zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Rzgów)
pomorskie (Sopot)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzedaż oraz dostawa fabrycznie nowej wykładziny dywanowej |
Data zamieszczenia: | 2025-02-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ministerstwo Finansów Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa powiat: Warszawa tel. 538 505 054 karina.chodyn@mf.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 538 505 054 |
Termin składania ofert: | 2025-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ministerstwo Finansów zaprasza do składania ofert na sprzedaż oraz dostawę fabrycznie nowej wykładziny dywanowej obiektowej w ilości 1500 m2 (plus/minus 50 m2, do pełnych opakowań fabrycznych) przeznaczonej do pomieszczeń biurowych Ministerstwa Finansów w Warszawie przy Ul. Świętokrzyskiej 12. I. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAKUPU 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowej wykładziny dywanowej obiektowej w ilości 1500 m2 (plus/minus 50 m2 do pełnych opakowań fabrycznych) przeznaczonej do pomieszczeń biurowych Ministerstwa Finansów przy Ul. Świętokrzyskiej 12. 2. DOSTAWA wykładziny dywanowej obiektowej DOSTAWA wykładziny dywanowej obiektowej realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy do wskazanego miejsca rozładunku na terenie nieruchomości będącej siedzibą Zamawiającego, tj. Ministerstwo Finansów, 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12. DOSTAWA przedmiotu zakupu odbędzie się w dniu roboczym w godz.ch 9:00 - 15.00. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zakupu Wykładzina dywanowa obiektowa do pomieszczeń biurowych musi posiadać następujące parametry: 1) Skład runa - 100% Poliamid (PA) / Solution Dyed Nylon (SDN), 2) Masa pow. runa - nie mniej niż 440 g/m2, 3) Masa całkowita - nie mniej niż 1400 g/m2, 4) Ilość pętelek - nie mniej niż 165000 m2, 5) Warstwa spodnia - juta syntetyczna, 6) Wysokość runa - nie mniej niż 2,6 mm, 7) Wysokość całkowita - nie mniej niż 5,0 mm, 8) Rodzaj okrywy - pętelka 1/10, 9) Szerokość - 500 cm, 10) Klasa użytkowa nie mniej niż 33, 11) Klasa palności nie mniej niż Cfl-s1, 12) Kolory: ciemny niebieski, brąz/beż. tel.: +48 22 694 55 55 fax: +48 22 694 36 84 gov.pl/finanse e-mail: kancelaria@mf.gov.pl ul. Świętokrzyska 12 00-916 Warszawa Dokument nr: BLG2.2610.2.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert jest niepubliczne. Składanie ofert: Złożenie ofert przez Wykonawców odbywa się w formie elektronicznej opatrzonej zwykłym podpisem elektronicznym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub zaawansowanym podpisem elektronicznym (e-dowód, podpis zaufany) lub podpisem odręcznym (skan do pdf) na adresy email: karina.chodyn@mf.gov.pl i jakub.antos@mf.gov.pl. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 19 lutego 2025 r. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia przekazania Zlecenia przez Zamawiającego. Wymagania: .WARUNKI FINANSOWE/ROZLICZENIA/PŁATNOŚCI 1. Cena jest ceną ryczałtową i musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym podatek od towarów i usług VAT, a także inne opłaty i koszty, w tym dotyczące transportu oraz dostawy do siedziby Zamawiającego, wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, również te, których konieczność można było przewidzieć na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz wiedzy technicznej. 2. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania odrębnie zwrotu poniesionych wydatków lub podwyższania wynagrodzenia. 3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich. 4. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem bankowym z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT oraz po uprzednim odbiorze przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 5. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Strony bez zastrzeżeń Protokół Odbioru, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia. 6. Za datę realizacji płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 7. Wierzytelności wynikające z zamówienia nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 8. Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej na następujące dane Zamawiającego: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, NIP: 5260250274 i przesłana na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: kancelaria@mf.gov.pl wraz z podaniem w treści maila lub w uwagach do faktury numeru umowy lub wniosku albo przez Platformę Elektronicznego Fakturowania. 9. Zamawiający oświadcza, że jest zarejestrowany i posiada konto na Platformie Elektronicznego Fakturowania (dalej ,,PEF") prowadzonej przez brokera konsorcjum PEFexpert pod numerem adresu PEF: 526 025 02 74, rodzaj adresu PEF: NIP, w celu otrzymywania od Wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych. 10. W ustrukturyzowanej fakturze elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć elementy wymagane ustawą o podatku od towarów i usług oraz dodatkowo podać informację dotyczącą odbiorcy płatności oraz wskazać umowę zamówienia publicznego, którego faktura dotyczy. 11. W innym ustrukturyzowanym dokumencie elektronicznym, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania umowy zamówienia publicznego lub ustrukturyzowanej faktury elektronicznej, których dokument dotyczy. Inny ustrukturyzowany dokument elektroniczny musi spełniać wymagania umożliwiające jego przesyłanie za pośrednictwem PEF. 12. Jeżeli Wykonawca będzie korzystał z PEF, zobowiązany będzie do podania Zamawiającemu informacji o swojej rejestracji na PEF w celu wysyłania Zamawiającemu ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych (zwane dalej ,,e- Dokumenty"). 13. Za datę otrzymania e-Dokumentu przez Zamawiającego, uważa się datę wpływu e-Dokumentu na PEF. Wybór kolorów wykładziny nastąpi po przedstawieniu przez Wykonawcę próbników/wzorów w terminie 2 dni od przekazania wybranemu Wykonawcy informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, a ilość zamawianej wykładziny w wybranym kolorze zostanie określona w zleceniu - przy czym zamówione zostaną nie więcej niż 2 kolory. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją niniejszego zlecenia, w tym za szkody wobec osób trzecich i jest zobowiązany do naprawienia tych szkód. Na zaoferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia, jednak nie krótszy niż 24 miesiące od dnia podpisania przez Strony protokół odbioru bez zastrzeżeń. W przypadku wskazania okresu gwarancji wynoszącego poniżej 24 miesięcy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia ewentualnych wad dostarczonego towaru w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia wad przez Zamawiającego. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Przedkładając ofertę Wykonawca akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki udziału opisane w Zaproszeniu do składania ofert. 2. Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia spółki prawa handlowego, osoby fizyczne, prawne i jednostki organizacyjne niebędące osobą prawną wykonujące we własnym imieniu działalność gospodarczą oraz niepodlegające wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu: 1) znajdują się w stabilnej i gwarantującej wykonanie przedmiotowego zamówienia sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2) zrealizowali należycie prawidłowo i terminowo w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę wykładziny dywanowej o wartości co najmniej 20 000,00 złotych brutto. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wykazu dostaw, wskazanego w Formularzu ofertowym, który stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu. Dokumentów potwierdzających wykonanie dostawy z wykazu, np. listy referencyjne, protokoły odbioru, Zamawiający żądać będzie wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. 4. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, Zamawiający żądać będzie złożenia następujących dokumentów: 1) karty technicznej lub innego dokumentu potwierdzającego parametry techniczne oferowanej wykładziny; 2) deklaracji właściwości użytkowych lub innego dokumentu potwierdzającego właściwości użytkowe, w tym w szczególności w zakresie klasy palności, antystatyczności; 33) dokumentów potwierdzających wykonanie dostawy z wykazu. V. KRYTERIA OCENY OFERT O wyborze oferty decydować będzie kryterium najniższej ceny przy spełnieniu wszystkich warunków przedstawionych w Zaproszeniu. VI.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zaproszeniu do składania ofert poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej, spowoduje odrzucenie oferty złożonej przez danego Wykonawcę. 3. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące elementy: 1) wypełniony Formularz ofertowy wg załączonego do Zaproszenia wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia; 2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą ,,Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji". 6. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferty złożone po wyznaczonym terminie, o którym mowa w ust. 1, nie będą brane pod uwagę i zostaną odrzucone. Zamówienie realizowane jest z wyłączeniem stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych. VIII.WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Niniejsze Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zakupu. 2. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnienia treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki, 4niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający może wezwać do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od realizacji zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego. 5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w wyznaczonym terminie) ofert dodatkowych (Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach). 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Zaproszeniu do składania ofert oraz została oceniona jako najkorzystniejsza. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość sprawdzenia oferty pod względem ,,rażąco niskiej ceny", tj., gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie będzie niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. 8. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na Wykonawcy. 9. W przypadku braku udzielenia wyjaśnień lub udzielenia ich po wyznaczonym terminie lub złożenia wyjaśnień, które wraz z dowodami nie będą uzasadniały podanej w ofercie ceny lub kosztu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania albo nieudzielenia zamówienia bez podania przyczyn na każdym etapie prowadzenia procedury zakupu. Oferentom nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty. 11. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w Zaproszeniu i przekaże informację o wyborze najkorzystniejszej oferty wybranemu Wykonawcy. IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zamawiający informuje, że dane osobowe uczestników przystępujących do postępowania będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1, ze zm.) oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa 5osób których dane dotyczą. Klauzula Informacyjna Ministra Finansów stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do złożenia oferty. Kontakt: W sprawie dodatkowych informacji i wyjaśnień, należy kontaktować się z Panią Kariną Chodyń, e-mail: karina.chodyn@mf.gov.pl, tel. 538 505 054 lub Panem Jakubem Antosem, e-mail: jakub.antos@mf.gov.pl tel. 539 734 782. |
© eurobudowa.pl 2004-2025