lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
wielkopolskie (Leszno)
wielkopolskie (Krzykosy)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
małopolskie (Myślenice)
łódzkie (Tuszyn)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie dróg leśnych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Wieluń Żeromskiego 5 98-300 Wieluń powiat: wieluński wielun@lodz.lasy.gov.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Wieluń |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń 2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA kruszywa wraz z wbudowaniem CPV: 45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00329896, SA.270.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7173a58-141f-11ef-a7f7-6221b72ad4fc 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: e-Zamówienia 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-27 10:00 Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Dostawa kruszywa wraz z wbudowaniem 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający jest uprawniony zlecić Dostawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne jak opisane w SWZ, w ramach prawa Opcji. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Dostawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy kruszywa wraz z jego wbudowaniem będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone do 30% wartości przedmiotu umowy zgodnej ze złożoną w postępowaniu ofertą. Zlecenie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku dostaw objętych podstawowym zakresem zamówienia. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. - dla całości zamówienia - 10 000,00 zł 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych w tym zmian do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 i zmian do umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy w szczególności ze względu na zasady wiedzy technicznej, udokumentowanych zatwierdzonym protokołem konieczności, b) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca, jeżeli opóźnienie przekroczy termin przewidziany w przepisach prawa na załatwienie sprawy, oraz nie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym Zamawiający w przypadku braku szczegółowych lub odmiennych regulacji wynikających z przepisów prawa, regulaminów lub innych postanowień danego podmiotu przyjmuje 30 dniowy termin załatwienia sprawy; W powyższych przypadkach termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniej zmianie - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany oraz w przypadku kiedy Wykonawca wraz z wnioskiem o przedłużenie terminu przedłoży stosowne dokumenty potwierdzające faktyczne przesłanki przedłużenia terminu. 2) ograniczenie przedmiotu zamówienia lub wykonanie robót zamiennych w zakresie zmian materiałów i technologii na materiały i technologie spełniające parametry techniczne lub na materiały i technologie o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji warunków zamówienia i ofercie Wykonawcy, jeżeli takie zmiany w szczególności: a) zapewnią prawidłową realizację Umowy, b) obniżą koszty wykonania robót lub eksploatacji obiektów stanowiących Przedmiot Umowy, c) zapewnią optymalne parametry technicznych lub podniosą standard jakości robót i obiektów stanowiących Przedmiot Umowy, d) będą wynikały ze sposobu zagospodarowania terenu. e) będą wynikały z konieczności zmiany dokumentacji projektowej, f) przyniosą inne, wymierne korzyści dla Zamawiającego. 3) roboty dodatkowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia 4) obniżenie wynagrodzenia z uwagi na zmianę lub ograniczenie faktycznego zakresu realizacji Umowy w szczególności w wyniku okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) niniejszego paragrafu, z zastrzeżeniem postanowień § 7 ust. 3 niniejszej umowy. 5) zmiany osób, o których mowa w § 3 ust. 2 pkt 12) Umowy lub zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia, posiadających niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, na inne osoby pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowe osoby spełniają wymagania w tym warunki udziału, określone w Umowie i SWZ, 6) zmiany podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w SWZ, 7) zmiany wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, 8) zmiany umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024