Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2025-02-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MARKOWA
Markowa 1399
37-120 Markowa
powiat: łańcucki
tel. 17 226 53 52 wew. 24, fax: 17 226 56 57
sekretariat@markowa.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Markowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 226 53 52 we
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszam do złożenia oferty na usługę:
pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
dla zadania pn.:
,,Poprawa efektywności energetycznej instalacji
oświetleniowej na terenie Gminy Markowa".
II. NAZWA ORAZ ADRES INWESTYCJI
Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.
,,Poprawa efektywności energetycznej instalacji oświetleniowej na terenie
Gminy Markowa".
Lokalizacja zadania: miejscowość Markowa, Husów i Tarnawka - Gmina Markowa.
Zamówienie obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem inwestycji jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego dla zadania pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej
instalacji oświetleniowej na terenie Gminy Markowa".
2. Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związana jest
z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesem przebudowy
i modernizacji
infrastruktury drogowej wraz z robotami towarzyszącymi,
egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy robót budowlanych oraz
dostawców materiałów.
3. Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne
z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a ponadto obejmuje:
1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli
zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy
technicznej.
2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy
wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego.
3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub
zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji,
2Nr postępowania IPP.7011.3.2025
urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w próbach i czynnościach
odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania.
4) Zapewnienie systematycznego monitorowania przebiegu realizacji inwestycji
oraz
niezwłocznego
informowania
Zamawiającego
o
zaistniałych
nieprawidłowościach lub o zamiarze zaprzestania realizacji Projektu przez
Wykonawcę robót budowlanych.
5) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także
kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez
wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania,
w szczególności w zakresie zgodności założeń przyjętych w harmonogramie
rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do
wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych.
6) Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez
wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją
projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od
dostarczenia harmonogramu rzeczowo- finansowego przez Zamawiającego.
7) Nadzór inwestorski branżowy nad realizacją prac.
8) Organizowanie i udział w naradach roboczych/radach budowy na etapie
realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw
budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy.
9) Udział w procesie przygotowania i kompletowania wniosku o uzyskanie
pozwolenia na użytkowanie.
10) Mediacje i rozjemstwo w sporach oraz wspieranie działań Zamawiającego
związane z realizacją Projektu.
11) Bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót budowlanych poprzez
reprezentowanie Zamawiającego na budowie, sprawowanie kontroli zgodności
realizacji zadania z Dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz
zasadami wiedzy technicznej.
12) Kontrolę prawidłowości rozliczeń wartości wykonanych robót w stosunku do
harmonogramu rzeczowo - finansowego i faktycznie wykonanych przez
wykonawcę prac.
13) Sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności
zapobieganie
zastosowaniu
wyrobów
budowlanych
wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
14) Prowadzenie wszelkich spraw formalno - prawnych związanych
z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót.
15) Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział
w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych.
16) Akceptacja wniosków materiałowych Wykonawcy dla materiałów zgodnych
z wymaganiami specyfikacji technicznych ze źródeł wskazanych przez
wykonawcę robót budowlanych;
3Nr postępowania IPP.7011.3.2025
17) Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości
wymaganej dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji
Zamawiającego.
4. Program Funkcjonalno Użytkowy opisujący przedmiot robót budowlanych do
wglądu na stronie internetowej https://markowa.biuletyn.net (w zakładce przetargi)
- ZP.271.10.2024 - ,,Poprawa efektywności energetycznej instalacji
oświetleniowej na terenie Gminy Markowa".
5. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
1) Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone
wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub
zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub
elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących
prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania
w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
2) Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź
ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania
dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła
wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność
z projektem lub pozwoleniem na budowę.
3) Do innych czynności i obowiązków właściwych dla pełnienia funkcji Inspektora
Nadzoru Inwestorskiego, uregulowanych ustawą Prawo budowlane w ramach
posiadanych kompetencji.
6. Bez pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, Wykonawca nie
może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót
budowlanych.
7. Inspektorowi nie wolno bez zgody Zamawiającego wydawać wykonawcy robót
budowlanych poleceń wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych, nieobjętych
umową na roboty budowlane. Konieczność wykonania robót dodatkowych wraz
z określeniem szacunkowej wartości robót dodatkowych, zgodnie z zapisami
umowy o wykonanie robót budowlanych musi zostać stwierdzona w protokole
konieczności robót dodatkowych (przygotowanym przez nadzór inwestorski)
zatwierdzonym przez Zamawiającego.
Uwaga! Koszty dojazdu na plac budowy ponosi inspektor nadzoru inwestorskiego.
8. W przypadku wyniknięcia kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą robót budowlanych, inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany
jest do nieodpłatnego uczestnictwa w działaniach mających na celu
rozstrzygnięcie kwestii spornych z Wykonawcą robót.

CPV: 71520000-9, 71247000-1

Dokument nr: IPP.7011.3.2025

Składanie ofert:
Sposób złożenia oferty
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
2) za pośrednictwem e-PUAP https://epuap.gov.pl/ na adres skrytki: j47j3fmb4o
3) za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa
1399
Tytuł oferty (wiadomości): ,,Poprawa efektywności energetycznej instalacji
oświetleniowej na terenie Gminy Markowa".
TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 21.02.2025r. do godz.10.00.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin rozpoczęcia świadczenia usługi - w dniu podpisania umowy.
2. Zakończenie realizacji umowy: Termin zakończenia realizacji zamówienia
(sprawowania nadzoru inwestorskiego) ustala się do 30 dni od dnia
zakończenia, odbioru i rozliczenia robót budowlanych dla inwestycji pn.
,,Poprawa efektywności energetycznej instalacji oświetleniowej na terenie
Gminy Markowa".
3. Termin realizacji zamówienia obejmuje również przeglądy gwarancyjne i naprawę
zgłoszonych wad i usterek przez wykonawcę robót budowlanych.
4. Szczegółowe regulacje w zakresie terminu realizacji umowy zawarte zostały
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do
niniejszego zapytania ofertowego.

Wymagania:
INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI
1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywać się może za pośrednictwem: operatora pocztowego
w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście,
za pomocą poczty elektronicznej, ePUAP, z zastrzeżeniem ust. 3.
4Nr postępowania IPP.7011.3.2025
2. W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za
pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie
powinna potwierdzić fakt ich otrzymania.
3. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami
składanymi z ofertą.
SKRÓCONY OPIS INWESTYCJI
Usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru będzie realizowana na potrzeby
inwestycji w ramach której planowane do wykonania są roboty obejmujące swym
zakresem modernizację oświetlenia na terenie Gminy Markowa.
Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem został zawarty w Programie
Funkcjonalno - Użytkowym.
VI. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu dotyczące:
5Nr postępowania IPP.7011.3.2025
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wiedzą
i doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 2 usług polegających na pełnieniu
funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu polegającym na
modernizacji oświetlenia drogowego o długości przynajmniej 1,0 km.
o
o
o
Uwagi:
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu
(zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by
Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem,
jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu usług.
Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia
w zakresie faktycznie, konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz
przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika
zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych, powyżej,
jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu
przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez
NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego
postępowania w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP,
NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia
przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub
zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie
posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych
interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może
mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Pod pojęciem ,,Budowa", rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3
pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r.,
poz.725).
6Nr postępowania IPP.7011.3.2025
b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub
będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:
-1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 3 lata
doświadczenia zawodowego licząc od dnia uzyskania uprawnień.
Kopie stosownych uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do izb
branżowych personelu skierowanego do realizacji zamówienia Wykonawca jest
zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą.
Uwagi:
o
o
Zamawiający dopuszcza możliwość połączenia funkcji Inspektora Nadzoru
wymaganych branż pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje
warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7
lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 725) oraz
rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania
robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
oW przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji
Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim
Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone
odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia
usług transgranicznych.
oOsoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać aktualne zaświadczenie
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia
budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t. j. Dz. U. z 2024r., poz. 725) i - jeżeli jest to wymagane - ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.
oDopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania
przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed
dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub
stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych
funkcji w dotychczasowym zakresie.
Pełnienie funkcji inspektora nadzory na kilku inwestycjach równocześnie nie
będzie sumowane przy sprawdzeniu warunku posiadania doświadczenia.
o
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na
podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
wymaganych postanowieniami SWZ wg reguły: spełnia/nie spełnia. Z treści
7Nr postępowania IPP.7011.3.2025
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż nie później niż na dzień
składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w SWZ.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych. W przypadku warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach
innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców
zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych
wykonawców.
6. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia,
musi być spełniony:
1) samodzielnie przez Wykonawcę,
2) samodzielnie przez minimum jeden podmiot udostępniający doświadczenie
(podwykonawcę),
3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dopuszcza się łączenie
(sumowanie) wymaganego doświadczenie w ramach doświadczenia różnych
podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
7. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zasobów ludzkich zdolnych do
realizacji przedmiotu zamówienia, musi być spełniony:
1) samodzielnie przez Wykonawcę,
2) łącznie w przypadku podmiotów występujących wspólnie lub w przypadku
korzystania przez Wykonawcę z podmiotu udostępniającego odpowiednie do
wykonania przedmiotu zamówienia zasoby ludzkie.
8. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie
posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych
interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub
zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może
mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
OPIS SPOSOBU SKŁADANIA OFERT
1. Przygotowanie oferty
1) Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
8Nr postępowania IPP.7011.3.2025
a) Formularz Ofertowy - wg wzoru załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego;
b) Aktualne na dzień składania oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu- wg wzoru załącznik nr 2 zapytania
ofertowego;
c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 3
zapytania ofertowego;
d) Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zadania - załącznik nr 4
zapytania ofertowego;
e) Wykaz usług - załącznik nr 5 zapytania ofertowego;
f) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym - załącznik nr 6
zapytania ofertowego;
g) Oświadczenie RODO - załącznik nr 7 zapytania ofertowego;
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem
na język polski.
4) Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta
(w przypadku dokumentów przesyłanych za pomocą e-PUAP kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym) oraz
zawierać datę sporządzenia.
5) Oferta musi obejmować całość zamówienia i musi być sporządzona zgodnie
z wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym.
6) Oferent może złożyć tylko jedną ważną ofertę.
7) Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty, środki dowodowe
i oświadczenia wskazane w zapytaniu ofertowym.
8) Każda poprawka w ofercie musi być podpisana lub zaparafowana przez
osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę.
9) Kopie wymaganych dokumentów, winny być poświadczone ,,za zgodność
z oryginałem" przez upoważnionego/ych przedstawiciela/li Wykonawcy wraz
z datą poświadczenia.
10) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
2.

9Nr postępowania IPP.7011.3.2025
3. Zmiana i/lub wycofanie oferty
Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że
Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu
oferty przed upływem terminu składania ofert.
Powiadomienie powinno być opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia,
opieczętowane i dostarczone w zamkniętej kopercie oznaczonej dodatkowo napisem
,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
Po wycofaniu oferty wcześniejszej oferent może dokonać złożenia kolejnej oferty.
Oferta wycofana nie podlega ocenie ofert.
OPIS SPOSOBU OCENY OFERT
1. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt. Wykonawca nie może
żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w trakcie zawarcia umowy nie
można było przewidzieć rozmiaru i kosztu pracy, w szczególności gdy wykonanie
usługi ulegnie wydłużeniu lub niezbędne będą prace dodatkowe lub zamienne.
2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz
obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz
zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji usługi, w tym również koszty
związane z zabezpieczeniem materiałów i środków niezbędnych do wykonania
zamówienia oraz wszelkie formalności administracyjne i inne.
3. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Oferowana cena musi zawierać cenę brutto
z wyszczególnieniem składowej ceny netto i podatku VAT. Prawidłowe
ustalenie stawki należytego podatku VAT od towarów i usług należy do
obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów
i usług oraz o podatku akcyzowym. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki
podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami
spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku Wykonawcy niepodlegającemu
opodatkowaniu podatkiem VAT, Wykonawca wskazuje cenę oferty w postaci
kwoty brutto wraz z wyszczególnieniem kwot stanowiących wynagrodzenie netto
oraz koszty zleceniodawcy i zleceniobiorcy.
4. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na
cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Wykonawca podejmuje się
wszystkich czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
XIV. INFORAMCJE DOTYCZĄCE WALUTY
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w walucie
polskiej, w złotych (PLN).
XV. OCENA OFERT
1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do
szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
10Nr postępowania IPP.7011.3.2025
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym
2) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione;
3) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Oferta niespełniająca wymagań zostanie odrzucona.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia i uzupełniania złożonych ofert.
Przy czym złożone na wezwanie Zamawiającego wyjaśnienia lub/i uzupełniania
nie mogą prowadzić do zmiany oferty.
4. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste, omyłki pisarskie oraz omyłki
rachunkowe bądź wzywa oferenta do poprawienia tych omyłek. Oferent, który
złożył ofertę zawierającą omyłki rachunkowe, zostanie poinformowany o ich
poprawieniu bądź wezwany do poprawy omyłek, i jeżeli w terminie trzech dni od
daty otrzymania zawiadomienia/wezwania nie zgodzi się na ich poprawienie, jego
oferta zostanie odrzucona.
XVI. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
1. Najniższa cena brutto, za którą zostanie wykonany przedmiot zamówienia.
2. Waga punktowa przypisana do kryterium CENA - 100 punktów.
3. Oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najniższej
Ocena =
x 100
Cena brutto oferty badanej
Uwaga
Cena brutto w przypadku oferenta będącego osobą fizyczną/nie prowadzącego
działalności gospodarczej i składającego ofertę, stanowi kwotę całkowitych kosztów
związanych z zawarciem umowy, tj. kwotę wynagrodzenia brutto [(czyli: netto ze
wszystkimi
pochodnymi
od
wynagrodzenia
(narzutami
zleceniodawcy
i zleceniobiorcy)].
XVII. DODATKOWE POSTANOWIENIA I INFORMACJE
Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie całości lub części zadań podwykonawcy
bądź osobom trzecim.

Kontakt:
4. Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
1) Aleksander Cwynar - Wójt Gminy - tel. 17 226 53 52
2) Magdalena Ślęzak - kierownik Referatu Inwestycji, Pozyskiwania Funduszy
i Promocji Gminy - tel. 17 226 53 52 wew. 24
SPOSÓB KOMUNIKACJI
1. za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
2. za pośrednictwem e-PUAP https://epuap.gov.pl/ na adres skrytki: j47j3fmb4o
3. za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa 1399

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.