Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa feromonów, pułapek oraz elementów do pułapek

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa feromonów, pułapek oraz elementów do pułapek

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ośrodek Transportu Leśnego w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Szpitalna 2
66-400 Gorzów Wielkopolski
powiat: Gorzów Wielkopolski
tel. (95) 732 37 88 wew. 312, kom. 453 414 528
otlgorzow@szczecin.lasy.gov.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (95) 732 37 88
Termin składania ofert: 2025-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. ,,DOSTAWA feromonów, pułapek oraz elementów do pułapek w roku 2025".
II.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa feromonów (ampułka drukarz i ampułka rytownik), pułapek skrzyniowo-szczelinowych oraz elementów do pułapek (pojemnik na wymianę do pułapki, płyn do bezobsługowego odłowu oraz palików do pułapek) firmy IPSOLAB.
nazwa handlowa
szacunkowa ilość [szt.]
pułapka skrzyniowo-szczelinowa
301
płyn do bezobsługowego odłowu
688
pojemnik na wymianę do pułapki
70
feromon drukarz uniwersalny
562
feromon drukarz wersja wiosenna
50
2
feromon drukarz wersja letnia
50
feromon rytownik uniwersalny
65
feromon rytownik wersja wiosenna
50
feromon rytownik wersja letnia
50
palik do pułapki
50
W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania w trakcie trwania umowy 50% ilości przedmiotu umowy.

CPV: 24452000-1, 19520000-7, 03419100-1

Dokument nr: ZH.270.2.2.2025

Otwarcie ofert: XI.
Termin otwarcia ofert:
19.02.2025 r. o godz. 09:30.

Składanie ofert:
IX.
TERMIN SKŁADANIA ofert:
do dnia 19.02.2025 r. do godz. 09:00.
Sposób składania ofert:
na dołączonym formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert,
drogą elektroniczną (np. przez wysłanie skanu podpisanej oferty) na adres e-mail: otlgorzow@szczecin.lasy.gov.pl, oznaczając ofertę w tytule wiadomości mailowej oraz podając nazwę postępowania i nr postępowania (znak sprawy) ,,Oferta dot. postępowania pn. DOSTAWA feromonów, pułapek oraz elementów do pułapek w roku 2025, zn. spr. ZH.270.2.2.2025".

Miejsce i termin realizacji:
IV.
Termin wykonania zamówienia:
od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r.
Przez dzień zawarcia umowy rozumie się przy tym dzień przekazania wybranemu Wykonawcy informacji o wyborze jego oferty lub, jeżeli Zamawiający przewidział podpisanie umowy załączając wzór umowy do zaproszenia do składania ofert, dzień podpisania przez strony dokumentu umowy.

Wymagania:
I.
Podstawa prawna postępowania:
Postępowanie jest prowadzone w trybie zaproszenia do składania ofert w oparciu o postanowienia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Ośrodku Transportu Leśnego w Gorzowie Wielkopolskim, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1/2024 Dyrektora Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wielkopolskim z dnia 8.01.2024 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Ośrodku Transportu Leśnego w Gorzowie Wielkopolskim ze zm. (dalej ,,Regulaminu"); przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) - dalej ,,PZP", nie stosuje się.
III.
Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Nie dotyczy
V.
Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy:
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie po dostawie towaru . Termin płatności wynosi 30 dni kalendarzowych liczonych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego.
Dane Zamawiającego do faktury:
Ośrodek Transportu Leśnego
ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski
NIP: 599-000-33-41.
VI.
Warunki udziału w postępowaniu:
Nie dotyczy .
3
VII.
Przesłanki wykluczenia z postępowania.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 - pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
Zamawiający weryfikuje ziszczenie się / brak ziszczenia się przesłanki wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego w ofercie (w formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert, należy zaznaczyć odpowiedni kwadrat). W razie wątpliwości co do prawdziwości/prawidłowości oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień.
VIII.
Wymagania dotyczące przygotowania i składania ofert:
1)
Wykonawca zobowiązany jest w cenie ofertowej zawrzeć wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, z wyjątkiem kosztów dostawy, które zostaną wskazane osobno;
2)
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie cenę jednostkową bez podatku VAT, wartość bez podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość łączną z podatkiem VAT; Wykonawca poda cenę wyrażoną w złotych polskich, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
3)
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;
4)
Wykonawca związany jest ofertą do dnia 31.03.2025 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert;
5)
przez złożenie oferty w odpowiedzi na niniejsze zaproszenie do składania ofert Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia na warunkach określonych w zaproszeniu. Wykonawca odpowiada przy tym za jakość i rzetelność realizacji zamówienia. Składając ofertę Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi.
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy.
Oferta Wykonawcy, która nie spełnia warunków określonych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert lub została złożona po terminie podlega odrzuceniu.
XII.
Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty:
1)
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: ,,Wartość łączna kosztorysu z podatkiem VAT";
2)
Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta: 100 pkt;
3)
Ocenie w ramach przedmiotowego kryterium podlegać będzie łączna wartość kosztorysu z podatkiem VAT podana przez Wykonawcę w ofercie;
4)
Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
W = (Wmin / Wof) x 100 [pkt]
gdzie:
W - liczba punktów w ramach kryterium ,,Wartość łączna kosztorysu z podatkiem VAT",
5
Wmin - najniższa wartość łączna kosztorysu [zł] z podatkiem VAT spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Wof - wartość łączna kosztorysu [zł] z podatkiem VAT podana przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
5)
W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz uzupełnienia dokumentów, jak również dokonać poprawy oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych itd.
6)
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
a)
odpowiada wszystkim wymogom przedstawionym w niniejszym zaproszeniu do składania ofert oraz
b)
została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt XIII. ppkt 6 i ppkt 7.
XIII.
Przesłanki unieważnienia postępowania
Zamawiający może unieważnić postępowanie w następujących przypadkach:
1)
postępowanie prowadzono z naruszeniem przepisów Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Ośrodku Transportu Leśnego w Gorzowie Wielkopolskim;
2)
dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
3)
nie złożono żadnej oferty;
4)
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
5)
postępowanie jest obarczone wadą niemożliwą do usunięcia;
6)
cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia;
7)
wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy albo złożył oświadczenie w przedmiocie odmowy realizacji zamówienia. W przypadku uchylania się przez Wykonawcę od zawarcia umowy albo złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w przedmiocie odmowy realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony nadto w terminie związania ofertą (bez unieważnienia postępowania lub przeprowadzania nowego postępowania) do dokonania ponownego badania
6
i oceny ofert w odniesieniu do ofert Wykonawców pozostałych w postępowaniu,
kontynuując procedurę do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy albo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
XV.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
Stosownie do art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016 r., str. 1) - ,,RODO", Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia i jego rozstrzygnięciem oraz z realizacją zawartej umowy jest Ośrodek Transportu Leśnego z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim, przy ul. Szpitalna 2, kod pocztowy 66-400, reprezentowany przez Dyrektora, tel. +48 95 732 37 88, e-mail: otlgorzow@szczecin.lasy.gov.pl, nazywanym dalej jako: Administrator.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych - Pan Rafał Gasper. W kwestiach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: info@netmiedzyrzecz.pl lub telefonicznie pod nr tel.: +48794000794.
Administrator przetwarza dane osobowe w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów PZP, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z zawartą umową oraz do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
a)
niezbędność przetwarzania w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz w celu realizacji zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b)
wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów szczególnych, regulujących działalność Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, w tym prawa podatkowego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
c)
niezbędność realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) obejmujących ustalenie, dochodzenie lub obronę przed roszczeniami oraz cele administracji wewnętrznej Administratora, w szczególności raportowanie i dokumentowanie.
7
Podanie danych osobowych identyfikujących stronę postępowania (w szczególności: imię i nazwisko, numer ewidencyjny PESEL, adres zamieszkania) wynika z przepisów prawa, podanie innych danych (np. numeru telefonu kontaktowego) ma charakter dobrowolny, jednakże odmowa udzielenia żądanych informacji uniemożliwi uczestnictwo w postepowaniu przetargowym.
Administrator może ujawniać dane osobowe podmiotom współpracującym, w szczególności świadczącym usługi w zakresie obsługi prawnej, archiwizacji, serwisu urządzeń; dane osobowe mogą być również ujawniane podmiotom publicznym, jeżeli wynika to z przepisu prawa.
Dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania będą przechowywane przez okres niezbędny do pełnej realizacji postepowania przetargowego, w przypadku zawarcia umowy przez czas niezbędny do jej realizacji, a następnie do przedawnienia roszczeń oraz do czasu wygaśnięcia obowiązku wynikających z innych przepisów (np. prawa podatkowego).
W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo dostępu do swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania (art. 16 RODO), ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO).
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, tel. +48 22 531-03-00, email: kancelaria@uodo.gov.pl), będącego organem nadzorczym w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych.

Kontakt:
XIV.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Agata Malinowska, tel. (95) 732 37 88 wew. 312, kom. 453 414 528.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.