Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup nowych wrzutników monet

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup nowych wrzutników monet

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Rybniku Dział Parkingów
ul. Jankowicka 41b
44-200 Rybnik
powiat: Rybnik
+48 32 43 29 540, f. +48 32 43 29 550, tel. 517-797-278
parkingi@zdm.ryb
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 32 43 29 540, f.
Termin składania ofert: 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z realizacją zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 szt. nowych wrzutników monet model: EMP 880.13 v7
Szczegóły przedmiotu zamówienia:
podzespoły muszą być kompletne, dostosowane i zaprogramowane do zastosowania w parkomatach firmy
Cale model: CWT Compact;
zadaniem urządzeń jest rozpoznawanie monet o nominałach od 10 groszy do 5zł wydanych i wprowadzo-
nych do obiegu do chwili obecnej.
Zleceniobiorca zapewni zdalne wsparcie techniczne w przypadku problemów z uruchomieniem urządzeń.

Składanie ofert:
10. Miejsce składania ofert :
Ofertę cenową na wypełnionym formularzu można przesłać drogą elektroniczną na adres: parkingi@zdm.ryb-
nik.pl
11. TERMIN SKŁADANIA ofert: oferty należy złożyć w terminie do dnia 20.02.2025 r. do godz. 10:00
(liczy się data wpływu oferty do Zarządu Dróg Miejskich w Rybniku).

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 10.03.2025 r.

Wymagania:
3. Warunki płatności:
Płatność zrealizowana zostanie przelewem na konto podane na fakturze w terminie 21 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
4. Gwarancja i serwis:
1) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 18 miesięcy w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie
oferty: zdalne wsparcie techniczne, upgrade konfiguracji rozpoznawanych monet i oprogramowania do naj-
nowszej wersji;
2) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty wykonania przedmiotu zamówienia (na podstawie protokołu);
3) Punkt reklamacyjny na terenie Polski.
5. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) formularz
ofertowy - według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1.
7. Opis sposobu obliczania ceny
1) Na załączonym formularzu ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę całkowitą przedmiotu za-
mówienia brutto za określony przedmiot zamówienia.
2) Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
wz rsk01
14) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
8. Kryteria oceny ofert:
1) 100% cena, która ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta kompletna z najniższą ceną.
2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia
w następujących godzinach tj.: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
12. Informacje dodatkowe:
1) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od realizacji zamówienia, Zamawiający wybie-
rze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
2) Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawia-
jącego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Oferta alternatywna (wariantowa) nie będzie brana pod uwagę, lecz zostanie odrzucona wraz z ofertą podsta-
wową.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru oferty, bez podania przyczyny.

Uwagi:
13. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o tym, w jakim celu oraz w jaki spo-
sób będą one przetwarzane, jest Zarząd Dróg Miejskich w Rybniku, ul. Jankowicka 41B, 44-200 Rybnik, adres e-
mail: sekretariat@ zdm .rybnik.pl .
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem: ul. Janko-
wicka 41B, 44-200 Rybnik lub za pomocą poczty elektronicznej: zarzad@kwiecienipartnerzy.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowa -
niem o udzielenie zamówienia poza Ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, prowadzo-
nym na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego.
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.
5) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celów określonych w pkt
3.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902 z późn. zm.) oraz uprawnione organy państwa.
7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z zapisami w Instrukcji kancelaryjnej, nie dłużej jednak, niż
przez 10 lat.
8)
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z za-
strzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9)
Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
_
wz rsk01
2b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych zgromadzonych na podsta-
wie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, sto-
sownie do art. 22 RODO.
11) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej

Kontakt:
9. Osoby po stronie Zamawiającego wyznaczone do porozumiewania się z Wykonawcami:
1) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania
jest: Ireneusz Hnida - Dział parkingów, tel. 517-797-278, mail: parkingi@zdm.rybnik.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.