Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa paneli fotowoltaicznych i banku energii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa paneli fotowoltaicznych i banku energii

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ars Sp. z o.o
Jurajska 2D
32-085 Modlnica
powiat: krakowski
604460004
jakub.piotrowski@arsgrupa.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/215664
Województwo: małopolskie
Miasto: Modlnica
Wadium: ---
Nr telefonu: 604460004
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-0413/24 - Wdrożenie zredukowanej pod względem energochłonności i zużycia surowców produkcji akcesoriów budowlanych "PRISMA"

Część 1
DOSTAWA paneli fotowoltaicznych i banku energii.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem niniejszego postępowania ofertowego jest dostawa oraz uruchomienie nowych środków trwałych, w tym:
1. DOSTAWA, uruchomienie oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków przyłączenia dla nowego środka trwałego w postaci instalacji fotowoltaicznej o mocy od 149,5 do 150,0 kW na terenie Spółki Ars Sp. z o.o. w Modlnicy, przy Ul. Jurajskiej 2D
2. DOSTAWA, uruchomienie oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków przyłączenia dla nowego środka trwałego w postaci magazynu energii o mocy znamionowej 100 kW oraz nominalnej energii minimum 190 kWh do 250 kWh
na terenie Spółki Ars Sp. z o.o. w Modlnicy, przy Ul. Jurajskiej 2D.
Etap 1
Opis

Przedmiotem niniejszego postępowania ofertowego jest dostawa i uruchomienie nowych środków trwałych w postaci: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy nieprzekraczającej 50 kW
Etap 2
Opis

DOSTAWA, uruchomienie oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków przyłączenia dla nowego środka trwałego w postaci instalacji fotowoltaicznej o mocy od 149,5 do 150,0 kW pomniejszonej o wartość wykonanej instalacji w etapie pierwszym zgodnie z zaakceptowanym projektem . DOSTAWA, uruchomienie oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków przyłączenia dla nowego środka trwałego w postaci magazynu energii o mocy znamionowej 100 kW oraz nominalnej energii minimum 190 kWh do 250 kWh

CPV: 09331200-0, 09332000-5, 31121110-4, 31200000-8, 31430000-9, 31700000-3, 31712331-9, 45223810-7, 45261215-4, 45310000-3

Dokument nr: 2025-85822-215664, 04/KPO/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
krakowski
Gmina
Wielka Wieś
Miejscowość
Modlnica
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2025-04-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK

Etap 2
Koniec realizacji
2025-09-20
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym, zamówień uzupełniających na dostawy, polegające na powtórzeniu podobnych dostaw
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania umowy po jej zawarciu. Ewentualne zmiany postanowień umowy będą zawierane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany nieistotne mogą zostać wprowadzone w każdym czasie. Zmiany istotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy będą mogły dotyczyć w szczególności:
a) Uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia,
b) Obiektywnych przyczyn niezależnych do Zamawiającego lub Oferenta,
c) Okoliczności siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy,
d) Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy,
e) Otrzymania decyzji urzędowej Instytucji Pośredniczącej / Zarządzającej zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
2. Zmiany terminu zakończenia całości prac stanowiących przedmiot umowy lub zakończenie realizacji umowy w przypadku:
a) opóźnień leżących po stronie Zamawiającego;
b) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pandemia COVID-19 itp.);
c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe prowadzenie prac lub odbiorów;
d) oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.;
e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
f) konieczności wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej, których wartość nie przekracza wartości rozwiązań podstawowych, dokonania zmiany kolejności wykonywania prac, zmiany rozwiązań, technicznych i/lub technologicznych wykonania element w prac, przy czym są one dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie opisuje dokumentacja, jeżeli jest to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz wymaga akceptacji Zamawiającego
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferent musi mieć doświadczenie w zakresie realizacji podobnych dostaw. W postępowaniu mogę brać udział wyłącznie Oferenci, którzy posiadają doświadczenie w sprzedaży, instalacji i obsłudze urządzeń i systemów, analogicznych lub podobnych do oferowanego. Wymóg będzie spełniony, jeżeli oferent potwierdzi dostarczenie co najmniej jednego zamówienia, analogicznego lub podobnego do oferowanego, na przestrzeni ostatnich dwóch lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Dostawcy (oferenci) muszą posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Oferent musi posiadać niezbędny potencjał kadrowy do prawidłowej realizacji Zamówienia.
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje:
Kierownikiem robót elektrycznych - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która w ciągu min 1 roku przed terminem składania ofert nabyła doświadczenie jako kierownik budowy/robót przy budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji robót elektrycznych.
Projektantem instalacji elektrycznych - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która w ciągu min 1 roku przed terminem składania ofert nabyła doświadczenie.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent musi posiadać odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową umożliwiającą prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż jego sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwia prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wykaże, że posiada ważną polisę odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 2 mln złotych na dzień złożenia oferty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-14
Data ostatniej zmiany
2025-02-14 17:40:49

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 80 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punkty za kryterium ,,Czas reakcji serwisowej" obliczona zostanie przez podzielenie liczby godzin czasu reakcji serwisowej z oferty o najmniejszej liczbie godzin przez liczbę godzin z oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 15%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zastosowanie rozwiązań proekologicznych w procesie realizacji zamówienia. 5 punktów - Wykonawca opisał w ofercie rozwiązania proekologiczne, które wprowadzi w procesie realizacji zamówienia,
0 punktów - brak w ofercie rozwiązań proekologicznych, wprowadzonych w procesie realizacji zamówienia

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jakub Piotrowski
tel.: 604460004
e-mail: jakub.piotrowski@arsgrupa.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.