Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie wraz z montażem zabudowy meblowej oraz instalacją niezbędnego osprzętu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wraz z montażem zabudowy meblowej oraz instalacją niezbędnego osprzętu

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: RED-DOT sp. z o.o
ul. Katarzyńska 1F
55-010 Radwanice
powiat: wrocławski
biuro@reddot.wroclaw.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/215647
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Radwanice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie wraz z montażem zabudowy meblowej oraz instalacją niezbędnego osprzętu
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-5492/24 - Rozwój sektora gastronomii w Regionie 5: Nowoczesna restauracja "Inspiracja" w Radwanicach (województwo dolnośląskie)

Część 1

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie wraz z montażem zabudowy meblowej oraz instalacją niezbędnego osprzętu dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozwój gastronomii w Regionie 5: Nowoczesna restauracja ,,Inspiracja" w Radwanicach (woj. Dolnośląskie)" współfinansowanego ze środków programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, inwestycja A1.2.1 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz montaż następujących elementów:
1) Lady recepcyjnej,
2) Szatni klientów,
3) Baru restauracyjnego, wyposażonego w: umywalkę, zmywarkę, lodówkę barową oraz kostkarkę.
4) Lampę wraz z półką na uchwytami na kieliszki
5) Pozostałe niezbędne elementy.
Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 39100000-3, 39141400-6, 39711000-9, 45212230-7, 45421153-1

Dokument nr: 2025-23076-215647

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
wrocławski
Gmina
Siechnice
Miejscowość
Radwanice

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Warunki płatności
1. Zamawiający przewiduje następujące płatności:
- płatność końcowa.
Zmiany umowy
Warunki istotnych zmian umowy:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1.1 Termin bądź zakres realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
a. W przypadku wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
c. W przypadku opóźnień powstałych z przyczyn, za które Wykonawca i Zamawiający nie odpowiadają;
d. wynikających/zaistniałych w wyniku z wystąpienia siły wyższej;
g. Na wniosek i za zgodną wolą obu stron.
1.2 Zmiana przedmiotu umowy. Dopuszczalna jest zmiana:
a. polegająca na zastąpieniu Urządzenia wymienionego w Specyfikacji zamówienia do Umowy innym urządzeniem, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego Urządzenia (wynikających z opisu przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert), w przypadku:
- gdy w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe będzie dostarczenie przedmiotu
zamówienia uwzględniającego najbardziej aktualne i adekwatne rozwiązania techniczne lub technologiczne;
- zaprzestania produkcji Urządzenia wymienionego w Specyfikacji zamówienia do Umowy przez jego producenta
b. polegająca na zmniejszeniu zakresu zamówienia, w przypadku braku dostępności na rynku odpowiedniej liczby Urządzeń wymienionych w Specyfikacji zamówienia, co w istotny sposób wpływa na możliwość wykonania przez Wykonawcę Umowy.
1.3 Wynagrodzenie. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
a. Zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
b. W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia, o czym mowa w punkcie 1.2 b
c. rezygnacji z części zakresu zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanego zamówienia.
1.4 Inne zmiany:
a. W przypadku zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia pod warunkiem, że nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia;
b. W przypadku otrzymania decyzji od Instytucji Zarządzającej zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
2 Warunki zmian:
a. Inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego;
b. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych;
c. Forma zmian - aneks do umowy z Wykonawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Załączniki do umowy: OPZ i oferta Wykonawcy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykaże braku podstaw wykluczenia (weryfikowa-ne na podstawie oświadczenia).
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonaw-cę/podwykonawcę/podmiot trzeci:
a)w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu re-strukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo re-strukturyzacyjne (Dz. U. z 2020r., poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wyko-nawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1228 );
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wy-konał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą sto-sownych środków dowodowych;
c) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pra-cownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresz-tu, ograniczenia wolności lub karę grzywny;
d) wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną;
e) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia spo-łeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków do-wodowych, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące poro-zumienie w sprawie spłaty tych należności.
f) który należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) złoży odrębną ofertę.
g) jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (weryfikowane na podstawie załącznika nr 2)
Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jej imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii pro-stej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przy-sposobienia, opieki lub kurateli.
2. Nie dopuszcza się udziału rosyjskich wykonawców, podwykonawców i dostawców w realizacji niniejszego zlecenia na podstawie ROZPORZĄDZENIA RADY (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.
3. Zamawiający nie dopuszcza Wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu trzeciego, który podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-14
Data ostatniej zmiany
2025-02-14 16:45:08

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 70%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin wykonania 30%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Kąkol
tel.:
e-mail: biuro@reddot.wroclaw.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.