zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Rzgów)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
pomorskie (Sopot)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup nowych wrzutników monet |
Data zamieszczenia: | 2025-02-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Rybniku Dział Parkingów ul. Jankowicka 41b 44-200 Rybnik powiat: Rybnik +48 32 43 29 540, f. +48 32 43 29 550, tel. 517-797-278 parkingi@zdm.ryb |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 32 43 29 540, f. |
Termin składania ofert: | 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z realizacją zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 szt. nowych wrzutników monet model: EMP 880.13 v7 Szczegóły przedmiotu zamówienia: podzespoły muszą być kompletne, dostosowane i zaprogramowane do zastosowania w parkomatach firmy Cale model: CWT Compact; zadaniem urządzeń jest rozpoznawanie monet o nominałach od 10 groszy do 5zł wydanych i wprowadzo- nych do obiegu do chwili obecnej. Zleceniobiorca zapewni zdalne wsparcie techniczne w przypadku problemów z uruchomieniem urządzeń. Składanie ofert: 10. Miejsce składania ofert : Ofertę cenową na wypełnionym formularzu można przesłać drogą elektroniczną na adres: parkingi@zdm.ryb- nik.pl 11. TERMIN SKŁADANIA ofert: oferty należy złożyć w terminie do dnia 20.02.2025 r. do godz. 10:00 (liczy się data wpływu oferty do Zarządu Dróg Miejskich w Rybniku). Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 10.03.2025 r. Wymagania: 3. Warunki płatności: Płatność zrealizowana zostanie przelewem na konto podane na fakturze w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 4. Gwarancja i serwis: 1) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 18 miesięcy w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: zdalne wsparcie techniczne, upgrade konfiguracji rozpoznawanych monet i oprogramowania do naj- nowszej wersji; 2) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty wykonania przedmiotu zamówienia (na podstawie protokołu); 3) Punkt reklamacyjny na terenie Polski. 5. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) formularz ofertowy - według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1. 7. Opis sposobu obliczania ceny 1) Na załączonym formularzu ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę całkowitą przedmiotu za- mówienia brutto za określony przedmiot zamówienia. 2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku 3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. wz rsk01 14) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 8. Kryteria oceny ofert: 1) 100% cena, która ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta kompletna z najniższą ceną. 2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. 12. Informacje dodatkowe: 1) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od realizacji zamówienia, Zamawiający wybie- rze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 2) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawia- jącego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Oferta alternatywna (wariantowa) nie będzie brana pod uwagę, lecz zostanie odrzucona wraz z ofertą podsta- wową. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru oferty, bez podania przyczyny. Uwagi: 13. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO: Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, w jakim celu oraz w jaki spo- sób będą one przetwarzane, jest Zarząd Dróg Miejskich w Rybniku, ul. Jankowicka 41B, 44-200 Rybnik, adres e- mail: sekretariat@ zdm .rybnik.pl . 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem: ul. Janko- wicka 41B, 44-200 Rybnik lub za pomocą poczty elektronicznej: zarzad@kwiecienipartnerzy.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowa - niem o udzielenie zamówienia poza Ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, prowadzo- nym na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego. 4) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane. 5) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów określonych w pkt 3. 6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902 z późn. zm.) oraz uprawnione organy państwa. 7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z zapisami w Instrukcji kancelaryjnej, nie dłużej jednak, niż przez 10 lat. 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z za- strzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, _ wz rsk01 2b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych zgromadzonych na podsta- wie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, sto- sownie do art. 22 RODO. 11) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej Kontakt: 9. Osoby po stronie Zamawiającego wyznaczone do porozumiewania się z Wykonawcami: 1) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Ireneusz Hnida - Dział parkingów, tel. 517-797-278, mail: parkingi@zdm.rybnik.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025