zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
pomorskie (Sopot)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa nadzoru konserwatorskiego i pogotowia dźwigowego |
Data zamieszczenia: | 2025-02-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Lecznicze w Łodzi ul. Aleksandrowska 61/63 91-205 Łódź powiat: Łódź (42) 27-21-810 j.gizowska@wompcpl.eu |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (42) 27-21-810 |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi działając zgodnie z treścią art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320). ZAPRASZA do składania ofert w zapytaniu ofertowym na: ,,Usługę nadzoru konserwatorskiego i pogotowia dźwigowego w WOMP CP-L w Łodzi" 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: o Comiesięczne wykonywanie przeglądu urządzeń w zakresie przewidzianym przez producenta zgodnie z dokumentacją eksploatacyjną; o Raz w roku wykonanie czynności w zakresie szczegółowego sprawdzenia konstrukcji nośnej zgodnie z zaleceniami UDT; o Uczestniczenie w badaniach oraz stosowanie się do zaleceń UDT; o Zapewnienie pogotowia dźwigowego 24h/dobę w celu uwolnienia osób uwięzionych; o Prowadzenie konserwacji oraz utrzymanie w sprawności technicznej platform dźwigowych dla osób niepełnosprawnych określonych w Załączniku nr 2: - platformy dźwigowej, Ul. Gdańska 117A- 1 szt - platformy dźwigowej, Ul. Tymienieckiego 18 - 2 szt - dźwigu osobowego, Ul. Aleksandrowska 61/63-2 szt o Utrzymanie urządzeń w stanie zapewniającym bezpieczeństwo eksploatacji i sprawność techniczną w ruchu, za wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych; o Prowadzenie konserwacji urządzeń zgodnie z zakresem wyznaczonym przez obowiązujące przepisy prawa tj. Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2176 ze zm.), zalecenia Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) oraz dokumentację techniczną urządzenia. 2. Konserwacja ma zawierać: o przeprowadzanie przeglądów wymaganych przepisami prawa; o wykonywanie pomiarów elektrycznych raz w roku obejmujących pomiary oporności izolacji przewodów oraz ochrony przeciwporażeniowej urządzeń; o zapewnienie pogotowia dźwigowego w celu uwolnienia osób 24h/dobę; o bezzwłoczną interwencję konserwatora po zgłoszeniu awarii; o Konserwacja urządzeń odbywać się będzie w oparciu o wpisy do Dziennika konserwacji. Wykonawca oświadcza, że posiada wszystkie wymagane przepisami prawa uprawnienia, licencje oraz pozwolenia do wykonania usługi, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia bezpłatny udział konserwatora w badaniach okresowych dźwigu. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie odpowiadał za zgodność i terminowość realizacji usługi, a także za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia ma obowiązek posiadania i utrzymania w mocy umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiedzialności deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejsza niż 150 000 zł. Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza* możliwości składania ofert częściowych. Dokument nr: WOMP.DTA.3331.PU.5.2025 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w jednej z form: 1) elektronicznie na adres j.gizowska@wompcpl.eu terminie do dnia 21 lutego 2025 roku, do godz. 10:00 (dopuszcza się złożenie podpisanego odręcznie skanu dokumentu lub oferty opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym); 2) w siedzibie Zamawiającego (tj. Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi Ul. Aleksandrowska 61/63, pokój nr 518 (kancelaria) w terminie do dnia 21 lutego 2025 roku, do godz. 10:00, a kopertę opatrzeć napisem ,,Oferta na i dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Łodzi. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Zamówienie należy zrealizować w terminie 36 miesięcy od zawarcia umowy. Wymagania: 2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena za przedmiot zamówienia. 4. Termin płatności: 60 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury. 5. Wymagane przez zamawiającego dokumenty składające się na treść oferty i inne dokumenty potwierdzające możliwość realizacji zamówienia: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg wzoru - załącznik nr 1; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy - Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. 7. Ceny w ofercie składanej przez wykonawcę mają być wyrażone cyfrą oraz słownie. Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty jego wykonania. 9. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą który zaoferuje najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert - ( Projekt umowy w załączeniu do zapytania ofertowego) 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, obowiązany jest do podpisania umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana do realizacji uchyla się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą z pośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania. 11. Zamawiający wymaga, by oferta wraz ze wszystkimi załącznikami była podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W sytuacji, gdy Wykonawca reprezentowany jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo we właściwej formie. 12. Formularz ofertowy stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu. Ich brak stanowi podstawę do odrzucenia oferty. Pozostałe dokumenty w sytuacji stwierdzenia wady bądź braku załączenia podlegają uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego. Brak uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje odrzuceniem oferty. 13. Zamawiający uprawniony jest do zmiany zapytania ofertowego i unieważnienia bez podania przyczyny. 14. Zamawiający unieważni zapytane ofertowe, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiają :y może zwiększyć tę kwotę. 15. Zamawiający poprawia w ofercie : o oczywiste omyłki pisarskie, o oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, o inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem do złożenia oferty niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę. 16. W celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę wobec osób i podmiotów opisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. poz. 835 ), Zamawiający stosuje sankcje zgodnie z art. 9 w/w ustawy. Wykluczenie Wykonawcy niespełniającego niżej opisanych warunków udziału w procedurze zakupowej według poniższego: 1) na okres trwania nw. okoliczności stosuje się wykluczenie: a) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; b) wykonawcy którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 f. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; c) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Oferta wykonawcy wykluczonego z postępowania zostanie odrzucona jako, że została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w procedurze. 17. Zamawiający rozstrzyga procedurę zakupową dokonując: 1) wyboru najkorzystniejszej oferty, albo 2) unieważnienia procedury zakupowej. Kontakt: 8. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Joanna Gizowska, Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Łodzi ul. Aleksandrowska 61/63, e-mail: j.gizowska@wompcpl.eu . |
© eurobudowa.pl 2004-2025