Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Sprzedaż oraz dostawa fabrycznie nowej wykładziny dywanowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż oraz dostawa fabrycznie nowej wykładziny dywanowej

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ministerstwo Finansów
Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 538 505 054
karina.chodyn@mf.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 538 505 054
Termin składania ofert: 2025-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ministerstwo Finansów zaprasza do składania ofert na sprzedaż oraz dostawę
fabrycznie nowej wykładziny dywanowej obiektowej w ilości 1500 m2 (plus/minus 50
m2, do pełnych opakowań fabrycznych) przeznaczonej do pomieszczeń biurowych
Ministerstwa Finansów w Warszawie przy Ul. Świętokrzyskiej 12.
I.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAKUPU
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowej wykładziny
dywanowej obiektowej w ilości 1500 m2 (plus/minus 50 m2 do pełnych
opakowań fabrycznych) przeznaczonej do pomieszczeń biurowych Ministerstwa
Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12.
2. DOSTAWA wykładziny dywanowej obiektowej
DOSTAWA wykładziny dywanowej obiektowej realizowana na koszt i ryzyko
Wykonawcy do wskazanego miejsca rozładunku na terenie nieruchomości
będącej siedzibą Zamawiającego, tj. Ministerstwo Finansów, 00-916 Warszawa,
ul. Świętokrzyska 12. DOSTAWA przedmiotu zakupu odbędzie się w dniu roboczym
w godz.ch 9:00 - 15.00.
3. Wymagania dotyczące przedmiotu zakupu
Wykładzina dywanowa obiektowa do pomieszczeń biurowych musi posiadać
następujące parametry:
1) Skład runa - 100% Poliamid (PA) / Solution Dyed Nylon (SDN),
2) Masa pow. runa - nie mniej niż 440 g/m2,
3) Masa całkowita - nie mniej niż 1400 g/m2,
4) Ilość pętelek - nie mniej niż 165000 m2,
5) Warstwa spodnia - juta syntetyczna,
6) Wysokość runa - nie mniej niż 2,6 mm,
7) Wysokość całkowita - nie mniej niż 5,0 mm,
8) Rodzaj okrywy - pętelka 1/10,
9) Szerokość - 500 cm,
10) Klasa użytkowa nie mniej niż 33,
11) Klasa palności nie mniej niż Cfl-s1,
12) Kolory: ciemny niebieski, brąz/beż.
tel.: +48 22 694 55 55
fax: +48 22 694 36 84
gov.pl/finanse
e-mail: kancelaria@mf.gov.pl
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa

Dokument nr: BLG2.2610.2.2025

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert jest niepubliczne.

Składanie ofert:
Złożenie ofert przez Wykonawców odbywa się w formie elektronicznej
opatrzonej zwykłym podpisem elektronicznym lub kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub zaawansowanym podpisem elektronicznym (e-dowód,
podpis zaufany) lub podpisem odręcznym (skan do pdf) na adresy email:
karina.chodyn@mf.gov.pl i jakub.antos@mf.gov.pl.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 19 lutego 2025 r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia przekazania Zlecenia przez
Zamawiającego.

Wymagania:
.WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI
1. Cena jest ceną ryczałtową i musi obejmować wszelkie koszty związane z
realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług VAT, a
także inne opłaty i koszty, w tym dotyczące transportu oraz dostawy do siedziby
Zamawiającego, wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, również te,
których konieczność można było przewidzieć na podstawie obowiązujących
przepisów prawa oraz wiedzy technicznej.
2. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania odrębnie zwrotu poniesionych
wydatków lub podwyższania wynagrodzenia.
3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
4. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem bankowym z rachunku bankowego
Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia
dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT
oraz po uprzednim odbiorze przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
5. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Strony bez zastrzeżeń
Protokół Odbioru, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
6. Za datę realizacji płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego
Zamawiającego.
7. Wierzytelności wynikające z zamówienia nie mogą być przenoszone na osoby
trzecie bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
8. Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej na następujące dane
Zamawiającego: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916
Warszawa, NIP: 5260250274 i przesłana na adres poczty elektronicznej
Zamawiającego: kancelaria@mf.gov.pl wraz z podaniem w treści maila lub w
uwagach do faktury numeru umowy lub wniosku albo przez Platformę
Elektronicznego Fakturowania.
9. Zamawiający oświadcza, że jest zarejestrowany i posiada konto na Platformie
Elektronicznego Fakturowania (dalej ,,PEF") prowadzonej przez brokera
konsorcjum PEFexpert pod numerem adresu PEF: 526 025 02 74, rodzaj adresu
PEF: NIP, w celu otrzymywania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur
elektronicznych
oraz
innych
ustrukturyzowanych
dokumentów
elektronicznych.
10. W ustrukturyzowanej fakturze elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest
zawrzeć elementy wymagane ustawą o podatku od towarów i usług oraz
dodatkowo podać informację dotyczącą odbiorcy płatności oraz wskazać
umowę zamówienia publicznego, którego faktura dotyczy.
11. W innym ustrukturyzowanym dokumencie elektronicznym, Wykonawca
zobowiązany jest do wskazania umowy zamówienia publicznego lub
ustrukturyzowanej faktury elektronicznej, których dokument dotyczy. Inny
ustrukturyzowany dokument elektroniczny musi spełniać wymagania
umożliwiające jego przesyłanie za pośrednictwem PEF.
12. Jeżeli Wykonawca będzie korzystał z PEF, zobowiązany będzie do podania
Zamawiającemu informacji o swojej rejestracji na PEF w celu wysyłania
Zamawiającemu ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych
ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych (zwane dalej ,,e-
Dokumenty").
13. Za datę otrzymania e-Dokumentu przez Zamawiającego, uważa się datę
wpływu e-Dokumentu na PEF.
Wybór kolorów wykładziny nastąpi po przedstawieniu przez Wykonawcę
próbników/wzorów w terminie 2 dni od przekazania wybranemu Wykonawcy
informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, a ilość zamawianej wykładziny
w wybranym kolorze zostanie określona w zleceniu - przy czym zamówione
zostaną nie więcej niż 2 kolory.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z
realizacją niniejszego zlecenia, w tym za szkody wobec osób trzecich i jest
zobowiązany do naprawienia tych szkód.
Na zaoferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres
wskazany w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do
Zaproszenia, jednak nie krótszy niż 24 miesiące od dnia podpisania przez Strony
protokół odbioru bez zastrzeżeń. W przypadku wskazania okresu gwarancji
wynoszącego poniżej 24 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia ewentualnych wad dostarczonego
towaru w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia wad przez
Zamawiającego.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Przedkładając ofertę Wykonawca akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki
udziału opisane w Zaproszeniu do składania ofert.
2. Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia spółki prawa handlowego,
osoby fizyczne, prawne i jednostki organizacyjne niebędące osobą prawną
wykonujące we własnym imieniu działalność gospodarczą oraz niepodlegające
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
poniższe warunki udziału w postępowaniu:
1) znajdują się w stabilnej i gwarantującej wykonanie przedmiotowego
zamówienia sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2) zrealizowali należycie prawidłowo i terminowo w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę wykładziny
dywanowej o wartości co najmniej 20 000,00 złotych brutto. Wykonawca
zobowiązany jest do wypełnienia wykazu dostaw, wskazanego w
Formularzu ofertowym, który stanowi wstępne potwierdzenie, że
Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu.
Dokumentów potwierdzających wykonanie dostawy z wykazu, np. listy
referencyjne, protokoły odbioru, Zamawiający żądać będzie wyłącznie od
Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.
4. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, Zamawiający
żądać będzie złożenia następujących dokumentów:
1) karty technicznej lub innego dokumentu potwierdzającego parametry
techniczne oferowanej wykładziny;
2) deklaracji
właściwości
użytkowych
lub
innego
dokumentu
potwierdzającego właściwości użytkowe, w tym w szczególności w zakresie
klasy palności, antystatyczności;
33) dokumentów potwierdzających wykonanie dostawy z wykazu.
V.
KRYTERIA OCENY OFERT
O wyborze oferty decydować będzie kryterium najniższej ceny przy spełnieniu
wszystkich warunków przedstawionych w Zaproszeniu.
VI.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w
niniejszym Zaproszeniu do składania ofert poprzez wypełnienie i podpisanie
Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia do
składania ofert.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub
oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej,
spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez danego Wykonawcę.
3. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące elementy:
1) wypełniony Formularz ofertowy wg załączonego do Zaproszenia wzoru
stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia;
2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa
pełnomocnik.
4. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być
udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez
wykonawcę klauzulą ,,Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji".
6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 1, nie będą
brane pod uwagę i zostaną odrzucone.
Zamówienie realizowane jest z wyłączeniem stosowania ustawy - Prawo
zamówień publicznych.
VIII.WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania
Zamawiającego do dokonania zakupu.
2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców
wyjaśnienia treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste
omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem
konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki,
4niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o
tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są
niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego
wątpliwości, Zamawiający może wezwać do ich złożenia, uzupełnienia lub
poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym,
chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia
wyjaśnień konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
uchyli się od realizacji zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę,
spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania
Zamawiającego.
5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu
na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w wyznaczonym
terminie) ofert dodatkowych (Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie
mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
ofertach).
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w Zaproszeniu do składania ofert oraz
została oceniona jako najkorzystniejsza.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość sprawdzenia oferty pod względem ,,rażąco
niskiej ceny", tj., gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie będzie niższa o
co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert
niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień,
w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich
istotnych części składowych.
8. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu
spoczywa na Wykonawcy.
9. W przypadku braku udzielenia wyjaśnień lub udzielenia ich po wyznaczonym
terminie lub złożenia wyjaśnień, które wraz z dowodami nie będą uzasadniały
podanej w ofercie ceny lub kosztu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jako
oferta z rażąco niską ceną.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania albo
nieudzielenia zamówienia bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzenia
procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o zwrot
poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty.
11. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach
określonych w Zaproszeniu i przekaże informację o wyborze najkorzystniejszej
oferty wybranemu Wykonawcy.
IX.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zamawiający informuje, że dane osobowe uczestników przystępujących do
postępowania będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1, ze zm.)
oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa
5osób których dane dotyczą. Klauzula Informacyjna Ministra Finansów stanowi
załącznik nr 2 do zaproszenia do złożenia oferty.

Kontakt:
W sprawie dodatkowych informacji i wyjaśnień, należy kontaktować się z Panią
Kariną Chodyń, e-mail: karina.chodyn@mf.gov.pl, tel. 538 505 054 lub Panem
Jakubem Antosem, e-mail: jakub.antos@mf.gov.pl tel. 539 734 782.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.