mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Rzgów)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
pomorskie (Sopot)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług kominiarskich |
Data zamieszczenia: | 2025-02-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Otmuchów ul. Zamkowa 6 48-385 Otmuchów powiat: nyski tel. 077 431 52 55 wew. 205 umig@otmuchow.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Otmuchów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 077 431 52 55 w |
Termin składania ofert: | 2025-02-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
3. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia. Dotyczy: Świadczenie usług kominiarskich obejmujących okresową kontrolę przewodów kominowych oraz usuwanie zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach oraz lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Otmuchów Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich [zgodnie z art. 62 oraz 62a Ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725, z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów] w zakresie obejmującym okresową kontrolę przewodów kominowych oraz usuwanie zanieczyszczeń z przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach oraz lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Otmuchów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (uwaga: Zamawiający zastrzega, iż podane w załączniku nr 2 ilości określono na dzień 31.01.2025r. i mogą one odpowiednio ulec zmianie w trakcie realizacji umowy). Przegląd przewodów kominowych (w budynku oraz poszczególnych lokalach) musi obejmować ocenę stanu technicznego wszystkich niezbędnych w tym zakresie składowych i elementów w szczególności: a. sprawdzenie drożności przewodów kominowych; b. sprawdzenie prawidłowości ciągu kominowego wraz z określeniem wymiarów oraz rodzaju kratek wentylacyjnych w przewodach wentylacyjnych; c. sprawdzenie stanu technicznego głowic kominowych; d. sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia: przewodów kominowych, kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drzwiczek kominowych; e. sprawdzenie czy na strychach, przez które przechodzą przewody dymowe i spalinowe nie są składowane materiały łatwopalne; f. sprawdzeniedo godności dostępu do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych; g. sprawdzenie czy pomieszczenia (lokale), w których zainstalowane są urządzenia grzewcze posiadają sprawnie działające urządzenia wentylacyjne w tym nawiewne i wywiewne, h. sprawdzenie czy występują inne, widoczne- stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia. Terminy czyszczenia przewodów kominowych: a. dymowych- w cyklu kwartalnym, tj. 4 razy w roku. Czyszczenie winno odbyć się w następujących nieprzekraczalnych terminach: I -czyszczenie- do 31.03. bieżącego roku II -czyszczenie- do 30.06. bieżącego roku III -czyszczenie- do 30.09. bieżącego roku IV -czyszczenie- do 15.12. bieżącego roku b. spalinowych- w cyklu półrocznym, tj. 2 razy w roku. Czyszczenie winno się odbyć w następujących nieprzekraczalnych terminach : I -czyszczenie- do 30.06. bieżącego roku II -czyszczenie- do 15.12. bieżącego roku c. wentylacyjnych- w cyklu rocznym, tj. 1 raz w roku- w terminie nieprzekraczalnym do dnia 15.12. bieżącego roku. Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów. Z przeprowadzonych przeglądów Wykonawca winien sporządzić protokół (również w wersji papierowej), który przekaże Zamawiającemu w terminie do 14 dni od dnia zakończenia czynności. Osoba przeprowadzająca kontrolę okresową winna przed jej rozpoczęciem zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli. Wykonawca co najmniej 2 dni przed terminem wykonania prac powiadomi lokatorów o terminie ich przeprowadzenia wraz z prośbą w zakresie udostępnienia lokali do kontroli. Powyższe wykonane winno zostać w formie stosownej treści ogłoszenia umieszczonego w miejscu widocznym w budynku. UWAGA: W ofercie należy podać oferowaną cenę jednostkową za dokonanie jednego przeglądu oraz cenę jednostkową za poszczególne czyszczenia. Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji w terenie, celem oceny zakresu usług objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca, który nie dokona wizji w terenie ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się z zakresu w/w usług. Dokument nr: WS.271.1.1.2025 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19 lutego 2025r. o godz. 1115 w pokoju nr 15 (I piętro) w Urzędzie Miasta i Gminy w Otmuchowie Ul. Zamkowa 6. Składanie ofert: Ofertę należy przesłać na adres korespondencyjny: Urząd Miasta i Gminy w Otmuchowie Ul. Zamkowa 6 , 48-385 Otmuchów lub na adres e-mailowy: umig@otmuchow.pl, Termin przesłania oferty upływa w dniu 19.02.2025 r. o godz. 1100. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia: 15.12.2025r. Wymagania: 2. Tryb udzielania zamówienia. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty 130.000,00 złotych. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2024r. poz.1320). 6.Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: a)posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Do niniejszego zapytania ofertowego mogą przystąpić jedynie Wykonawcy posiadający ważne uprawnienia w zakresie przeprowadzania okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych oraz ich czyszczenia. Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu na załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz załączył skan stosownych uprawnień potwierdzony za zgodność z oryginałem. b) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. c)zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca zobowiązany jest wykazać się co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze np. wykonanie usług kominiarskich dla jednostek samorządu terytorialnego (wraz z jednostkami podległymi), zakładów usług komunalnych, spółdzielni mieszkaniowych Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczasowe realizowane zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia w oświadczeniu, że: - spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu usług kominiarskich dla jednostek samorządu terytorialnego (wraz z jednostkami podległymi), zakładów usług komunalnych, spółdzielni mieszkaniowych Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełnią warunku udziału w postępowaniu. 7. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6 Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zaproszeniu 3) wykaz wykonanych usług wraz z referencjami potwierdzających należyte wykonanie usług kominiarskich , 8.Termin związania ofertą. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.Opis sposobu przygotowywania oferty. 1. Wymagania podstawowe. 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 2) Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5) We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby. 6) Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 2. Zawartość oferty. Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia wraz z wymaganymi wykazami, b) dokumenty wymienione w pkt 6 i 7 niniejszego zaproszenia 11. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena(C) 60,00 % 60,00 pkt. 2. Doświadczenie Wykonawcy 40,00 % 40,00 pkt. Razem 100 pkt. 1.Kryterium cena Maksymalna liczba punktów do uzyskania - 60 pkt, Zasady oceny kryterium ,,Cena" (C ) W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (C) = o Max (C) gdzie: Pi(C) ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium ,,Cena"; Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci cena oferty "i"; Max (C) maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium ,,Cena". 2.Kryterium doświadczenie wykonawcy Liczba referencji potwierdzających należyte wykonanie usług kominiarskich dla jednostek samorządu terytorialnego (wraz z jednostkami podległymi), zakładów usług komunalnych, spółdzielni mieszkaniowych - 40 pkt. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem. a) Wykonawca nie przedstawił referencji - 0 pkt. b) Wykonawca, który przedstawił jedną referencję - 10 pkt c) Wykonawca, który przedstawił dwie referencje - 20 pkt d) Wykonawca, który przedstawił trzy referencje - 30 pkt e) Wykonawca, który przedstawił cztery i więcej referencji - 40 pkt Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej. 12. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami 1.W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. 3.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia. 4.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytania, zamieszcza na stronie Biuletynu Informacji Publicznej na której udostępnione zostało zaproszenie. 5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający jest upoważniony do wezwania do uzupełnienia ofert, jeżeli nie naruszy to konkurencyjności oraz do poprawienia oczywistych omyłek; 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji; 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty, jeżeli: a) Jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego, b) Zostanie złożona po terminie składania ofert, c) Wykonawca nie spełni warunku udziału w postępowaniu, d) informacje (i oświadczenia) złożone przez Wykonawcę w złożonej ofercie będą nieprawdziwe, e) będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 13. Informację o udzieleniu zamówienia: 1.Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w formie pisemnej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie rozstrzygnięcia niniejszego postępowania bez podania przyczyny lub z powodu przekroczenia w ofertach wartości posiadanych środków przez Zamawiającego. Uwagi: 14. Informacje dodatkowe Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, o przetwarzaniu danych osobowych w celu związanym z naborem ofert na ,,Okresowe przeglądy obiektów budowlanych stanowiących własność Gminy Otmuchów". Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Otmuchów z siedzibą w Otmuchowie, ul. Zamkowa 6, kod pocztowy 48-385, adres e-mail: umig@otmuchow.pl, telefon: 77 4315017, reprezentowana przez Burmistrza Otmuchowa; 2) sposoby kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Otmuchów, to adres korespondencyjny: j.w. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z naborem na okresowe przeglądy obiektów budowlanych stanowiących własność Gminy Otmuchów. 4) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO 5) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 6) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 2.Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Imię i nazwisko: Monika Kowalska Stanowisko: p.o. Kierownik Wydziału Mienia Komunalnego, Geodezji i Drogownictwa tel. 077 431 52 55 wew. 205 e-mail: monika.kowalska@otmuchow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025