Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa rowerów elektrycznych, zakup i dostawa lokalizatorów, bagażników do przewożenia...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa rowerów elektrycznych, zakup i dostawa lokalizatorów, bagażników do przewożenia rowerów oraz przenośnej stacji ładowania wraz z panelem fotowoltaicznym

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Investessa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Armii Krajowej 1
56-400 Oleśnica
powiat: oleśnicki
694424322
investessa@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/215750
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oleśnica
Wadium: ---
Nr telefonu: 694424322
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Dywersyfikacja działalności firmy Zubki Sp. z o.o. poprzez inwestycję w uruchomienie wypożyczalni rowerów elektrycznych w Szklarskiej Porębie - region 5-dolnośląskie"
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.03-IW.01-3692/24 - ,,Dywersyfikacja działalności firmy Zubki Sp. z o.o. poprzez inwestycję w uruchomienie wypożyczalni rowerów elektrycznych w Szklarskiej Porębie - region 5- dolnośląskie"

Część 1
Część I - dostawa rowerów elektrycznych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Dotyczy:
Część I - zakup i dostawa rowerów elektrycznych
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia, którego dotyczy niniejsze zapytanie jest zakup z dostawą rowerów elektrycznych, lokalizatorów GPS, bagażników do przewożenia rowerów oraz przenośnej stacji ładowania wraz z panelem fotowoltaicznym w ramach realizacji projektu dofinansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
nr projektu: KPOD.01.03-IW.01-3692/24,
tytuł projektu: ,,Dywersyfikacja działalności firmy Zubki Sp. z o.o. poprzez inwestycję w uruchomienie
wypożyczalni rowerów elektrycznych w Szklarskiej Porębie - region 5-dolnośląskie"
1) Minimalne parametry, określające wymagania dla przedmiotu zamówienia określono w odrębnym dokumencie będącym załącznikiem do zapytania - załącznik nr 1 -opis przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający przewiduje dwie części zamówienia i dopuszcza składanie ofert do jednej z dwóch części lub do obu części przez jednego wykonawcę. Jeden wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie do każdej z części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3) W przypadku składania oferty tylko do jednej części zamówienia, w treści formularza dotyczącej innych części należy zaznaczyć ,,nie dotyczy". W przypadku składania oferty na obie części ofertę należy złożyć łącznie na jednym, formularzu ofertowym.
4) Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny, wolny od wad, kompletny, gotowy do użytkowania, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym przepisami prawa, w tym spełniać normy określone dla użytkowania na terenie UE.
5) Przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że musi być całkowicie bezpieczny i posiadać wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające wykorzystanie go zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny.
6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy wraz z niezbędnym montażem i instalacją, a także instruktażem po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy we wskazane w umowie miejsce - do siedziby zamawiającego lub inne w obrębie województwa dolnośląskiego oraz do wykonaniu serwisu zerowego rowerów - złożenie i regulacja, przez wykwalifikowany personel zgodnie z zaleceniami producenta.
7) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenia zgodne z parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i ofercie Wykonawcy.
8) Zamawiający wymaga zapewnienia dla części II zamówienia aby oferowany przedmiot zamówienia był kompatybilny pod względem parametrów technicznych i użytkowych z parametrami rowerów stanowiących przedmiot zamówienia określony w części I.
9) Wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji na rowery elektryczne wskazane w I części zamówienia oraz na urządzenia wskazane w części II zamówienia wynosi nie mniej niż 24 miesiące/ 2 lata. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.
10) Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania gwarancji, nie krócej niż 24 miesiące, dostępności serwisu gwarancyjnego i zapewnienie realizacji usługi serwisowej w terminie nie przekraczającym 10 dni.
11) Jeżeli treść zapytania wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, dopuszcza oferowanie ,,produktów równoważnych".
12) Wskazane parametry określają minimalne parametry jakościowe i cechy wymagane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. W przypadku użycia przykładowej nazwy producenta, ma to jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i nie ogranicza konkurencji.
13) W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty. Będę one podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą decyzji o akceptacji ,,równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich braku równoważności.
14) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania art. 9 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2021/1060) oraz Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, w szczególności zapewnienie produktów nie zawierających elementów/cech stanowiących bariery w jego użytkowaniu dla osób z niepełnosprawnościami, rozumianych jako zaoferowanie produktów dostępnych dla wszystkich użytkowników bez względu na ich sprawność bez konieczności jego specjalnego przystosowania dla osób z niepełnosprawnościami, pozwalających w szczególności na korzystanie z nich osobom z niepełnosprawnościami i osobom starszym na zasadzie równości z innymi osobami.
Okres gwarancji
minimum 2 lata

Część 2
zakup i dostawa lokalizatorów GPS, bagażników i stacji ładow

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Część II zakup i dostawa lokalizatorów GPS, bagażników do przewożenia rowerów oraz przenośnej stacji ładowania wraz z panelem fotowoltaicznym
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia, którego dotyczy niniejsze zapytanie jest zakup z dostawą rowerów elektrycznych, lokalizatorów GPS, bagażników do przewożenia rowerów oraz przenośnej stacji ładowania wraz z panelem fotowoltaicznym w ramach realizacji projektu dofinansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
nr projektu: KPOD.01.03-IW.01-3692/24,
tytuł projektu: ,,Dywersyfikacja działalności firmy Zubki Sp. z o.o. poprzez inwestycję w uruchomienie
wypożyczalni rowerów elektrycznych w Szklarskiej Porębie - region 5-dolnośląskie"
1) Minimalne parametry, określające wymagania dla przedmiotu zamówienia określono w odrębnym dokumencie będącym załącznikiem do zapytania - załącznik nr 1 -opis przedmiotu zamówienia.
2) Zamawiający przewiduje dwie części zamówienia i dopuszcza składanie ofert do jednej z dwóch części lub do obu części przez jednego wykonawcę. Jeden wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie do każdej z części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3) W przypadku składania oferty tylko do jednej części zamówienia, w treści formularza dotyczącej innych części należy zaznaczyć ,,nie dotyczy". W przypadku składania oferty na obie części ofertę należy złożyć łącznie na jednym, formularzu ofertowym.
4) Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny, wolny od wad, kompletny, gotowy do użytkowania, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym przepisami prawa, w tym spełniać normy określone dla użytkowania na terenie UE.
5) Przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że musi być całkowicie bezpieczny i posiadać wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające wykorzystanie go zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny.
6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy wraz z niezbędnym montażem i instalacją, a także instruktażem po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy we wskazane w umowie miejsce - do siedziby zamawiającego lub inne w obrębie województwa dolnośląskiego oraz do wykonaniu serwisu zerowego rowerów - złożenie i regulacja, przez wykwalifikowany personel zgodnie z zaleceniami producenta.
7) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenia zgodne z parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia i ofercie Wykonawcy.
8) Zamawiający wymaga zapewnienia dla części II zamówienia aby oferowany przedmiot zamówienia był kompatybilny pod względem parametrów technicznych i użytkowych z parametrami rowerów stanowiących przedmiot zamówienia określony w części I.
9) Wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji na rowery elektryczne wskazane w I części zamówienia oraz na urządzenia wskazane w części II zamówienia wynosi nie mniej niż 24 miesiące/ 2 lata. Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.
10) Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania gwarancji, nie krócej niż 24 miesiące, dostępności serwisu gwarancyjnego i zapewnienie realizacji usługi serwisowej w terminie nie przekraczającym 10 dni.
11) Jeżeli treść zapytania wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, dopuszcza oferowanie ,,produktów równoważnych".
12) Wskazane parametry określają minimalne parametry jakościowe i cechy wymagane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. W przypadku użycia przykładowej nazwy producenta, ma to jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i nie ogranicza konkurencji.
13) W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty. Będę one podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą decyzji o akceptacji ,,równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich braku równoważności.
14) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania art. 9 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2021/1060) oraz Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, w szczególności zapewnienie produktów nie zawierających elementów/cech stanowiących bariery w jego użytkowaniu dla osób z niepełnosprawnościami, rozumianych jako zaoferowanie produktów dostępnych dla wszystkich użytkowników bez względu na ich sprawność bez konieczności jego specjalnego przystosowania dla osób z niepełnosprawnościami. Pozwalających w szczególności na korzystanie z nich osobom z niepełnosprawnościami i osobom starszym na zasadzie równości z innymi osobami.
Okres gwarancji
minimum 2 lata

CPV: 34422000-7, 34432000-4, 09331000-8, 09331200-0, 31158000-8, 31158100-9, 34432000-4

Dokument nr: 2025-88159-215750

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
oleśnicki
Gmina
Oleśnica
Miejscowość
Oleśnica
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
jeleniogórski
Gmina
Szklarska Poręba
Miejscowość
Szklarska Poręba

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
oleśnicki
Gmina
Oleśnica
Miejscowość
Oleśnica
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
jeleniogórski
Gmina
Szklarska Poręba
Miejscowość
Szklarska Poręba

Wymagania:
Opis jest wspólny dla obu części;
kryteria oceny wskazano dla każdej z dwóch części osobno - dla części I - 3 kryteria: kryterium ceny, kryterium okresu gwarancji na ramę roweru i kryterium dodatkowego okresu gwarancji na rower - podzespoły, części, w tym silnik.
Zamówienie i warunki z nim związane zostały szczegółowo opisane w załącznuku ZAPYTANIE OFEROWE.
1. DANE ZAMAWIAJĄCEGO
INVESTESSA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
(dawniej ZUBKI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością)
Ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica
NIP: 9112018820
Prowadzenie postępowania, zamieszczanie dokumentów z nim związanych, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi do postępowania, informowanie o wszelkich zmianach w postępowaniu, realizowane będą poprzez bazę konkurencyjności pod adresem strony internetowej:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
Zamówienia uzupełniające
nie przewidziano
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w Wytycznych oraz wskazanych poniżej:
1) zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie, ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie;
2) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia i/lub zakresu przedmiotu zamówienia i/lub sposobu świadczenia (sposobu wykonania poszczególnych obowiązków Stron) - w przypadku zaistnienia zdarzeń wywołanych siłą wyższą, rozumianych jako wszelkie okoliczności mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w terminach i zakresie określonym w Umowie lub jej załącznikach, znajdujące się poza kontrolą Stron, i których przy dochowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć lub które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich zdarzeń. Siła wyższa obejmuje w szczególności takie zjawiska/wydarzenia jak: powodzie, huragany, trzęsienie ziemi, stany epidemii/pandemii, inne kataklizmy, klęski żywiołowe, rozruchy, strajki (za wyjątkiem rozruchów i strajków personelu i/lub osób skierowanych do wykonania zamówienia z ramienia Wykonawcy i/lub jego podwykonawców), jak również inne zdarzenia o charakterze lokalnym lub międzynarodowym, paraliżujące życie kraju lub regionu, z którego - lub do którego - ma być realizowane zamówienie, w tym sytuacje, gdy wskutek wydania decyzji władz administracji publicznej (rządowej lub samorządowej), niemożliwym będzie dostawa przedmiotu zamówienia i/lub wykonanie innych obowiązków składających się na przedmiot zamówienia w sposób i w terminach wskazanych w Umowie lub jej załącznikach. W tym przypadku Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu realizacji Umowy oraz ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, przy jednoczesnym ograniczeniu wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wskazanego pierwotnie w treści oferty.
3) zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy w ten sposób, że powodują wykonanie Umowy na dotychczasowych zasadach niemożliwym, nie celowym, nie ekonomicznym lub niezgodnym z wymaganiami, przy czym zmiana ta polegać ma na dostosowaniu Umowy do przepisów prawa,
4) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości przedmiotu dostawy,
5) gdy po podpisaniu Umowy powstały nowe, nieznane w chwili podpisywania Umowy i korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania techniczne, możliwe jest zastąpienie wymaganych rozwiązań technicznych nowymi poprzez zmianę parametrów dostarczanego sprzętu lub jego zmianę;
6) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
7) z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego;
8) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
9) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu urządzenia, Wykonawca dostarczy obecnie produkowany/sprzedawany model/typ sprzętu o parametrach nie gorszych od parametrów urządzenia wskazanego w ofercie wykonawcy w ramach wynagrodzenia w Umowie; w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania modelu/typu urządzenia wraz z konfiguracją urządzenia obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego;
10) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia brutto, danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w umowie dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w umowie;
11) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją finansującą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
12) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności lub wytycznych i zaleceń instytucji finansującej,
13) zmiany terminu realizacji, jego wydłużenie, w przypadku uzyskania zgody instytucji finansującej.
14) w zakresie zasad płatności, w przypadku wystąpienia możliwości usprawnienia realizacji zamówienia, np. możliwość płatności zaliczkowej, płatności częściowej, realizacji dostawy w transzach.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych powyżej, Strona, która ma zamiar powołać się na jedną z przesłanek tam określonych ma bezwzględny obowiązek niezwłocznie poinformować o tym drugą Stronę oraz wskazać jej zakres proponowanych zmian, a także - w przypadku skierowania takiego żądania przez drugą Stronę - przekazać jej wszelkie informacje i dokumenty uprawdopodabniające zaistnienie okoliczności, na które powołuje się Strona żądająca wprowadzenia zmian do Umowy.
3. W przypadku zaprzestania produkcji zaoferowanego sprzętu dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia brutto danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane specyfikacji przedmiotu zamówienia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Zamawiający do udziału w postępowaniu dopuszcza Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie spójnym z przedmiotem zamówienia, mających odpowiednie warunki finansowe, techniczne i organizacyjne do realizacji zamówienia. Spełnienie warunku nastąpi na podstawie oświadczenia w formularzu ofertowym. Zamawiający może dokonać weryfikacji spełnienia warunku na podstawie informacji dostępnych w rejestrach CEIDG lub KRS.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza Ofertowego, stanowiącego
Załącznik nr 1 do Zapytania.
2. Wykonawca wypełnia wszystkie wolne pola Formularza Ofertowego.
3. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zapytania. W formularzu podać należy informacje nt. producenta danego towaru/urządzenia (jeżeli dotyczy), a jeżeli występują to również model/typ lub podać nr katalogowy, tak aby umożliwić Zamawiającemu weryfikację zgodności oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia. Posługiwanie się numerem katalogowym zamiast podania producenta, modelu, typu towaru/urządzenia jest dopuszczalne, jeżeli Wykonawca w ofercie wskaże adres strony internetowej, na której przy pomocy numerów katalogowych można zidentyfikować oferowane towary.
2) Specyfikacja techniczna oferowanego asortymentu spełniająca wymagania Zamawiającego, (np. zestawienie sporządzone wg własnego wzoru dla oferowanego sprzętu wraz z wyszczególnieniem wskazanych parametrów, karta katalogowa produktu/ inny dokument potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego)
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do Zapytania.
4) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
3. Oferta winna być sporządzona w języku polskim, wypełniona komputerowo lub odręcznie w trwały sposób. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę uprawnioną.
4. Każdy Wykonawca złoży tylko jedną ofertę do I lub II części lub jedną do obu części, zawierającą jedną jednoznacznie opisaną propozycję.
5. Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego
ofertę.
6. Dopuszcza się złożenie oferty w innym języku, pod warunkiem iż zostanie do niej załączone tłumaczenie na język polski poświadczone przez Oferenta.
7. Oferent składając ofertę wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego, uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty, danych osobowych w rozumieniu ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zawartych w ofercie oraz w załącznikach do niej. Zamawiający informuje, że dane osobowe o których mowa powyżej przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu jakim jest w szczególności: przeprowadzenie postępowania zgodnie z zasadą konkurencyjności, zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą, dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Brak wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576;
- nie jestem/nie jesteśmy jednym z, nie działam/nie działamy na rzecz lub z udziałem:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a); lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b), w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Nie występowanie między Wykonawcą a Zamawiającym powiązań osobowych i kapitałowych, tj.
1) Wykonawca nie jest z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, powiązany(i) poprzez:
a) nie uczestniczy w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) nie pozostaje w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) nie pozostaje z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-02-14
Data ostatniej zmiany
2025-02-14 22:32:14

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
kryterium ceny - oferta zostanie oceniona poprzez wyliczenie ilorazu najniższej ceny spośród ocenianych ofert do ceny ocenianej oferty, pomnożonego przez wagę kryterium - 70
według poniższego wzoru:
C= ( Cmin / Co ) x 70
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - ciąg dalszy opisu:
C - liczba punktów dla oferty za kryterium ceny brutto
C min - najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
Co - cena ocenianej oferty
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 70.
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - ciąg dalszy opisu
Cenę oferty należy wskazać w wartości brutto w PLN, z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. W przypadku wskazania ceny w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na PLN według średniego kursu danej waluty opublikowanego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
kryterium okresu GWARANCJI NA RAMĘ ROWERU - oferta zostanie oceniona poprzez wyliczenie ilorazu okresu gwarancji wskazanego w latach, określonego liczbą całkowitą, dla ocenianej oferty przez maksymalny okres gwarancji umownie określony przez Zamawiającego na 30 lat, pomnożonego przez wagę kryterium
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
kryterium GWARANCJA NA RAMĘ ROWERU ciąg dalszy opisu
G1 = ( Go / Gmax ) x 20
G1 - liczba punktów, jaką dana oferta otrzyma za kryterium gwarancja na rower
Go - okres gwarancji na rower wskazany w ofercie
Gmax - maksymalny okres gwarancji ustalony przez Zamawiającego (wartość maksymalna - 30 lat;
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium GWARANCJA NA RAMĘ ROWERU - ciąg dalszy opisu:
z zastrzeżeniem, że w przypadku gwarancji dożywotniej zastosowanie ma wskazany umownie okres maksymalny).
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 20.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
kryterium DODATKOWEGO OKRESU GWARANCJI NA ROWER, JEGO PODZESPOŁY, CZĘŚCI, W TYM SILNIK -
maksymalnie 10 punktów (waga 10%).
W ofercie okres gwarancji należy wskazać w latach, jako liczbę całkowitą.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
DODATKOWY OKRES GWARANCJI NA ROWER, JEGO PODZESPOŁY, CZĘŚCI, W TYM SILNIK - ciąg dalszy opisu
Możliwa punktacja w tym kryterium to:
Gd = 0 lub Gd = 10,
Gd - liczba punktów za spełnienie dodatkowego kryterium
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 10.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
DODATKOWY OKRES GWARANCJI ... - ciąg daszy:
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: Gwarancja Wykonawcy na rower, części i podzespoły w tym silnik - na okres mniejszy lub równy 2 lat =0 punktów ; Gwarancja Wykonawcy na rower, części i podzespoły w tym silnik - na okres 3 lat = 10 punktów.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
kryterium ceny - oferta zostanie oceniona poprzez wyliczenie ilorazu najniższej ceny spośród ocenianych ofert do ceny ocenianej oferty, pomnożonego przez wagę kryterium - 100
według poniższego wzoru:C = (Cmin / Co ) x 100
C -liczba punktów dla oferty za kryterium ceny
C min - najniższa cena spośród
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
kryterium cena - ciąg dalszy opisu: ofert podlegających ocenie
Co - cena ocenianej oferty
Maksymalna liczba punktów w tym kryterium wynosi 100.
Cenę oferty należy wskazać w wartości brutto w PLN, z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
kryterium ceny - ciąg dalszy opisu: W przypadku wskazania ceny w walucie obcej, zostanie ona przeliczona na PLN według średniego kursu danej waluty opublikowanego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia dot. niniejszego zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Melchior Chabierski
tel.: 694424322
e-mail: investessa@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.