Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22432z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu i konserwacji elementów małej architektury, które są zainstalowane na...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu i konserwacji elementów małej architektury, które są zainstalowane na placach rekreacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-05-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Karczmiska
ul. Centralna 17
24-310 Karczmiska
powiat: opolski (lubelski)
Tel. (81) 8287026 w. 116. w. 119 Faks: (81) 8287026 w. 25
sekretariat@poczta.karczmiska.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Karczmiska
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (81) 8287026 w.
Termin składania ofert: 2024-05-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZapraszamY do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
,,Wykonanie remontu i konserwacji placów zabaw (placów rekreacyjnych), będących
własnością Gminy Karczmiska".
1 Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i konserwacji elementów małej
architektury, które są zainstalowane na placach rekreacyjnych w następujących
miejscowościach:
? Mieczysławka - dz. nr ew. 110/2;
? Wymysłów - dz. nr ew. 106;
? Zagajdzie - dz. nr ew. 298/2.
Zakres prac w m. Mieczysławka:
1. Wymiana uszkodzeń drewnianych elementów.
2. Oczyszczenie uszkodzonych powierzchni drewnianych i ich ponowne malowanie
dobranym kolorystycznie drewnochronem.
3. Naprawa stojaka na rowery (wyprostowanie pogiętych elementów).
W załączeniu ostatni protokół z przeglądu technicznego wraz ze zdjęciami.
Zaleca się wizytację terenową w celu własnej oceny zakresu napraw do oszacowania
wartości składanej oferty.
Zakres prac w m. Wymysłów:
1. Wymiana uszkodzeń drewnianych elementów.
2. Oczyszczenie uszkodzonych powierzchni drewnianych i ich ponowne malowanie
dobranym kolorystycznie drewnochronem.
W załączeniu ostatni protokół z przeglądu technicznego wraz ze zdjęciami.
Zaleca się wizytację terenową w celu własnej oceny zakresu napraw do oszacowania
wartości składanej oferty.
Zakres prac w m. Zagajdzie:
1. Oczyszczenie uszkodzonych powierzchni drewnianych i ich ponowne malowanie
dobranym kolorystycznie drewnochronem.
W załączeniu ostatni protokół z przeglądu technicznego wraz ze zdjęciami.
Zaleca się wizytację terenową w celu własnej oceny zakresu napraw do oszacowania
wartości składanej oferty.

CPV: 43325000-7, 45236290-9, 50800000-3

Dokument nr: GPI.271.4.5.2024.GM

Otwarcie ofert: 10 Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie ofert złożonych w wersji papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy nastąpi
w dniu 22.05.2024 r. o godz. 12.10 w siedzibie zamawiającego pok. nr 23.

Składanie ofert:
9 Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie pisemnej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do
zapytania w sekretariacie Urzędu Gminy - I piętro pokój 15, przesyłając na adres:
Gmina Karczmiska, Karczmiska Pierwsze, Ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska.
Zamawiający dopuszcza przesłanie skanów przygotowanej oferty drogą e-mailową.
Oferty należy przesyłać na adresy e-mail wskazane poniżej do dnia 22.05.2024 r. do godz.
12.00.1) sekretariat@poczta.karczmiska.pl
2) do wiadomości: g.makolus@poczta.karczmiska.pl.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty przesłane drogą e-mailową zostaną wydrukowane i dołączone do postępowania
22.05.2024 r. o godz. 12.10.

Miejsce i termin realizacji:
2 Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać do dnia 28.06.2024 r.

Wymagania:
4 Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu oraz w stosunku do których nie ma podstaw do wykluczenia z postępowania.
Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:
? znane są mu normy bezpieczeństwa z grupy PN-EN 1176, które obowiązują dla urządzeń
umieszczonych na placach zabaw (rekreacyjnych) oraz przepisy Prawa budowlanego.
? spełnienia warunki udziału w postępowaniu oraz, że nie zachodzą przesłanki do
wykluczenia wykonawcy z postępowania, w tym dotyczące:
? kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów,
? sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
? zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, zamieszczone
w druku oferty pkt. 3.
5. Okres gwarancji.
Na wykonane prace Wykonawca udziela 2 letniego okresu gwarancji i rękojmi, który liczony
będzie od dnia odbioru robót.
6 Zawartość oferty:
Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
7 Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
? Cenę ofertową należy przestawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
? Cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez cały okres ważności
umowy i nie podlega waloryzacji.
W podanej cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie
podczas realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem kryteriów oceny ofert.
8 Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryteriami:
Kryteria oceny ofert:
Cena - 100 %.
ilość punktów zostanie wyliczona wg schematu:
Cena brutto najniższa / Cena brutto oferowana x 100
11 Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których
mowa w pkt. 4;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć.
12 Warunki wykluczenia z postępowania.
Z postępowania zostanie wykluczony wykonawca, który jest powiązany osobowo lub
kapitałowo z Gminą Karczmiska lub spełnia przesłanki określone w art. 7 ust. 1 Ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.
z 2022 r. poz. 835).
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Gminą
Karczmiska lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminy
Karczmiska lub osobami wykonującymi w imieniu Gminy Karczmiska czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą,
polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku do prawnym lub faktycznym, że może
to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Zgodnie z art. 7 ust. 9 w powiązaniu z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022, poz. 835)
z postępowania wyklucza się również:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt. 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2022 r. i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca
takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3
ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217,2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2022
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na
listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
W art. 5k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem
2022/576 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji
destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) Zamawiający
nie udzieli zamówienia na rzecz lub z udziałem: a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych
lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji; b) osób prawnych, podmiotów lub
organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do
podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub c) osób fizycznych lub prawnych,
podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym
mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub
podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień
publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia."
Wykluczenie następuje na okres trwania wymienionych okoliczności.
13 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę
i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom drogą e-
mailową najpóźniej w terminie 2 dni od dnia składania ofert.

Uwagi:
14 Informacje dodatkowe.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Karczmiska -
reprezentowany przez Wójta (adres: 24-310 Karczmiska ul. Centralna 17, e-mail:
sekretariat@poczta.karczmiska.pl , nr tel. tel. 81 828-70-26).
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iodo@poczta.karczmiska.pl lub na
adres administratora.
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z
dnia z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w
związku z przepisami PZP.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania,
ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów
Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych.
10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może
żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na
celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
11) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
13) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie
Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są
wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14) Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy
wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach
do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w
załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18
ust. 2 Rozporządzenia.
15) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
16) Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych
nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym
przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
15 Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji treści zapytania ofertowego do
dnia składania ofert.

Kontakt:
3 Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie
zamawiającego - Urząd Gminy Karczmiska, Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17, 24-310
Karczmiska.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
- Agnieszka Siedliska - Kierownik Referatu Zagospodarowania Przestrzennego, Inwestycji
i Drogownictwa, tel. 81 8287026 w. 119
- Grzegorz Makolus - Inspektor ds. zamówień publicznych i programów UE, tel. 81 8287026
w. 116.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.