Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonywanie kwartalnych konserwacji wraz z niezbędnymi naprawami systemów sygnalizacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie kwartalnych konserwacji wraz z niezbędnymi naprawami systemów sygnalizacji przeciwpożarowej

Data zamieszczenia: 2025-02-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zawierciu
ul. Leśna 4
42-400 Zawiercie
powiat: zawierciański
tel. 32-649-79-66
zamowienia.publiczne@zawiercie.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32-649-79-66
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonywanie kwartalnych konserwacji wraz z niezbędnymi naprawami systemów sygnalizacji przeciwpożarowej zainstalowanych
w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy Ul. Leśnej 4 i Ul. Paderewskiego 12"
Zamawiający informuje, że:
I. System przeciwpożarowy zainstalowany w budynku Sądu Rejonowego przy Ul. Leśnej 4 składa się z :
? centrali sygnalizacji pożaru POLON 4900 - 1 szt.
? optycznych czujek dymu DUR 4046 - 141 szt.
? optycznych czujek dymu DUR 6046 - 4 szt.
? ręcznych ostrzegaczy pożarowych ROP 4001 -19 szt.
? sygnalizatorów akustycznych SAL 4001-16 szt.
? czujek temperatury TUN 4046 - 1 szt.
? adaptera linii bocznej ADL 4001- 2 szt.
? jonizacyjnych czujek dymu DIO 31/37- 8 szt.
? centrali sterowania oddymianiem USC -6000 -1 szt.
? przycisków alarmowych oddymiania PO -63 -3 szt.
II. System przeciwpożarowy zainstalowany w budynku Wydziału Ksiąg Wieczystych przy Ul. Paderewskiego 12
składa się z :
? centrali sygnalizacji pożaru POLON 4200- 1 szt.
? jonizacyjnych czujek dymu DIO 4043 -34 szt.
? ręcznych ostrzegaczy pożarowych ROP 4001 -14 szt.
? sygnalizatorów akustyczno -optycznych SAL 4001-19 szt.
III.
Zamawiający wymaga, by Wykonawca na potrzeby prowadzenia ,, Dziennika - rejestru kontroli i testów
systemu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego" w ramach zawartej z nim umowy, przeprowadzał kwartalne,
z wpisem do w/w ,,Dziennika..." kontrole działania oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach
Zamawiającego, z wyłączeniem przeglądów gwarancyjnych w/w oświetlenia w budynku Sądu przy Ul. Leśnej 4.

Dokument nr: D. 262.4.2025

Składanie ofert:
Ofertę należy przesłać na adres e- mail : zamowienia.publiczne@zawiercie.sr.gov.pl do dnia
21 lutego 2025r. do godz. 1200 , bądź komplet dokumentów dostarczyć w oryginale do siedziby Sądu Rejonowego
w Zawierciu przy Ul. Leśnej 4 pokój nr 207.

Miejsce i termin realizacji:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający planuje realizować powyższe zadanie kwartalnie w okresie 12 kolejnych miesięcy. Pierwszy przegląd
i konserwację należy wykonać do dnia 31 marca 2025r.
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji : 12 miesięcy od zawarcia umowy

Wymagania:
Powyższe postępowanie nie podlega art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień
Publicznych (Dz.U. z 2024, poz. 1320 ze zm.), tj. wartość zamówienia nie przekracza 130 tys. złotych, jednakże w
oparciu
o
art.
44
ust.
3
ustawy
z
dnia
27
sierpnia
2009r.
o
finansach
publicznych
(tj. Dz.U. z 2023, poz. 1270 ze zm.).
2. Wykonawca oświadcza, iż posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i uprawnienia pozwalające na prawidłowe
i należyte wykonywanie konserwacji i napraw objętych niniejszym zapytaniem, w tym aktualne zezwolenie Prezesa
Państwowej Agencji Atomistyki wydane na podstawie ustawy Prawo Atomowe (Dz.U. z 2014 poz. 1512 z późn. zm.)
na działalność polegającą na obsłudze, transporcie składowaniu izotopowych czujek dymu, obsłudze w zakresie
instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł -izotopowych czujek dymu. Kserokopia zezwolenia winna
stanowić integralną część oferty.
3. Zamawiający wymaga by Wykonawca utrzymał w/w systemy w stanie ciągłego i sprawnego działania.
4. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w działaniach systemów, Wykonawca jest
zobowiązany do
bezpłatnego przybycia do siedziby Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia
o nieprawidłowościach w działaniu systemów i ustalenia przyczyn awarii.
5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić wsparcie swojego serwisu technicznego, we wszystkie dni tygodnia i 24
godziny na dobę, przez techników posiadających niezbędne kwalifikacje i uprawnienia dla systemów
zainstalowanych u Zamawiającego, w przypadku ich awarii. Podjęcie działań ma na celu usunięcie awarii lub na
żądanie Zamawiającego zastosowanie urządzenia zastępczego do czasu usunięcia awarii. Koszt dostawy nowych
urządzeń (na wymianę) obciąża Zamawiającego.
Zlecenie wykonania naprawy uszkodzeń systemów nastąpi po otrzymaniu od Wykonawcy wyceny kosztów w w/w
zakresie. Ekspertyzy i wyceny kosztów ewentualnych napraw dokonywane będą bezpłatnie.
Wymiana i koszt części zamiennych każdorazowo będzie uzgadniana z Zamawiającym.
Zamawiający wymaga udzielenia 12 - to miesięcznej gwarancji na wymienione podczas naprawy podzespoły, licząc
od dnia zamontowania ich w urządzeniu.
2. Zaproponowana cena powinna być przedstawiona w formie ryczałtowej - kwartalnie wg wzoru:
a)Przegląd i konserwacja systemu
.......................(cena brutto)
ppoż.
(
ul.
Leśna
4)
.................(cena
netto)
+
......%
VAT
=
b)Przegląd i konserwacja systemu ppoż. ( ul. Paderewskiego 12) .................(cena netto) + ...... .%VAT =
....................(cena brutto)
Łączna wartość ryczałtowa za wykonanie kwartalnych przeglądów i konserwacji (a+b) wynosi:
......................... (wartość netto) + ........ %VAT = .................................. (wartość brutto)
(słownie:..........................)
Wymagane dokumenty jakie należy załączyć do oferty
1.
Formularz ofertowy(zał. nr 1),
2.
Odpis KRS lub dokument potwierdzający posiadanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
3.
Pełnomocnictwo, jeżeli dokumenty stanowiące treść oferty będą podpisane przez inne osoby niż wskazane w
dokumentach z pkt. 2
Sposób dokonywania wyboru oferty
1.
Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, który zaoferuje najkorzystniejszą cenę.
2.
Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczna o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy
złożą swoje oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe.

Kontakt:
Osobą wyznaczoną do kontaktu ze strony Zamawiającego, na potrzeby niniejszego zapytania ofertowego, jest Pani
Katarzyna Marcoń - Buczyńska, nr tel. 32-649-79-66, adres e-mail: zamowienia.publiczne@zawiercie.sr.gov.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.