Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Okresowe przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji SSP (Systemu Sygnalizacji Pożaru)...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Okresowe przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji SSP (Systemu Sygnalizacji Pożaru) opartych na technologii POLON 6000 oraz IGNIS, systemu DSO (Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego) oraz okresowe przeglądy i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego, drzwi przeciwpożarowych, hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych, klap przeciwpożarowych

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
ul. Lwowskiej 178A
33-100 Tarnów
powiat: Tarnów
tel. 14 63-15-313
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 14 63-15-313
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Okresowe przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji SSP (Systemu Sygnalizacji Pożaru) opartych na technologii POLON 6000 oraz IGNIS, systemu DSO (Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego) oraz okresowe przeglądy i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego, drzwi przeciwpożarowych, hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych, klap przeciwpożarowych zainstalowanych w budynkach i terenie
Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza w Tarnowie - spr. 124/2025.
Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2

CPV: 50413200-5

Dokument nr: 124/2025

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:
Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 21.02.2025 r. o godz. 10.30 w siedzibie zamawiającego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie Ul. Lwowskiej 178a 33-100 Tarnów, pok. nr 49, II piętro budynek główny D.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć w terminie do dnia 21.02.2025 r. do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie zamawiającego, tj. w Kancelarii Ogólnej Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przy Ul. Lwowskiej 178a 33-100 Tarnów.

Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis:
Propozycja cenowa na zadanie pn.: Okresowe przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji SSP (Systemu Sygnalizacji Pożaru) opartych na technologii POLON 6000 oraz IGNIS, systemu DSO (Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego) oraz okresowe przeglądy i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego, drzwi przeciwpożarowych, hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych, klap przeciwpożarowych zainstalowanych w budynkach i terenie
Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza w Tarnowie - spr. 124/2025.

Propozycja otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta. Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jego składania.

Wymagania:
Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
a) należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: propozycja cenowa na zadanie pn.:
Okresowe przeglądy, konserwacja i diagnostyka instalacji SSP (Systemu Sygnalizacji Pożaru) opartych na technologii POLON 6000 oraz IGNIS, systemu DSO (Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego) oraz okresowe przeglądy i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego, drzwi przeciwpożarowych, hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych, klap przeciwpożarowych zainstalowanych w budynkach i terenie
Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza w Tarnowie- spr. 124/2025.

b) podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
c) ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
d) ma obejmować całość zamówienia
Warunek udziału w postępowaniu :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a) Posiadają aktualne zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności związanej z narażeniem na promieniowanie jonizujące, zgodnie z ustawą Prawo Atomowe (Dz. U. z 2024 r., poz. 1277 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy ze źródłami promieniowania jonizującego (Dz. U. z 2006 r., Nr 140, poz. 994).

3. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena- 100%

4. Wykonawca, składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:
1) wypełnione formularze wg załączonych wzorów (zał. nr 1)
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sadowego. Jeżeli ofertę podpisuje osoba fizyczna celem weryfikacji należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
4) Wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, (zał. nr 4)
5) Kserokopia Uprawnień elektrycznych (dotyczy zadania nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5)
6) wypełniony i zaparafowany wzór umowy (zał. nr 3)
7) Zaparafowany załącznik nr 2 - opis przedmiotu zamówienia
8) Oświadczenie RODO - (zał. nr 5)
5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
a) wartość usługi/dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT, itp.,
Ceny oferty muszą być podane w złotych polskich, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zaproszenia.
Ceny powinny zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Zleceniobiorca (w tym opłatę parkingowa), aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością, a także ewentualne rabaty.
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną dostawę jest obowiązującą przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najkorzystniejszej cenie.
9. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są:
Katarzyna Florek ul. Lwowska 178A 33-100 Tarnów, tel. 14 63-15-313 - Dział Logistyki
Piotr Łabno - Inspektor Ochrony przeciwpożarowej tel.: 662 091 015
Wszelkie pytania można kierować na adres: kflorek@lukasz.med.pl w terminie do 17.02.2024 r. do godz. 11.00

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.