Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Termomodernizacja budynku

Ogłoszenie z bezpłatnym dostępem.
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Termomodernizacja budynku

Data zamieszczenia: 2025-02-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wspólnota Mieszkaniowa Świdnicka 94 w Nowej Rudzie
Świdnicka 94
57-400 Nowa Ruda
powiat: kłodzki
ntbs.nowaruda@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/216370
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Nowa Ruda
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-03-06
Dokumenty do pobrania
Termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Ul. Świdnicka 94 w Nowej Rudzie wraz z remontem klatki schodowej w ramach projektu ""Renowacja zwiększająca efektywność energetyczną istniejących budynków mieszkalnych w Gminie Miejskiej Nowa Ruda"
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.09.05-IP.01-0146/23 - Renowacja zwiększająca efektywność energetyczną istniejących budynków mieszkalnych w Gminie Miejskiej Nowa Ruda"

Część 1
Termomodernizacja WM Świdnicka 94 w Nowej Rudzie

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
4.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Ul. Świdnicka 94 w Nowej Rudzie wraz z remontem klatki schodowej w ramach projektu "Renowacja zwiększająca efektywność energetyczną istniejących budynków mieszkalnych w Gminie Miejskiej Nowa Ruda"
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- docieplenie elewacji budynku,
- wymiana stolarki okiennej w częściach wspólnych,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i wejściowej,
- wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem,
- remont części wspólnych,
- izolacja fundamentów,
- wymiana instalacji elektrycznej,
- wymiana instalacji domofonowej,
- remont schodów wejściowych,
- prace towarzyszące,
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, która stanowią załącznik nr 5 do zapytania.
4.4. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w niniejszym zapytaniu i OPZ i STWiOR.
4.5. Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany we współpracy ze specjalistą ornitologiem i chiropterologiem dokonać przeglądu budynku pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy). W przypadku potwierdzenia ich obecności prace należy prowadzić w terminach wyznaczonych przez ww. specjalistów. Ponadto w przypadku, gdy konieczne będzie zniszczenie miejsc gniazdowania lub siedlisk ptaków, a także miejsc rozrodu nietoperzy, należy uzyskać stosowne zezwolenie na czynności zakazane w stosunku do chronionych gatunków zwierząt - zgodnie z zapisami art. 56 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, oraz przewidzieć właściwe działania kompensujące np. instalacja budek lęgowych dla ptaków lub schronień dla nietoperzy. Zakres i sposób wykonania kompensacji winni ustalić specjaliści wykonujący przegląd budynku pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt.
Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 5 do zapytania ofertowego
Okres gwarancji
wymagania dotyczace gwarancji zamieszczono w zapytaniu ofertowym

CPV: 45200000-9, 45261000-4, 45310000-3, 45400000-1, 45443000-4, 45453000-7

Dokument nr: 2025-86008-216370

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-03-06

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
kłodzki
Gmina
Nowa Ruda
Miejscowość
Nowa Ruda

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
Warunki zmiany umowy
18.1. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. Warunki zmiany umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania.
18.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w ramach, których wykonywane były m.in. roboty elewacyjne i roboty instalacyjne o wartości kontraktu, co najmniej 450.000,00 zł.
Weryfikacja nastąpi w oparciu o:
- dla punktu 6.1.1. - wykazu robót budowlanych, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót wykonanych stanowi Załącznik nr 7 do Zapytania Ofertowego
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) konstrukcyjno - budowlanej - min 1 osoba
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min 1 osoba
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o:
- dla punktu 6.1.2. - Wykaz osób stanowiący Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
7.1 W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
7.1.1 Wykaz osób - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
7.1.2 Wykaz robót - wg wzoru stanowiący załącznik nr 7 do Zapytania Ofertowego
7.2 W celu braku podstaw wykluczenia wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
7.2.1. Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.
7.2.2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wskazanych
w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg załącznika nr 6 do Zapytania Ofertowego.
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty opisane w punkcie 7.2 składane są przez każdego z Wykonawców.
7.3 Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
7.4 Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt. 7.1 i 7.2 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie nie krótszym niż 3 dni, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7.5 Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie nie krótszym niż 3 dni, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
6.2. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.
W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 6.2. Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, chyba że jest możliwy inny sposób zapewnienia bezstronności postępowania.
6.3. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.).
Szczegóły w rozdziale 6 zapytania ofertowego

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-19
Data ostatniej zmiany
2025-02-19 20:18:46

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena oferty" C - znaczenie kryterium 60%
Cena oferty brutto - będzie określona proporcjonalnie wg wzoru:
najniższa cena brutto z badanych ofert
C = ---------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
Szczegóły rozdz. 13 zapytania
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,Okres gwarancji G" w miesiącach - znaczenie kryterium - 40% (40 pkt);
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Maksymalny wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
szczegóły rozdział 13 zapytania ofertowego

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Mariusz Fleszar
tel.:
e-mail: ntbs.nowaruda@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.