Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonywanie bieżącej obsługi technicznej budynku oraz terenów zewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie bieżącej obsługi technicznej budynku oraz terenów zewnętrznych

Data zamieszczenia: 2025-02-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krakowski Park Technologiczny sp. z o.o
ul. Podole 60
30-394 Kraków
powiat: Kraków
zamowienia@kpt.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE DAII 12/02/2025
na
usługę dotyczącą wykonywania bieżącej obsługi technicznej budynku KPT Życzkowskiego oraz terenów
zewnętrznych znajdujących się na nieruchomości przy Ul. prof. M. Życzkowskiego 14 w Krakowie
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywania bieżącej obsługi technicznej budynku KPT Życzkowskiego oraz
terenów zewnętrznych znajdujących się na nieruchomości przy Ul. Życzkowskiego 14 w Krakowie z
podziałem na 2 części.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonywania usług, zarówno dla części nr 1 jak i dla części nr 2 zawarty
jest w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
W przypadku obu części, każdorazowo praca w zakresie obsługi technicznej rozliczana będzie na podstawie
czasu pracy (liczby godzin) spędzonych na realizacji przedmiotu zamówienia.
Część nr 1
Realizacja: Zamawiający szacuje, że czas realizacji zadań w miesiącu kalendarzowym wyniesie maksymalnie
67 godzin w okresie jednego miesiąca kalendarzowego. Każdorazowo harmonogram będzie ustalany przez
Zamawiającego przy założeniu średniej wartości 15 godzin w każdym tygodniu okresu obowiązywania
umowy, z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego.
Część nr 2
Realizacja: Zamawiający szacuje, że czas realizacji zadań w miesiącu kalendarzowym wyniesie maksymalnie
67 godzin w okresie jednego miesiąca kalendarzowego. Każdorazowo harmonogram będzie ustalany przez
Zamawiającego przy założeniu średniej wartości 15 godzin w każdym tygodniu okresu obowiązywania
umowy, z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego.

CPV: 50000000-5

Dokument nr: DAII 12/02/2025

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert
Oferty w formie skanu podpisanych dokumentów lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym, należy przesłać za pośrednictwem
poczty elektronicznej na adres zamowienia@kpt.krakow.pl z tytułem ,,Zapytanie ofertowe na
wykonywania bieżącej obsługi technicznej budynku KPT Życzkowskiego oraz terenów zewnętrznych
znajdujących się na nieruchomości przy Ul. Życzkowskiego 14 w Krakowie " w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 20.02.2025 r. do godz. 10:00.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
01.03.2025 r. - 31.07.2025 r.

Wymagania:
.Tryb udzielania zamówienia:
Postępowanie jest prowadzone na podstawie ,,Regulaminu udzielania zamówień w Krakowskim Parku
Technologicznym sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie" w trybie zapytania ofertowego z publikacją na BIP.
Postępowanie jest prowadzone w trybie konkurencyjnym z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji,
efektywności, równego traktowania, jawności i przejrzystości, a także przy dołożeniu przez osoby
przeprowadzające postępowanie wszelkich starań w celu zachowania obiektywizmu oraz bezstronności
przy wyborze Wykonawcy dostaw lub usług.
Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków -
identyczne dla obu części :
5.1
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie niezbędne do
realizacji zamówienia. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że posiada następujące doświadczenie: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie - wykonywał przez okres min. 5 miesięcy co najmniej 1 usługę, polegającą
na wykonywania bieżącej obsługi technicznej budynku biurowego o powierzchni użytkowej co
najmniej 2.000 m?.
Do wykazu należy załączyć dowody, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego usługa była lub jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
o należytym wykonaniu usługi wraz z uzasadnieniem braku możliwości uzyskania dokumentów
wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługa była lub jest wykonywana.
W przypadku składania ofert przez Wykonawcę w zakresie więcej niż jednej części zamówienia
Zamawiający wymaga wykazania się wiedzą i doświadczeniem na poziomie określonym w pkt 5.1
powyżej.
Wzór wykazu usług:
Termin wykonania usługi
5.2
Przedmiot usługi
Dane kontaktowe podmiotu na
rzecz którego usługa została
wykonana (siedziba, telefon
kontaktowy)
Warunkiem udziału w postępowaniu jest brak powiązań osobowych lub kapitałowych Wykonawcy
z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym
lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia, w linii bocznej
lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.5.3 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.
U. z 2024 r. poz. 507).
Treść art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.
U. z 2024 r. poz. 507):
,,1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia
1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz.
1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24
lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany
na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3.".
5.4Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia/nie
spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone w ofercie w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Ofertę
Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca złoży wraz z
formularzem oferty wykaz usług wraz z dowodami ich należytego wykonania, o którym mowa w ppkt 5.1.
7.Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Pan Katarzyna Sarot, nr tel. +48 516-331-
930.8.
Kryterium oceny ofert:
Cena - 100%
Dla celów porównania ofert w zakresie kryterium oceny ofert brana będzie pod uwagę stawka za 1 godzinę
roboczą brutto określona w Formularzu Oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca najniższa cenę 1 godziny roboczej brutto realizacji
zamówienia.
9.
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie skanu podpisanych dokumentów.
Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
Ofertę należy złożyć w PLN. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
Oferta powinna być:
1) sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (formularz oferty),
2) musi być kompletna tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w zapytaniu ofertowym, w tym
wykaz zrealizowanych usług oraz być zgodna z jego treścią,
3) podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Każdy Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty jak i wszystkie
koszty wynikające z prowadzonego postepowania.
Cena oferty powinna być wyrażona w PLN.
W przypadku podpisywania oferty lub załączników przez pełnomocnika pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawcy powinno być dołączone do oferty w formie skanu podpisanego dokumentu
lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym
lub podpisem zaufanym.
Oferty niepodpisane w sposób wskazany powyżej nie będą rozpatrywane.
W przypadku braków w ofercie lub wątpliwości, Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do
uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień we wskazanym przez siebie terminie. Nieuzupełnienie oferty lub
niezłożenie wyjaśnień może skutkować odrzuceniem oferty przez Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
1) Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia postępowania również w przypadku złożenia tylko
jednej oferty.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego postępowania bez wyłonienia
Wykonawcy i bez podawania przyczyn.
5) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia
umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych wpostępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę, o ile nie upłynął termin związania
ofertą (w razie upłynięcia terminu Zamawiający winien uzyskać zgodę Wykonawcy na jej przedłużenie),
albo unieważnić postępowanie
6) Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego.
7) Potencjalni Wykonawcy nie będą uprawnieni do występowania z jakimikolwiek roszczeniami
pieniężnymi lub niepieniężnymi wobec Zamawiającego w związku niniejszym zapytaniem ofertowym,
w tym z tytułu poniesionych przez nich kosztów i szkód, w szczególności w przypadku odstąpienia przez
niego od postępowania lub wyboru innego Wykonawcy.
8) Klauzula informacyjna o Administratorze danych osobowych:
Mając na uwadze treść art. 13 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krakowski Park Technologiczny sp. z o.o.,
ul. Podole 60, 30-394 Kraków;
o kontakt inspektorem ochrony danych osobowych powołanym w Krakowskim Parku
Technologicznym możliwy jest pod adresem: iod@kpt.krakow.pl;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa oraz
Regulamin udzielania zamówień publicznych w Krakowskim Parku Technologicznym sp. z o.o.;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany.
o Stosownie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO.
o Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. b lub c RODO.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.