Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Panele fotowoltaiczne

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Panele fotowoltaiczne

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: PHU LAWENDOWY DOM IZABELA ROJCZYK-TIETZ
WOLIBÓRZ 50
57-431 Wolibórz
powiat: kłodzki
512320199
irojczyk-tietz@spedycjapawbud.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/215736
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wolibórz
Wadium: ---
Nr telefonu: 512320199
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-6318/24 - Wzrost wytrzymałości firmy w województwie dolnośląskim na sytuacje kryzysowe dzięki nowoczesnym usługom i rozwiązaniom proekologicznym

Część 1
Panele fotowoltaiczne wraz z magazynem energii

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ I:
Panele fotowoltaiczne wraz z magazynem energii
Parametry minimalne:
Dane generatora (paneli fotowoltaicznych):
moc: 32,63 kW (75 szt po 435W)
typ: 75 x Longi 435Wp
Dane falownika:
moc: 29,9 kW
- Hybrydowy umożliwiający podłączenie magazynu energii
- funkcja zasilania awaryjnego obiektu
- funkcja AFCI zapobiegająca powstawaniu łuku elektrycznego
Magazyn energii - BYD 22 kW lub równoważny
- magazyn energii 22kWh pozwalający podtrzymać zasilanie budynku w przypadku braku zasilania po stronie ZE
- panele z czarną ramą
- wymiary 1722x1134
- gwarancja na liniową moc wyjściową 25 lat - min 88,9%
- gwarancja produktowa 25 lat
- zabezpieczenia DC/AC z ogranicznikami typu 1 i 2
- z uwagi na charakter budynku automatyczne rozłączniki przeciwpożarowe DC
- instalacja PV do umieszczenia na kilku połaciach dachowych
W przypadkach, gdy w Dokumentacji projektowej Zamawiającego oraz innych dostępnych dla Oferenta dokumentach, opisach lub specyfikacjach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe a Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości, parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych, o których mowa w ust. powyżej, musi skutkować realizacją usługi w sposób zapewniający uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W razie wątpliwości, co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, metod, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie normy równoważnej do oferowanego produktu.

Część 2
Pompy ciepła

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ II:
Pompy ciepła
Parametry minimalne:
Ilość: 2
Pompy ciepła pracujące w układzie kaskadowym z nowymi zbiornikami na ciepłą wodę użytkową, o łącznej mocy 26 kW
- klasa energetyczna W55 A++ lub równoważna
- temp 65st
- do współpracy z kaskadą (kilka pomp)
- współpraca z falownikiem PV umożliwiająca magazynowanie energii cieplnej
- gwarancja min 5 lat
- gwarancja na instalacje hydrauliczna - 10 lat
W przypadkach, gdy w Dokumentacji projektowej Zamawiającego oraz innych dostępnych dla Oferenta dokumentach, opisach lub specyfikacjach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe a Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości, parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych, o których mowa w ust. powyżej, musi skutkować realizacją usługi w sposób zapewniający uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W razie wątpliwości, co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, metod, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie normy równoważnej do oferowanego produktu.

Część 3
Ładowarka do samochodów elektrycznych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
CZĘŚĆ III:
Ładowarka do samochodów elektrycznych
Parametry minimalne:
Ładowarka do samochodów elektrycznych o mocy 22 kW
W przypadkach, gdy w Dokumentacji projektowej Zamawiającego oraz innych dostępnych dla Oferenta dokumentach, opisach lub specyfikacjach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe a Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości, parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych, o których mowa w ust. powyżej, musi skutkować realizacją usługi w sposób zapewniający uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W razie wątpliwości, co do równoważności poszczególnych elementów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, metod, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie normy równoważnej do oferowanego produktu.

CPV: 09332000-5, 31430000-9, 42122460-2, 31158000-8

Dokument nr: 2025-983-215736, 1/LAWENDOWY DOM/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
kłodzki
Gmina
Nowa Ruda
Miejscowość
Wolibórz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
kłodzki
Gmina
Nowa Ruda
Miejscowość
Wolibórz

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
kłodzki
Gmina
Nowa Ruda
Miejscowość
Wolibórz

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
n/d
Warunki zmiany umowy
1. Informujemy, że powyższe zapytanie nie stanowi oferty zawarcia umowy ani też oferty prowadzenia negocjacji w tym celu i jest skierowane do wielu adresatów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieskorzystania z otrzymanej oferty bez podania przyczyny oraz do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień.
4. W przypadku zakwalifikowania do dalszego postępowania, wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony indywidualnie.
5. Aneksowanie warunków umowy z wykonawcą jest dopuszczalne pod następującymi warunkami:
a) W zakresie zmiany terminów realizacji usług w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań, w szczególności: wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; terroryzm, rewolucję, przewrót wojskowy lub cywilny, wojnę domową; skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Oferenta; klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Oferenta; inne wydarzenia losowe. Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej.
b) W uzasadnionych zmianach w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia wynikających np. z przyczyn technicznych.
c) W wyniku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
d) W przypadku otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
e) Gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
f) Gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
pod warunkiem, iż zmiany nie spowodują podwyższenia wynagrodzenia.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1. zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
2. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
3. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
6. Za uchylanie się od zawarcia umowy z Zamawiającym, na warunkach określonych w ofercie oraz w zapytaniu ofertowym, lub nienależytym wykonaniu Przedmiotu Umowy lub jego części, jak również niedotrzymania terminu wykonania umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 40% ceny brutto za realizację zamówienia obliczonej na podstawie oferty złożonej przez Zamawiającego.
7. Zapłata kar umownych nie pozbawia Zamawiającego prawa dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: posiadania osób zdolnych do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunek: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
a) Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z załącznikami.
b) Oświadczenie o braku powiązania pomiędzy podmiotami współpracującymi zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
d) Specyfikacja techniczna elementów przedmiotu zamówienia (w języku polskim). Dane zawarte w specyfikacji będą podstawą do sprawdzenia, czy oferowane elementy spełniają parametry techniczne określone przez Zamawiającego. Ocena spełnienia wymagań odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty częściowej.
2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
3. Termin związania ofertą: 90 dni.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Spełniają warunek: posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).,
b) Spełniają warunek: posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
c) Spełniają warunek: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
d) Spełniają warunek: posiadania osób zdolnych do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3)
e) Spełniają warunek: znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3).
f) Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenie oferenta.
5. Zamawiający wymaga, by ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.
6. Mając na uwadze pozytywny wpływ na politykę równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, Zamawiający informuje, że zamówienie lub jego poszczególne części mogą być realizowane przez Wykonawcę lub pracowników (personel) Wykonawcy będącymi osobami niepełnosprawnymi, jednocześnie spełniającymi warunki wskazane w pkt. 4. Zamawiający zapewniać będzie dostępność w tym obszarze i zakresie, jakiego dotyczy powierzone/ zlecone zadanie.
7. Mając na uwadze pozytywny wpływ na politykę równouprawnienia płci, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia lub jego części mogą być realizowane zarówno przez kobiety, jak również mężczyzn (zakres dostaw oraz lokalizacja dostaw, nie wyklucza pracy personelu zarówno męskiego, jak i żeńskiego), którzy spełniają warunki wskazane w pkt. 4.
8. Dokumentacja i instrukcje obsługi w języku polskim.
9. Cena całkowita brutto - sposób przyznawania punktacji i obliczenia ceny został opisany w załączniku w pkt. II.6.
10. W przypadku, gdyby w ofercie pojawiły się zapisy budzące wątpliwości Zamawiającego co do wyliczenia poszczególnych składników całkowitej ceny brutto, Zamawiający może poprosić o dokładniejsze uzasadnienie i sposób wyliczenia ceny.
11. W sytuacji, gdy cena będzie rażąco niska względem cen rynkowych, które zostały przez Zamawiającego na początku realizacji projektu zbadane i zmierzone, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania oferenta do przedłożenia innych dokumentów, które potwierdzą potencjał oferenta przeprowadzonych dostaw. Za rażąco niską cenę Zamawiający rozumie przypadek, gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od: wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
12. W takim przypadku Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta będzie zawierała ,,rażąco niską cenę" złożenia wyjaśnień/dokumentów dotyczących ceny. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyjaśnienia w formie korespondencji elektronicznej (mail na wskazany przez Wykonawcę adres w ofercie). Niedostarczenie wymaganej dokumentacji skutkować będzie odrzuceniem oferty.
13. Maksymalny termin realizacji oraz miejsce dostarczenia zamówienia w ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf
14. Warunki płatności:
- 10% zaliczka w terminie do 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy
- 90% w terminie do 90 dni kalendarzowych od protokołu końcowego

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-14
Data ostatniej zmiany
2025-02-14 17:18:19

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wykonawca, który przedstawi najniższą całkowitą cenę brutto, otrzyma 60 pkt. Pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej w oparciu o wzór:
Całkowita cena brutto oferty najtańszej
----------------------------------------------------------------- * 60
Całkowita cena brutto oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Długość gwarancji (w miesiącach od podpisania protokołu):
- za udzielenie 24-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 10 pkt.
- za udzielenie 18-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 5 pkt.
- za udzielenie 12-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt.
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE1LD2025
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Czas realizacji":
- do 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- od 15 dnia od podpisania umowy do 21 dni od podpisania umowy - 10 pkt
- powyżej 21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE1LD2025
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu (przyjazd na miejsce awarii w dniach roboczych):
- Do 3 dni roboczych od zgłoszenia - 10 pkt.
- Od 4 dnia do 5 dni roboczych od zgłoszenia - 5 pkt.
- Powyżej 5 dni roboczych od zgłoszenia - 0 pkt.
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE1LD2025

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wykonawca, który przedstawi najniższą całkowitą cenę brutto, otrzyma 60 pkt. Pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej w oparciu o wzór:
Całkowita cena brutto oferty najtańszej
----------------------------------------------------------------- * 60
Całkowita cena brutto oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Długość gwarancji (w miesiącach od podpisania protokołu):
- za udzielenie 24-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 10 pkt.
- za udzielenie 18-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 5 pkt.
- za udzielenie 12-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt.
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE1LD2025
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Czas realizacji":
- do 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- od 15 dnia od podpisania umowy do 21 dni od podpisania umowy - 10 pkt
- powyżej 21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE1LD2025
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu (przyjazd na miejsce awarii w dniach roboczych):
- Do 3 dni roboczych od zgłoszenia - 10 pkt.
- Od 4 dnia do 5 dni roboczych od zgłoszenia - 5 pkt.
- Powyżej 5 dni roboczych od zgłoszenia - 0 pkt.
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE1LD2025

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wykonawca, który przedstawi najniższą całkowitą cenę brutto, otrzyma 60 pkt. Pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej w oparciu o wzór:
Całkowita cena brutto oferty najtańszej
----------------------------------------------------------------- * 60
Całkowita cena brutto oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Długość gwarancji (w miesiącach od podpisania protokołu):
- za udzielenie 24-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 10 pkt.
- za udzielenie 18-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 5 pkt.
- za udzielenie 12-miesięcznej gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt.
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE1LD2025
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Czas realizacji":
- do 14 dni od podpisania umowy - 20 pkt
- od 15 dnia od podpisania umowy do 21 dni od podpisania umowy - 10 pkt
- powyżej 21 dni od podpisania umowy - 0 pkt
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE1LD2025
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu (przyjazd na miejsce awarii w dniach roboczych):
- Do 3 dni roboczych od zgłoszenia - 10 pkt.
- Od 4 dnia do 5 dni roboczych od zgłoszenia - 5 pkt.
- Powyżej 5 dni roboczych od zgłoszenia - 0 pkt.
więcej w ZAPYTANIE OFERTOWE1LD2025

Kontakt:
Osoby do kontaktu
IZABELA ROJCZYK-TIETZ
tel.: 512320199
e-mail: irojczyk-tietz@spedycjapawbud.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.