Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie robót budowlanych

Ogłoszenie z bezpłatnym dostępem.
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2025-02-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa im. T. Kościuszki
ul. Juliusza Lea 19
30-048 Kraków
powiat: Kraków
tel. 1261713 07
sekretariat@smk.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 10.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 1261713 07
Termin składania ofert: 2025-02-26
Dokumenty do pobrania
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Sporządzenie projektu technicznego wraz z kosztorysem inwestorskim naprawy nieszczelności i przecieków na stropie nad garażem na podstawie ekspertyzy technicznej opracowanej przez rzeczoznawcę stanowiącej załącznik do nin. zamówienia oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie ze sporządzonym projektem technicznym dla budynku przy Ul. Armii Krajowej 93
nazwa skrócona:
Sporządzenie projektu i wykonanie naprawy nieszczelności na stropie nad garażem
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest etapowe wykonanie robót budowlanych w trybie ,,zaprojektuj
i wybuduj" w obrębie garażu z podziałem na:
ETAP I, w skład którego wchodzą:
- wykonanie inwentaryzacji w oparciu posiadaną przez Zamawiającego archiwalną dokumentację projektową i pomiary własne,
- sporządzenie projektu technicznego na podstawie opracowania pn. ,,Ekspertyza opinia techniczna, budowlana w zakresie określenia przyczyny powstania przecieków na stropie garaży. Wnioski, zalecenia z podaniem zakresu prac naprawczych" stanowiącej Zał. 5,
- ustalenie etapowania robót,
- opracowanie kosztorysu inwestorskiego,
- zgłoszenie zamiaru wykonania robót do właściwych organów administracji budowlanej i nadzoru budowlanego na podstawie udzielonego imiennego pełnomocnictwa,
ETAP II, w skład którego wchodzą:
- organizacja placu budowy,
- powołanie kierownika budowy/robót,
- wydzielenie stref zgodnie z ustalonym etapowaniem robót, wykonanie niezbędnych zabezpieczeń i wyposażenia dla transportu materiałów z rozbiórki,
- wykonanie robót naprawczych w obrębie dylatacji wraz z ułożeniem lub przełożeniem kostki,
- wykonanie robót naprawczych w obrębie dwóch ciągów pieszych wraz z reprofilacją spadków i ułożeniem lub przełożeniem kostki,
- usunięcie istniejących warstw, wykonanie robót naprawczych i odtworzenie warstwy wegetatywnej nad garażem w części większej,
- usunięcie istniejących warstw, wykonanie robót naprawczych i odtworzenie warstwy wegetatywnej nad garażem w części mniejszej,
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
- likwidacja placu budowy,
- sprawowanie nadzoru autorskiego nad całością robót,
- zgłoszenie zakończenia robót zgodnie z obowiązującą procedurą PINB.
Szczegółowy zakres prac projektowych wraz z wymaganiami Zamawiającego dotyczącymi składu osobowego zespołu projektowego określone są w załączniku nr 4a.
Szczegółowy wykaz robót, warunki ich prowadzenia wraz z wymaganiami Zamawiającego dotyczącymi składu osobowego są określone w załączniku nr 4b do niniejszej specyfikacji.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej im. T. Kościuszki w Krakowie przy Ul. J. Lea 19 w Krakowie w dniu 26.02.2025 r. o godz. 12.30.
Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Oferentów.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert.
2. Oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej im. T. Kościuszki przy Ul. Lea 19 (sekretariat) do dnia 26.02.2025 r. do godz. 12:00.
3. Oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach. Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru bez danych firmy składającej ofertę:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA IM. T. KOŚCIUSZKI W KRAKOWIE,
30-048 Kraków, Ul. Lea 19
OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Opracowanie projektu i wykonanie naprawy nieszczelności na stropie nad garażem
Nie otwierać! Otwarcie kopert możliwe tylko przez Komisję Przetargową
Koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej, musi być opisana nazwą i adresem Oferenta.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA, OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI
1. Ustala się na termin realizacji zamówienia:
ETAP I - do 3 miesięcy od podpisania umowy (nie dotyczy czynności administracyjnych),
Etap II - do 9 miesięcy od podpisania umowy, z zastrzeżeniem wynikającym z możliwości podziału zamierzenia na zakres a), b) lub c) opisane w pkt. I ppkt. 2 b).

Wymagania:
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy sporządzić z podziałem na:
a) ETAP I obejmujący całość opracowania projektowego dla całego zamierzenia w zakresie niezbędnym do skutecznego zgłoszenia do właściwego organu wraz z nadzorem autorskim
pełnionym dla całego zamówienia (wartość......zł brutto, co stanowi...% wartości
zamówienia);
b) ETAP II z wyszczególnieniem poszczególnych zakresów:
a) wykonanie robót związanych z naprawą nieszczelności w obrębie dylatacji oraz dwóch
ciągów pieszych (wartość......zł brutto);
b) wykonanie robót związanych z naprawą nieszczelności nad częścią większą garażu
(wartość.......zł brutto);
c) wykonanie robót związanych z naprawą nieszczelności nad częścią mniejszą garażu
(wartość.......zł brutto);
Warunkiem złożenia oferty jest dokonanie wizji lokalnej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje płatność etapami, oddzielnie na ETAP I oraz oddzielnie na ETAP II, z zastrzeżeniem możliwości podzjelenia przez Zamawiającego zamówienia dla ETAPU II na zakresy a), b) lub c).
Zamawiający nie przewiduje dopłat za wykonanie robót dodatkowych nie przewidzianych w projekcie technicznym.
Zamawiający może rozszerzyć zakres prac o roboty dodatkowe nieprzewidziane jedynie w przypadku niemożliwym do przewidzenia, pomimo dochowania należytej staranności.
Okres gwarancji na wykonane roboty - wskazany w ofercie Wykonawcy z zachowaniem warunku, że deklarowany okres gwarancji nie powinien być krótszy niż 60 miesięcy.
WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI
O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Prowadzą działalność gospodarczą i wykonywali w okresie co najmniej ostatnich 2 lat roboty, będące przedmiotem udzielanego zamówienia lub podobne, w tym co najmniej jedno w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj".
2. Posiadają stosowne kwalifikacje, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Przedstawią oświadczenie o niezaleganiu ze składkami do ZUS, US oraz Spółdzielni -zgodnie z wytycznymi w pkt VII.
4. Wpłacili wadium w wysokości, 10.000,00 zł na n/w rachunek bankowy Spółdzielni Mieszkaniowej im. T. Kościuszki w Krakowie przy ul. Lea 19 (30-048 Kraków) do dnia 25.02.2025 r. potwierdzone przedłożonym bankowym dowodem wpłaty na konto bankowe o numerze: 50 1240 4533 1111 0011 0026 6655 tytułem: ,,Opracowanie projektu i wykonanie naprawy nieszczelności na stropie nad garażem", bezpośrednio z rachunku Oferenta.
5. Posiadają wymagana polisę OC na kwotę minimum 1.000.000,00 zł.
6. Szczegółowe wymogi dotyczące składu osobowego zespołu projektowego oraz kierownika budowy/robót podane zostały w załączniku nr 4a.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT
1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania.
2. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim (wskazane napisanie oferty w druku - maszyna do pisania lub komputer) oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz.
4. Wszystkie strony oferty muszą być spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający dekompletację zawartości oferty, a każda ze stron oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem, w prawym dolnym rogu strony.
5. Załączone dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych formułą ,,za zgodność z oryginałem" i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
7. Oferent ma prawo zapoznać się z archiwalną dokumentacją techniczną budynku w siedzibie Spółdzielni przy ul. Lea 19 w godzinach pracy Spółdzielni.
Koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty pokrywa w całości Oferent i z tego tytułu Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie finansowe względem Spółdzielni.
Negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami nastąpią po zapoznaniu się przez Komisję Przetargową z ofertami, a o terminie wybrani Oferenci zostaną powiadomieni indywidualnie.
4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli w trakcie jej rozpatrywania stwierdzi, że:
a) jest sprzeczna z niniejszą Specyfikacją,
b) Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń/ zaświadczeń,
c) Oferent nie spełnił innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a) unieważnienia przetargu bez podania przyczyny,
b) wyboru dowolnego Oferenta.
VII. ZAWARTOŚĆ OFERT
1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność kserokopie lub odpisy:
a) prawidłowo wypełnione Oświadczenie Oferenta - załącznik nr. 1 do nin. Specyfikacji,
b) prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr. 2 do nin. Specyfikacji,
c) dowód wpłaty wadium na rachunek bankowy Spółdzielni,
d) podpisany wzór umowy (każda strona) - załącznik nr 3 do nin. Specyfikacji,
e) podpisany zakres umowy - załączniki nr 4a i 4b do nin. Specyfikacji,
f) wycenę dla ETAPU I oraz szczegółową wycenę dla ETAPU II wraz z podaniem kwot opisanych w pkt. I ppkt. 2 b),
g) wypis /odpis/ z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie CEIDG o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej Oferenta z okresu nie wcześniejszego niż 3 miesiące przed terminem składania ofert /oryginał lub ksero potwierdzone przez Oferenta/,
h) wykaz robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie co najmniej ostatnich 3 lat, tożsamych z przedmiotem zamówienia lub referencje poprzednio Zamawiających wystawione dla Oferenta w odniesieniu do robót tożsamych z przedmiotem zamówienia i wykonywanych w okresie co najmniej ostatnich 3 łat,
i) ważną polisę ubezpieczeniową obejmującą zakres działalności Oferenta zgodną z przedmiotem zamówienia - ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem,
j) uprawnienia kierownika robót oraz aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa niezbędne do realizacji przedmiotu umowy.
2. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 1 może skutkować odrzuceniem oferty.
3. Komisja Przetargowa może dopuścić warunkowo do dalszego postępowania niekompletną ofertę w przypadku braków lub niejasności dotyczących dokumentów wymienionych w punkcie 1.
4. Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów, lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie skutkuje odrzuceniem oferty i zatrzymaniem wadium.
5. Jeśli Zamawiający poweźmie informację o nieprawidłowości dokumentów złożonych przez Oferenta, którego oferta została wybrana po rozstrzygnięciu przetargu, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z tym Oferentem i obciążenie Oferenta ewentualnymi kosztami i stratami powstałymi z tego powodu.
VIII. WYBÓR OFERENTA, ZWROT WADIUM, ZAWARCIE UMOWY
1. Kryterium wyboru Oferenta:
a) parametry techniczne,
b) wiarygodność techniczno-ekonomiczna Oferenta,
c) termin realizacji,
d) okres gwarancji i rękojmi,
e) doświadczenie i referencje,
2. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który:
a) złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji,
b) przedłożył ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego wg ustalonego kryterium.
3. Oferent, który wygrał przetarg, będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyniku przetargu lub poinformowania Oferenta o wygraniu przetargu.
4. Umowa będzie zawarta na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji i projekcie umowy, a także określonych w protokole negocjacyjnym.
5. Zwrot wadium odbywa się na poniższych zasadach:
- Oferentowi, który wygrał przetarg, wadium zaliczane jest na poczet zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy i jest zwracane w terminie do 30 dni po podpisaniu bezusterkowego Protokołu odbioru robót,
- dla uczestników przetargu, którzy zostali zaproszeni do Ii-go etapu (negocjacje), jednakże nie wygrali przetargu, zwrot wadium następuje do 14 dni od sporządzenia Protokołu Komisji Przetargowej (decyzja w sprawie wyboru Wykonawcy),
- dla uczestników przetargu, którzy nie zostali zaproszeni do Ii-go etapu (negocjacje), zwrot wadium następuje do 14 dni od sporządzenia Protokołu Komisji Przetargowej (decyzja w sprawie Oferenta),
- w przypadku unieważnienia przetargu, zwrot wadium następuje do 14 dni od sporządzenia Protokołu Komisji Przetargowej (decyzja w sprawie unieważnienia przetargu),
- w przypadku wycofania oferty przez Oferenta przed terminem składania ofert, zwrot wadium następuje do 14 dni od sporządzenia Protokołu Komisji Przetargowej (decyzja w sprawie Oferenta).
6. Podane w SWZ terminy zwrotu wadium mogą ulec przedłużeniu w przypadku dokonania
wpłaty niezgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. III ppkt. 5, 7.
7. Wadium przepada na rzecz Spółdzielni jeżeli:
a) Oferent, którego oferta została wybrana, odmówi lub uchyla się od podpisania umowy na realizacje na warunkach ustalonych w postępowaniu przetargowym,
b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta,
c) Oferent został wykluczony z postępowania przetargowego z powodu przedłożenia w ofercie fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie.

Kontakt:
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest: Zbigniew Pintscher
tel. 1261713 07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.