Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-05-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PNIEWY
ul. Dworcowa 37
62-045 Pniewy
powiat: szamotulski
przetargi@pniewy.wlkp.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Pniewy
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-05-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. pn. Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG
Centrum Kultury Pniewy na przedszkole.
1) Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) roboty w zakresie elementów konstrukcyjnych (podkłady betonowe na podłożu gruntowym - 0,541 m3; płyty
fundamentowe żelbetowe - 0,903 m3, ściany z bloczków betonowych na zaprawie betonowo wapiennej - 3,306 m3, izolacje
cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych - 3,919 m2, Izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych - 4,517 m2,
konstrukcje stalowe - 2,128 t, uzupełnienie tynków wraz z ułożeniem siatki - 20,76 m2);
c) roboty budowalne w zakresie podłóg i posadzek (podkłady betonowe na podłoży gruntowym - 7,11 m3, izolacje
przeciwwilgociowe z papy - 47,4 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych - 48,4 m2, izolacje
przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej - 48,4 m2, warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej o gr. 70
mm - 48,4 m2, gruntowanie podłoży - 662 m2, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 169,6 m2, płytki ceramiczne
60x60 cm - 169,6 m2, cokoliki płytkowe o wys. 10 cm - 43,84 m, izolacja pozioma z folii w płynie - 128,7 m2, warstwa
wyrównywująca i wygładzająca z zaprawy samopoziomującej - 492,4 m2, wykładzina PVC - 512,55 m2, szlifowania
posadzek lastrykowych wraz z pastowaniem i impregnacją - 63 m2);
d) roboty budowalne w zakresie ścian i ścianek działowych (uzupełninie ścian bloczkami z betonu komórkowego - 11,327
m3, uzupełninie ścian z cegieł - 4,788 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych dwuwarstwowy - 426,311 m2,
ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych jednowarstwowych - 21,452 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami
gipsowo - kartonowymi dwuwarstwowymi - 30,554 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi
jednowarstwowymi - 9,504 m2, przegrody z tworzyw sztucznych z drzwiami - 45,92 m2; gruntowanie podłoża - 1991,852
m2; tynki z gipsu tynkarskiego - 156,362 m2; izolacja z folii w płynie - 219,802 m2; licowanie ścian płytkami o wym. 60x30
cm - 219,802 m2, dwukrotne malowanie farbą - 1717,994 m2);
e) roboty budowalne w zakresie sufitów (gruntowanie podłoża - 819,651 m2, sufity z płyt gipsowo-kartonowych odpornych
na wilgotności do 90% RH - 85,937 m2, sufity kasetonowe o wym. 60x60 cm - 198,20 m2, dwuwarstwowe gładzie gipsowe wraz dwukrotnym malowaniem farbą - 804,431 m2);
f) roboty budowalne w zakresie stolarki drzwiowe i okiennej oraz ślusarki wewnętrznej (drzwi aluminiowe - 12,948 m2, drzwi
płytowe - 67,2 m2, drzwi stalowe - 13,8 m2, montaż stolarki okiennej EI60 - 18,516 m2, zabudowy grzejników - 30 kpl.,
klapa dymowa - 2,52 m2, balustrady schodowe z prętów stalowych - 15,15 m, podokienniki - 26 szt., drzwi aluminiowe EI30 - 2,1

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45262300-4,45262310-7,45262500-6,45110000-1,45410000-4,45430000-0,45432130-4,45442100-8

Dokument nr: 2024/BZP 00323439, BZT.272.2.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-29 09:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ rozdział XI
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-29 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 39.000,00 zł (trzydzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Duszniki O/ Pniewy Nr 04 9072
0002 0500 1007 2000 0014
z dopiskiem ,,Wadium - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na
przedszkole"
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub
poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego
wystawienia (wystawców dokumentu).
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w
ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż
pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby
poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 Pzp.
8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione
prawidłowo
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZT.272.2.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. pn. Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG
Centrum Kultury Pniewy na przedszkole.
1) Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) roboty w zakresie elementów konstrukcyjnych (podkłady betonowe na podłożu gruntowym - 0,541 m3; płyty
fundamentowe żelbetowe - 0,903 m3, ściany z bloczków betonowych na zaprawie betonowo wapiennej - 3,306 m3, izolacje
cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych - 3,919 m2, Izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych - 4,517 m2,
konstrukcje stalowe - 2,128 t, uzupełnienie tynków wraz z ułożeniem siatki - 20,76 m2);
c) roboty budowalne w zakresie podłóg i posadzek (podkłady betonowe na podłoży gruntowym - 7,11 m3, izolacje
przeciwwilgociowe z papy - 47,4 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych - 48,4 m2, izolacje
przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej - 48,4 m2, warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej o gr. 70
mm - 48,4 m2, gruntowanie podłoży - 662 m2, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 169,6 m2, płytki ceramiczne
60x60 cm - 169,6 m2, cokoliki płytkowe o wys. 10 cm - 43,84 m, izolacja pozioma z folii w płynie - 128,7 m2, warstwa
wyrównywująca i wygładzająca z zaprawy samopoziomującej - 492,4 m2, wykładzina PVC - 512,55 m2, szlifowania
posadzek lastrykowych wraz z pastowaniem i impregnacją - 63 m2);
d) roboty budowalne w zakresie ścian i ścianek działowych (uzupełninie ścian bloczkami z betonu komórkowego - 11,327
m3, uzupełninie ścian z cegieł - 4,788 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych dwuwarstwowy - 426,311 m2,
ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych jednowarstwowych - 21,452 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami
gipsowo - kartonowymi dwuwarstwowymi - 30,554 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi
jednowarstwowymi - 9,504 m2, przegrody z tworzyw sztucznych z drzwiami - 45,92 m2; gruntowanie podłoża - 1991,852
m2; tynki z gipsu tynkarskiego - 156,362 m2; izolacja z folii w płynie - 219,802 m2; licowanie ścian płytkami o wym. 60x30
cm - 219,802 m2, dwukrotne malowanie farbą - 1717,994 m2);
e) roboty budowalne w zakresie sufitów (gruntowanie podłoża - 819,651 m2, sufity z płyt gipsowo-kartonowych odpornych
na wilgotności do 90% RH - 85,937 m2, sufity kasetonowe o wym. 60x60 cm - 198,20 m2, dwuwarstwowe gładzie gipsowe wraz dwukrotnym malowaniem farbą - 804,431 m2);
f) roboty budowalne w zakresie stolarki drzwiowe i okiennej oraz ślusarki wewnętrznej (drzwi aluminiowe - 12,948 m2, drzwi
płytowe - 67,2 m2, drzwi stalowe - 13,8 m2, montaż stolarki okiennej EI60 - 18,516 m2, zabudowy grzejników - 30 kpl.,
klapa dymowa - 2,52 m2, balustrady schodowe z prętów stalowych - 15,15 m, podokienniki - 26 szt., drzwi aluminiowe EI30 - 2,1
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45313100-5 - Instalowanie wind
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy
roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. polegające na budowie lub przebudowie budynku o wartości
minimum 1.600.000,00 zł (słownie: milion sześćset tysięcy złotych) brutto każda, wraz z potwierdzeniem, że roboty te
zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami, które będą pełnić funkcję:
- kierownika budowy posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej adekwatnie do przedmiotu
zamówienia,
- kierownika robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej adekwatnie do przedmiotu
zamówienia,
- kierownika robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej adekwatnie do przedmiotu
zamówienia.
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t.
Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz.
831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1
ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: ,,spełnia-nie spełnia" na
podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z ww.
warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 2 pkt 4 lit. a) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów -inne
odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 39.000,00 zł (trzydzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Duszniki O/ Pniewy Nr 04 9072
0002 0500 1007 2000 0014
z dopiskiem ,,Wadium - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na
przedszkole"
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub
poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego
wystawienia (wystawców dokumentu).
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w
ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż
pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby
poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 Pzp.
8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione
prawidłowo.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania zostały opisane w rozdziale XIX SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z zapisami umowy stanowiący i załącznik do SWZ.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami umowy stanowiący i załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.