zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
pomorskie (Sopot)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Profilacja i zagęszczanie jezdni dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Lubawa Fijewo 73 14-260 Lubawa powiat: iławski (89) 645-54-45, (89) 645-54-42, Telefon: +48 89 645 54 10 Faks: +48 89 645 54 15 urzad@gminalubawa.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Lubawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (89) 645-54-45, (89) |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Lubawa zaprasza do udziału w postępowaniu p.n.: ,,Profilacja i zagęszczanie (wałowanie) jezdni dróg gminnych administrowanych przez Gminę Lubawa" 2. Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi. 3) Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie profilacji i zagęszczania dróg gminnych administrowanych przez Gminę Lubawa. 4) W ramach zamówienia należy wykonać usługi polegające na profilacji i zagęszczaniu jezdni dróg gminnych o nawierzchni z gruntu, żwiru, kruszyw będących w zarządzie Gminy Lubawa. 5) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi na każde zlecenie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie 3 dni od zgłoszenia. 6) Szacunkowa ilość przewidywanych roboczo godzin - do 560rg. 7) Minimalna moc i masa sprzętu: a) równiarka samojezdna: o mocy minimalnej-90 KM oraz b) walec samojezdny wibracyjny stalowo-gumowy: o minimalnej masie- 8 ton lub c) walec wibracyjny stalowy (ciągany): o minimalnej masie- 6 ton CPV: 45236000-0 Składanie ofert: 7. Termin złożenia oferty: do 21.02.2025 r. do godz. 12:00 Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej/elektronicznej - w języku polskim/ ofertę można złożyć w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa / ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubawa.pl / poprzez skrytkę ePUAP Zamawiającego pod adresem /uglubawa/SkrytkaESP/ lub poprzez e-doręczenia na adres Urzędu gminy Lubawa Nr AE:PL-67078-31230-DWGCJ-30. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2025 r. Wymagania: 5. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert: 1) Cena - waga 100 %, Sposób oceny ofert: Wc = Cn / Cb x 100pkt Wc - wartość punktowa oferowanej ceny oferty Cn - cena najniższa (cena brutto) Cb - cena badana (cena brutto) 6. Opis sposobu obliczania ceny: 1) Cenę należy określić w złotych polskich - PLN, podając: cenę netto, cenę brutto /netto + obowiązujący podatek VAT/. 2) Wykonawca określi cenę jednostkową za 1 rg usługi. 3) Podana cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. 4) Wszystkie wartości winne być określone do dwóch miejsc po przecinku. 5) Upust oferowany przez wykonawcę musi być zawarty w cenie ofertowej. 6) Cena ofertowa Wykonawcy ustalona jest na okres ważności umowy. 8. Warunki płatności: 1) Faktura/Rachunek będzie płatna przelewem w terminie 30 dni od daty prawidłowo wykonanego przedmiotu umowy, na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe podane na fakturze/rachunku. 2) Za dzień zapłaty uznaje się datę złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu bankowego. 3) Rozliczenie następowało będzie zgodnie z zawartą umową. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert. 12. W załączeniu do zaproszenia przesyłamy. 1) Formularz oferty 2) Projekt umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy. Uwagi: 13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa; ? dane kontaktowe Inspektora Danych Osobowych: iod@gminalubawa.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych * ; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Andrzej Baczewski, (89) 645-54-45, w zakresie przedmiotu zamówieniaŁukasz Zieliński, (89) 645-54-42, w zakresie procedury udzielenia zamówienia |
© eurobudowa.pl 2004-2025