Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Branice
ul. Słowackiego 3
48-140 Branice
powiat: głubczycki
tel. 519 762 839
beata.sakwerda@branice.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Branice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 519 762 839
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.:
"Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Wysoka w Gminie Branice"
I. Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy na wykonanie usługi, polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Wysoka w Gminie Branice - ETAP I".
II. Opis przedmiotu zamówienia:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Wysoka w Gminie Branice" w zakresie branży: sanitarnej.
Szczegółowy zakres prac, będący przedmiotem nadzoru i koordynacji branżowej określa dokumentacja projektowa zadania, która jest dostępna na stronie internetowej niniejszego postępowania.
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należą:
bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
koordynacja realizacji rzeczowo-finansowej harmonogramu robót,
prowadzenie dokumentacji budowy w czasie całego okresu realizacji prac (kompletowanie dokumentacji /zdjęcia, filmy/) w tym: prowadzenie dziennika budowy oraz kontrola prawidłowości dokonywanych wpisów w dokumentacji budowy pod względem właściwie prowadzonego procesu budowlanego,
rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, a także w określonych sytuacjach wprowadzanie robót zamiennych na zlecenie Zamawiającego (opracowywanie protokołów konieczności wykonania tych robót) oraz informowanie Zamawiającego, z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania zadania,
kontrola finansowa realizacji inwestycji, w tym kontrola i weryfikacja przedkładanych zestawień kosztów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji, a także sporządzenie rozliczenia końcowego z realizowanego zadania,
potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót, jako podstawy do fakturowania zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą zadania,
składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, co najmniej 1 raz w miesiącu oraz dodatkowo na życzenie Zamawiającego, a także zawiadamianie Zamawiającego w terminie niezwłocznym o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą zadania,
nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru, zależnie od potrzeb Wykonawcy zadania i Zamawiającego
- minimum 1 raz w tygodniu, a w przypadkach koniecznych również na wezwanie telefoniczne,
egzekwowanie od Wykonawcy zadania głównego aprobat technicznych, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, wyników prób badań itp. oraz sprawdzanie ich (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami) przed wbudowaniem materiału i zamontowaniem urządzenia,
uczestniczenie przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń oraz zlecenie Wykonawcy zadania wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości lub wymaganej ilości, a także żądanie od Wykonawcy zadania głównego zastąpienia lub poprawienia pozycji niespełniających warunków specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nawet po ich zainstalowaniu,
organizowanie i udział w spotkaniach (radach budowy) w sytuacjach tego wymagających w sprawach dotyczących realizacji inwestycji wraz ze wszystkimi uczestnikami realizacji zadania, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego, w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia: postępu robót i ich jakości, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów,
żądanie dokonania przez Wykonawcę zadania, na jego koszt, odkrywek elementów robót budzących wątpliwości, w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,
wstrzymanie robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca zadania nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i wiedzą techniczną,
przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu w terminie 7 dni, od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji,
uczestnictwo i nadzór w przeglądach gwarancyjnych,
Inspektorowi nadzoru nie wolno bez zgody Zamawiającego wydawać Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych, nie objętych umową na roboty budowlane. Konieczność wykonania robót dodatkowych wraz z określeniem szacunkowej wartości robót dodatkowych, zgodnie z zapisami umowy o wykonanie robót budowlanych musi zostać stwierdzona w protokole konieczności robót dodatkowych (przygotowanym przez nadzór inwestorski) zatwierdzonym przez Zamawiającego,
do zadań Zleceniobiorcy pełniącego funkcję inspektora nadzoru należy również wykonywanie innych czynności i zadań nie wymienionych w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla realizacji zadania.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: BG.7013.1.2025.BS

Składanie ofert:
V. Miejsce i termin składania ofert

Ofertę Wykonawca może złożyć:
w formie pisemnej na adres: Gmina Branice, Ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice lub
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: beata.sakwerda@branice.pl w terminie do dnia 21.02.2025r.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia

Wykonawca rozpocznie wykonywanie przedmiotu zamówienia z dniem podpisania umowy.
Pożądany termin wykonania zamówienia: do dnia wykonania robót budowlanych zadania i podpisania protokołu odbioru końcowego zadania oraz dokonania rozliczenia przeprowadzonej inwestycji; przewidywany termin zakończenia zadania - do września 2025r. od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę robót budowlanych.

Wymagania:
Szacowana wartość robót budowlanych (brutto): 5,5 mln zł.
III. Opis warunków udziału w postępowaniu

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki odpowiadające przedmiotowi zamówienia:

Dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi lub zawodowymi:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia publicznego osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, która posiada:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń
co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

W/w osoba musi posiadać niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że nadzorował:

co najmniej jedną zakończoną robotę budowlaną polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 5 mln zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego została wykonana.

UWAGA
Zamawiający przewiduje etapowanie realizacji projektu budowlanego. Niniejsze rozeznanie dotyczy pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego wyłącznie nad etapem I, przedstawionym w pomocniczym PZT (dokumentacja projektowa). Podczas realizacji robót uwzględniony będzie także projekt budowlany przebudowy drogi relacji Branice-Wysoka w odcinku samej m. Wysoka, w kontynuacji prac już oddanych do użytkowania (w tym budowy ścieżki rowerowej w nawierzchni asfaltowej).
W przypadku przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych zadania Wykonawca będzie pełnił bez dodatkowego wynagrodzenia funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, do czasu zakończenia i odbioru wszystkich robót realizowanych w ramach umowy na roboty budowlane zadania.
Nadzorem inwestorskim objęty będzie również okres gwarancji i rękojmi zadania głównego. Wykonawca zakończy wykonywanie usług objętych umową z chwilą wykonania wszystkich czynności wynikających z gwarancji zadania oraz usunięcia wad stwierdzonych w okresie rękojmi zadania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję cenową. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy.
Zamawiający zastrzega, że wezwanie oferentów do uzupełnienia dokumentów oraz wyjaśnienie treści oferty będzie tylko jednorazowe. W przypadku nie uzupełnienia ww. dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw lub uzupełnienie dokumentów w sposób wadliwy nie spełniających wymagań Zamawiającego, bądź brak wyjaśnienia treści oferty lub wyjaśnienia w sposób nie wystarczający będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
VI. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty

Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:

Wypełniony, podpisany formularz ofertowy.
Dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje zawodowe i czynne członkostwo w izbie inżynierów budownictwa
Dokumenty (referencje) potwierdzające doświadczenie zawodowe.

Wszelkie dokumenty należy złożyć w oryginale, bądź w przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną - opatrzone podpisami elektronicznymi.

VII. Kryterium oceny ofert

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto - 100%

VIII. Rozliczenie przedmiotu zamówienia

Wynagrodzenie ryczałtowe. Rozliczenie będzie się odbywało na podstawie faktur częściowych do wysokości 90% wartości niniejszej umowy, natomiast 10% kwoty umowy będzie płatna po odbiorze końcowym zadania.
Podstawą wystawienia faktur będą bezusterkowe protokoły odbioru robót (częściowych, końcowy).

X. Uwagi i zastrzeżenia

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, włącznie z własnymi kosztami Wykonawcy.
Wykonawca w kosztach powinien uwzględnić koszty dojazdów i pobytów na budowie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy, jeżeli cena brutto najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia lub przystąpi do negocjacji cenowych.
Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty oraz zawarciem umowy ponosi Oferent, a w przypadku modyfikacji lub unieważnienia niniejszego postępowania i nie udzielenie zamówienia Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zamawiający zastrzega, że niniejsze rozeznanie cenowe rynku nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów prawa zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny modyfikacji lub unieważnienia niniejszego postępowania, zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Od decyzji Zamawiającego nie przysługuje odwołanie.

Kontakt:
IX. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z
wykonawcami:

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
Pani Beata Sakwerda , tel. 519 762 839, e-mail: beata.sakwerda@branice.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.