Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie opinii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie opinii

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zator
Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
32-640 Zator
powiat: oświęcimski
tel.(33) 8412 215 wew. 26
geodezja@zator.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Zator
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.(33) 8412 215 we
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
,,Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego w zakresie hydrogeologii, hydrologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnych, dotyczącej zmiany stanu wody na gruncie na terenie działek nr 79/3 i 78/3 obręb 4 w Zatorze ze szkodą dla posesji zlokalizowanej w Zatorze Ul. J. Słowackiego 17 (tj. dz.nr 80/3,80/10 obr.4 w Zatorze)".
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specj absty w zakresie hydrogeologii, hydrologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnych, posiadającego stosowne uprawnienia, w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie zmiany stanu wody na gruncie w myśl art.234 ustawy Prawo wodne. Wykonawca oceni czy na tle rozpatrywanego stanu faktycznego doszło do zakłócenia stosunków wodnych, w wyniku wybudowania budynków na działkach nr 79/3 i 78/3 obręb 4 w Zatorze i podniesienia terenu tych działek, co powoduje zalewanie placu oraz kanału diagnostycznego zlokalizowanego w budynku warsztatu tj. na działkach nr 80/3, 80/10 obr.4 w Zatorze.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do:
Wykonania opinii, która powinna być sporządzona w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD, po przeprowadzonych oględzinach, w terminie ustalonym z Zamawiającym i powinna ustalić następujące kwestie:
a) czy na terenie działek nr 79/3 i 78/3 obręb 4 w Zatorze doszło do zmiany stosunków wodnych na gruncie, jaka jest przyczyna powstania ewentualnej zmiany i kto jest za jej zaistnienie odpowiedzialny;

b) czy na terenie działek oznaczonych nr ewid. 80/3 i 80/10 obręb 4 m. Zator zaistniała realna szkoda, która jest konsekwencją zmiany stanu wody powstałej na działkach oznaczonych nr ewid. 79/3 i 78/3 obręb 4 w Zatorze;
c) związek przyczynowo - skutkowy pomiędzy zmianą spowodowaną na działkach oznaczonych nr ewid. 78/3 i 79/3 obr.4 Zator (jeśli takową stwierdzono) a szkodą powstałą na działkach sąsiednich w tym dz. 80/3 oraz 80/10 obr.4 w Zatorze (jeśli takową stwierdzono);
d) w przypadku stwierdzenia, że nastąpiła zmiana stanu wody na działkach oznaczonych nr ewid. 78/3 i 79/3 obręb 4 w Zatorze, wskazanie szczegółowego rozwiązania mającego na celu przywrócenie do poprzedniego stanu lub zaproponowanie sposobu/-ów przywrócenia prawidłowego stanu wody na gruncie.
3. Opracowanie powinno zawierać:
a) opis istniejącego stanu wody na gruncie działek objętych postępowaniem;
b) dokumentację fotograficzną obecnej sytuacji na terenie działek objętych, opracowaniem;
c) informację czy i kiedy nastąpiła zmiana stanu wody na przedmiotowych działkach, na czym ta zmiana polegała i jakie są jej przyczyny, kiedy/ od jakiego czasu występuje ta zmiana, czy zmiana została wywołana działaniami właściciela /-i w/w nieruchomości czy innymi czynnikami (wskazać jakimi czynnikami);
d) wyszczególnienie konkretnych działań właścicieli działek, które ingerują w ukształtowany w terenie system zasobów wodnych
e) informacje czy nastąpiła zmiana kierunku odpływu wód opadowych (jeśli tak, to z jakiej przyczyny)
f) informacje o rodzaju/typie szkody, która realnie wystąpiła na działkach oznaczonych nr ewid. 80/3, 80/10 obręb 4 w Zatorze;
g) podanie związku przyczynowo - skutkowego pomiędzy zmianą spowodowaną na działkach o nr ewid. 79/3 i 78/3 obręb 4 w Zatorze (jeśli takową stwierdzono), a szkodą powstałą na działkach sąsiednich w tym dz.nr 80/3 i 80/10 obręb 4 Zator (jeśli takowe stwierdzono);
h) wnioski i zalecenia, konieczne do wydania decyzji administracyjnej w toku postępowania, o którym mowa w art.234 ustawy Prawo wodne. Wnioski i zalecenia powinny być konkretne i w przypadku stwierdzenia, że zasadne jest wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom powinny jednoznacznie określać jakie urządzenia powinny zostać wykonane. W przypadku, gdy wnioski i zalecenia będą wskazywały na konieczność przywrócenia stanu poprzedniego, należy jednoznacznie wskazać jaki był stan poprzedni na działce, która ma zostać przywrócona do stanu pierwotnego.
W celu realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały dotyczące prowadzonego postępowania określając lokalizację działek, charakter sprawy, przebieg postępowania i zebrane materiały.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Zatorze opinie, o której mowa powyżej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej.
W trakcie przygotowania ekspertyzy/opinii należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań świadkom i biegłym oraz do czynnego udziału w postępowaniu. W związku z powyższym, czynności konieczne do wykonania, tj. wizja lokalna, powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania oraz Urzędu Miejskiego w Zatorze.
Po sporządzeniu opinii i przedstawieniu jej stronom postępowania, w przypadku złożenia przez strony uwag do opinii. Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwae. w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
W trakcie trwania postępowania należy wziąć pod uwagę możliwość udzielania odpowiedzi lub opisów zagadnień stawianych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Krakowie lub Wojewódzki bądź Naczelny Sąd Administracyjny.

Dokument nr: DZ.6331.3.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 lutego 2025r. o godz. 12:15

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 32-640 Zator pok. nr 7 (parter), do dnia 21 lutego 2025r. do godz. 12.00. Oferty można również składać drogą e-mailową na adres: geodezja@zator.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia - do 60 dni od podpisania umowy.
Termin dostarczenia opinii: do 30 dni od daty przeprowadzenia oględzin. W przypadku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie usługi w w/w terminie, termin realizacji może ulec zmianie za porozumieniem stron na podstawie aneksu do umowy sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Wymagania:
Warunki udziału w zapytaniu ofertowym (dokumenty niezbędnej
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawienie z zakresu hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej lub melioracji wodnej.
2) Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek został spełniony przez Wykonawcę.
3) Wykonawca jest zobowiązany wypełnić załączony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania oraz dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie stosownych uprawnień,
4) Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty, posługującą się odpowiednim pełnomocnictwem,
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6) Warunki płatności: przelew 14 dni, od daty dostarczenia Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury wraz z podpisanym przez obie strony protokołem odbioru opracowania.
6. Wybór oferty
1) Kryterium wyboru ofert: najniższa cena brutto - 100%
2) Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) cenę jednostkową netto i brutto za wykonanie zamówienia,
3) Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta zawierająca najniższą cenę spośród złożonych i spełniających warunki udziału w zapytaniu ofertowym ofert (jako cenę należy rozumieć kwotę brutto za wykonanie w całości zamówienie),
4) Cena podana w ofercie powinna zawierać wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniając cały zakres przedmiotu zamówienia. W cenie należy przewidzieć ewentualne koszty, które mogą wynikać w trakcie realizacji zadania a będą niezbędne do jego prawidłowego wykonania.
5) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach,
Uwagi końcowe:
1) Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Zator do zawarcia umowy,
2) Gmina Zator zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;

Kontakt:
Kontakt:
Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia można uzyskać u p. Marzeny Mazgaj lub p. Michała Kozaka pok. nr 107 (parter), tel.(33) 8412 215 wew. 26.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.