Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie obowiązków zespołu inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie obowiązków zespołu inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. +48 61 646 33 44, fax +48 61 820 17 09, tel. 885 108 216
oferty@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 61 646 33 4
Termin składania ofert: 2025-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Nazwa postępowania:
pełnienie obowiązków zespołu inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dla
zadania
pn.: ,,Przebudowa Ul. Okólnej polegająca na budowie chodnika po stronie południowo-wschodniej na
odcinku od Ul. Poprzecznej do Ul. Przeskok wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni i przeprowadzeniem
rocznej pielęgnacji kontraktowej założonej zieleni"
5. Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie obowiązków zespołu inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dla
zadania
pn.: ,,Przebudowa Ul. Okólnej polegająca na budowie chodnika po stronie południowo-wschodniej na
odcinku od Ul. Poprzecznej do Ul. Przeskok wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni i przeprowadzeniem
rocznej
pielęgnacji
kontraktowej
założonej
zieleni"
wraz z bieżącym i końcowym rozliczeniem budowy.
Wartość robót wynosi ok. 600 000,00 zł brutto, w tym:
? Branża drogowa ok. 510 000,00 zł,
? Branża zieleń: 90 000,00 zł.
Uprawnienia inspektora nadzoru reguluje ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca winien dysponować do wykonania zamówienia osobami posiadającymi odpowiednie
kwalifikacje i uprawnienia, w tym:
? Inspektor branży drogowej (koordynator) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń i aktualny wpis na listę
członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz prowadzenie działalności gospodarczej.
? Inspektor Nadzoru Terenów Zielonych - posiadający uprawnienia branżowe Inspektora Nadzoru
Terenów Zieleni.
Inspektor branży drogowej pełni funkcję koordynatora w Zespole Inspektorów Nadzoru.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji pod warunkiem posiadania odpowiedniego
doświadczenia i uprawnień.
Zespół Inspektorów Nadzoru zobowiązuje się pełnić stały i ciągły nadzór inwestorski zgodnie z przepisami
Prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami, w zakresie określonym przez dokument:
,,Procedura funkcjonowania nadzoru inwestorskiego w ZDM", który dostępny jest na stronie internetowej
https://zdm.poznan.pl/pl/obowiazki-inspektora-nadzoru.
Przez nadzór stały i ciągły rozumie się pobyt na terenie budowy Inspektorów nadzoru inwestorskiego w
miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu.
Inspektor nadzoru zobowiązuje się stawiać na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas
wykonywania robót wymagających nadzoru.
Do podstawowych obowiązków Zespołu Inspektorów Nadzoru należy w szczególności:
a) przekazanie terenu budowy wykonawcy robót,
b) kontrola sporządzonych przez wykonawcę robót dokumentów:
- projektu organizacji ruchu,
- programu zapewnienia jakości,
- harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,
- planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- wykazu podstawowych materiałów zastosowanych przy rozbudowie drogi,
c) reprezentowanie Zamawiającego na budowie,
d) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów,
e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
f) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót,
g) przygotowanie dokumentów w celu zgłoszenia do państwowego organu nadzoru budowlanego
zakończenia budowy i zgłoszenie do państwowego organu nadzoru budowlanego zakończenia
budowy
zgodnie
z wymogami Prawa Budowlanego oraz wystąpienie o wydanie zgody na użytkowanie obiektu
(jeżeli zgłoszenie i zgoda na użytkowanie obiektu są wymagane),
h) potwierdzanie faktycznie oraz sprawdzanie jakości wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek,
i) kontrola dostarczonych Zamawiającemu przez wykonawcę robót, a przewidywanych w przepisach lub
umowie z wykonawcą robót dokumentów niezbędnych do dokonania oceny prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy oraz dołączonych atestów i certyfikatów,
j) wydawanie opinii dotyczących stwierdzonych w toku czynności odbioru lub nadzoru wad lub braków
nadających lub nie nadających się do usunięcia,
k) bieżąca kontrola dotycząca tempa realizacji robót w stosunku do harmonogramu zgodnie z zapisami
umowy zawartej z wykonawcą na wykonanie robót,
l) przedstawianie Zamawiającemu opinii (w formie pisemnej) dotyczących ewentualnych robót
dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych,
m) opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie ewentualnych zmian sposobu wykonania robót
w stosunku do dokumentacji projektowej,
n) sprawdzanie poprawności sporządzania przez wykonawcę dokumentów rozliczeniowych przy
odbiorach częściowych i odbiorze końcowym inwestycji,
o) nadzór nad wykonaniem robót przez wykonawcę w zakresie rzeczowym i terminowym, zgodnie
z harmonogramem robót,
p) potwierdzanie dokumentów rozliczeniowych w ramach nadzoru inwestorskiego,
q) sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji fotograficznej dla wszystkich robót (w tym
zanikających) obejmującej etap przed realizacją, w trakcie i po zakończeniu realizacji zadania,
r) informowanie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na
budowie nieprawidłowościach,
s) nadzór nad usunięciem przez wykonawcę robót wad i usterek w okresie rękojmi i gwarancji (na
podstawie odrębnego zlecenia),
t) sporządzania raportów co dwa tygodnie - z postępów robót budowlanych w formie elektronicznej wraz
ze zdjęciami. Raporty należy przesłać na adres e-mail: iri@zdm.poznan.pl
u) sporządzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia o prawidłowo zabezpieczonej
zieleni
zgodnie z zasadami wskazanymi na stronie www.zdm.poznan.pl/pl/wytyczne-zdm-do-
projektowania
w dokumencie ,,Wytyczne do projektowania, ochrony oraz pielęgnacji zieleni".
v) przed przekazaniem terenu Inspektor zobowiązuje się sporządzić protokół z oględzin terenu, opisujący
stan terenu, w szczególności drzew i krzewów wymagających ochrony wraz z dokumentacją
fotograficzną.
w) Inspektor zobowiązuje się do przeprowadzania regularnych przeglądów stanu zdrowotnego roślin i ich
zabezpieczeń przed oddziaływaniem prac budowlanych - minimum co 2 tygodnie lub na wezwanie
Zamawiającego. Dodatkowo należy sporządzać raporty po zrealizowaniu następujących etapów:
zabezpieczenie zieleni na czas budowy, w trakcie wykonywania nasadzeń zieleni, po zakończeniu
prac związanych z zielenią. Raporty z załączoną dokumentacją fotograficzną należy przesłać na adres
e-mail: iri@zdm.poznan.pl.

Dokument nr: ZDM-IRI.342.9.2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.02.2025 r. o godz. 12:00 w Zarządzie Dróg Miejskich w Poznaniu.

Składanie ofert:
Oferty można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie, opatrzonej nazwą
zadania i numerem referencyjnym lub przesłać pocztą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl z
zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania i numeru referencyjnego.
TERMIN SKŁADANIA ofert: Oferty należy złożyć w terminie do dnia 19.02.2025 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
8. Czas trwania zamówienia:
od dnia podpisania Umowy do odbioru etapu 1 i etapu 2.
Za termin realizacji Umowy przyjmuje się czas realizacji robót budowlanych polegających na przebudowie
ul. Okólnej polegającej na budowie chodnika po stronie południowo-wschodniej na odcinku od ul.
Poprzecznej do Ul. Przeskok wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni i przeprowadzeniem rocznej pielęgnacji
kontraktowej
założonej
zieleni,
licząc
od
dnia
podpisania
Umowy
do dnia odbioru Etapu 1 i Etapu 2 i rozliczenia ww. etapów.
Orientacyjny termin realizacji robót budowlanych i robót w zakresie zieleni:
Etap 1 Realizacja robót budowlanych
a)
b)
c)
wprowadzenie czasowej organizacji ruchu - do 30 dni od dnia podpisania Umowy,
roboty budowlane - do 70 dni od dnia podpisania Umowy,
zakończenie etapu 1 - do 100 dni od dnia podpisania Umowy.
Etap 2 Wykonanie robót w zakresie zieleni
a)
b)
wykonanie robót w zakresie zieleni (nasadzenie zieleni) - do dnia 20 kwietnia 2025 r.
zakończenie etapu 2 - do 20 maja 2025 r.

Wymagania:
4. Adres pod którym umieszczony jest opis przedmiotu zamówienia: www.zdm.poznan.pl
Zakładka: ,,Zamówienia Publiczne", dalej: ,,Zamówienia poniżej 130 tys. złotych"
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykonali lub wykonywali w sposób
nienależyty,
w szczególności niezgodnie z przepisami Prawa budowlanego, wcześniej udzielone zamówienia w
zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego.
W zapytaniu ofertowym nie mogą brać udziału Oferenci, którzy ze względu na powiązania kapitałowe lub
osobowe z Wykonawcą inwestycji - RDR Sp. z o.o. z siedzibą w Czerwonaku (62-004) przy ul.
Kasztanowej 7 nie zapewniają bezstronności i niezależności w ramach pełnionej funkcji inspektora
nadzoru. W celu weryfikacji wskazanej powyżej przesłanki odrzucenia oferty, Oferent zobowiązany jest
dołączyć do formularza ofertowego oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
Oświadczenie musi być złożone przez każdego z Inspektorów, którzy będą brali udział w realizacji
zamówienia.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium: najniższa cena netto.
W przypadku zawarcia umowy podwykonawczej, jednym z załączników do faktury będzie oświadczenie
podwykonawcy o braku zaległości finansowych wynikających z przedmiotowej Umowy.
Faktury będą płatne przelewem do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na konto
wskazane na fakturze.
Jako nabywcę na fakturze należy wskazać:
MIASTO POZNAŃ
Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
NIP 209-00-01-440
W przypadku wystawienia faktury elektronicznej, musi ona zostać przesłana za pośrednictwem Platformy
Elektronicznego Fakturowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym
fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie
publiczno-prywatnym oraz zawierać następujące dane:
NABYWCA:
Miasto Poznań
Pl. Kolegiacki 17
61-841 Poznań
NIP: 2090001440
ODBIORCA:
Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
NIP 209-00-01-440
GLN: 5907459620368
Faktury elektroniczne można przesyłać na następujący adres mailowy: faktury@zdm.poznan.pl.
W umowach, zamówieniach lub innych dokumentach potwierdzających warunki transakcji zawieranych
z wykonawcami będącymi podatnikami VAT należy umieszczać zapisy, w których w razie obligatoryjnej
metody podzielonej płatności:
a. Wykonawca oświadczy, że rachunkiem rozliczeniowym będzie wskazany w umowie i na
fakturze numer rachunku bankowego,
b. Jeśli wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego nie będzie rachunkiem
rozliczeniowym, zamawiający wstrzyma płatności do czasu wskazania przez wykonawcę
prawidłowego numeru rachunku bankowego, o czym zamawiający poinformuje
wykonawcę,
c. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności wobec wykonawcy w przypadku zapłaty
należności umownych po terminie, spowodowanej nieposiadaniem lub niewskazaniem
rachunku rozliczeniowego.
Do faktury należy załączyć dokument potwierdzający wykonanie Umowy - protokół odbioru końcowego
przedmiotu umowy.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość odrębnej płatności
za poszczególne zakresy określone w przedmiocie zamówienia.
W przypadku, gdy z powodu działania lub zaniechania działania przez Inspektora nadzoru inwestorskiego
nastąpi
szkoda
po stronie Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania na
zasadach ogólnych.
6.
Kary umowne:
Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu kary umowne:
a) z tytułu nieterminowego wykonania umowy w wysokości 100,00 zł za każdy dzień opóźnienia;
przez opóźnienie rozumie się wykonywanie czynności po terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego,
b) za każdy przypadek niestawienia się inspektora w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
lub wykonawcę nadzorowanych robót w wysokości 250 zł,
c) w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w wysokości 1% wynagrodzenia
umownego brutto- za każde naruszenie.
d) z tytułu odstąpienia od umowy przez jedną ze Stron, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych w
przypadku niepokrycia przez karę umowną powstałych szkód.
Należności z tytułu kar umownych mogą zostać potrącone z dowolnej wierzytelności Wykonawcy, w
szczególności z tytułu należnego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszej Umowy.
W przypadku gdy Wykonawca nie wykonuje umowy w całości lub w części w sposób należyty
Zamawiający po wcześniejszym wezwaniu Wykonawcy do zaniechania naruszeń, może zlecić ich
wykonanie w całości lub w części podmiotom trzecim na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy, na co
Wykonawca wyraża zgodę.
7. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
9. Warunki uczestnictwa: Oświadczenie - Formularz ofertowy o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu (zał. 1) oraz oświadczenie o braku powiązania z Wykonawcą robót budowlanych (zał.
2).
Wykorzystując drogę
elektroniczną oferent winien być świadomy, że nie ma możliwości zagwarantowania tajności jego oferty
do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.

Kontakt:
3. Nazwa komórki, osoba do kontaktu:
Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Wilczak 17,
Agata Malicka, tel. 885 108 216, amalicka@zdm.poznan.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.