporne, niebudzące wątpliwości omyłki dotyczące
wyrazów, w szczególności:
a) ewidentny błąd gramatyczny,
b) mylną pisownię wyrazów,
c) niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części,
d) ewidentny błąd rzeczowy;
2) oczywiste omyłki rachunkowe (omyłki dotyczące działań arytmetycznych na liczbach),
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek w szczególności
w przypadku sumowania poszczególnych kosztów ogółem brutto ? jeżeli obliczony wynik nie
odpowiada działaniom podjętym do jego uzyskania, przyjmuje się, że prawidłowo podano
ceny jednostkowe i na ich podstawie zamawiający przeprowadzi dalsze obliczenia;
3) inne omyłki, polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Stosownie do brzmienia art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859), z postępowania wyklucza się1):
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1124, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
Postanowienie znajduje zastosowanie w okresie obowiązywania sankcji nałożonych ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 i 1859).7.
IX.
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia
29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego
2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
W sytuacjach uzasadnionych interesem Zamawiającego, dopuszcza się możliwość unieważnienia
postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyny.

Uwagi:
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",
zamawiający informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Ochrony Środowiska
z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa, tel.: 22 310 67 00, e-mail:
kancelaria@gdos.gov.pl;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska następuje za
pomocą adresu e-mail: inspektor.ochrony.danych@gdos.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
1) pozyskania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty związanej z realizacją zamówienia
objętego treścią zapytania ofertowego - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli podjęcia
działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w związku z przepisami Kodeksu cywilnego;
2) archiwizacji dokumentacji oraz zabezpieczenia się przed roszczeniami - na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes administratora polegający
na archiwizowaniu dokumentacji oraz na ustaleniu, dochodzenia lub obronie przed
roszczeniami związanymi z przebiegiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia oraz po jego zakończeniu, zgodnie z przepisami prawa powszechnie
obowiązującego dotyczącymi archiwizacji;
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902). Ponadto dane osobowe mogą być przekazywane do organów
publicznych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa powszechnie
obowiązującego;
6. przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub
innych podmiotów, na których zasoby powołują się wykonawcy;
7. przetwarzane dane osobowe obejmują dane zawarte w treści oferty i pozostałych załączników,
niezbędne w celu związanym z udziałem niniejszym postępowaniu;
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:
1) dostępu do swoich danych osobowych,
2) ich sprostowania,
3) usunięcia,
4) ograniczenia ich przetwarzania,
5) przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych,6) wniesienia sprzeciwu;
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu;
11. Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na wykonawcach, którzy
pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich zamawiającym w ofertach.

Kontakt:
Osoba uprawniona ze strony zamawiającego do kontaktów z wykonawcami: Agnieszka Chołuj-Nieliwodzka

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.