Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Profilacja i zagęszczanie jezdni dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Profilacja i zagęszczanie jezdni dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Lubawa
Fijewo 73
14-260 Lubawa
powiat: iławski
(89) 645-54-45, (89) 645-54-42, Telefon: +48 89 645 54 10 Faks: +48 89 645 54 15
urzad@gminalubawa.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lubawa
Wadium: ---
Nr telefonu: (89) 645-54-45, (89)
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Lubawa zaprasza do udziału w postępowaniu p.n.: ,,Profilacja
i zagęszczanie (wałowanie) jezdni dróg gminnych administrowanych przez Gminę Lubawa"
2. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są usługi.
3) Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonywanie usług
w zakresie profilacji i zagęszczania dróg gminnych administrowanych przez Gminę
Lubawa.
4) W ramach zamówienia należy wykonać usługi polegające na profilacji i zagęszczaniu
jezdni dróg gminnych o nawierzchni z gruntu, żwiru, kruszyw będących w zarządzie
Gminy Lubawa.
5) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi na każde zlecenie w zależności od
potrzeb Zamawiającego w terminie 3 dni od zgłoszenia.
6) Szacunkowa ilość przewidywanych roboczo godzin - do 560rg.
7) Minimalna moc i masa sprzętu:
a) równiarka samojezdna: o mocy minimalnej-90 KM oraz
b) walec samojezdny wibracyjny stalowo-gumowy: o minimalnej masie- 8 ton lub
c) walec wibracyjny stalowy (ciągany): o minimalnej masie- 6 ton

CPV: 45236000-0

Składanie ofert:
7. Termin złożenia oferty: do 21.02.2025 r. do godz. 12:00
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej/elektronicznej
- w języku polskim/ ofertę można złożyć w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy
Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa / ofertę można złożyć jako skan podpisanych
dokumentów na adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubawa.pl / poprzez skrytkę
ePUAP Zamawiającego pod adresem /uglubawa/SkrytkaESP/ lub poprzez e-doręczenia na
adres Urzędu gminy Lubawa Nr AE:PL-67078-31230-DWGCJ-30.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2025 r.

Wymagania:
5. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 100 %,
Sposób oceny ofert:
Wc = Cn / Cb x 100pkt
Wc - wartość punktowa oferowanej ceny oferty
Cn - cena najniższa (cena brutto)
Cb - cena badana (cena brutto)
6. Opis sposobu obliczania ceny:
1) Cenę należy określić w złotych polskich - PLN, podając: cenę netto, cenę brutto /netto
+ obowiązujący podatek VAT/.
2) Wykonawca określi cenę jednostkową za 1 rg usługi.
3) Podana cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
4) Wszystkie wartości winne być określone do dwóch miejsc po przecinku.
5) Upust oferowany przez wykonawcę musi być zawarty w cenie ofertowej.
6) Cena ofertowa Wykonawcy ustalona jest na okres ważności umowy.
8. Warunki płatności:
1) Faktura/Rachunek będzie płatna przelewem w terminie 30 dni od daty prawidłowo
wykonanego przedmiotu umowy, na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe
podane na fakturze/rachunku.
2) Za dzień zapłaty uznaje się datę złożenia przez Zamawiającego polecenia przelewu
bankowego.
3) Rozliczenie następowało będzie zgodnie z zawartą umową.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z wykonawcami, którzy
złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
12. W załączeniu do zaproszenia przesyłamy.
1) Formularz oferty
2) Projekt umowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy.

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
?
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa;
?
dane kontaktowe Inspektora Danych Osobowych: iod@gminalubawa.pl;
?
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego;
?
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
?
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
?
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
?
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
?
posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych * ;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
?
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
9. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Andrzej Baczewski, (89) 645-54-45, w zakresie przedmiotu zamówieniaŁukasz Zieliński, (89) 645-54-42, w zakresie procedury udzielenia zamówienia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.