Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usunięcie awarii rury spustowej kanalizacji deszczowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usunięcie awarii rury spustowej kanalizacji deszczowej

Data zamieszczenia: 2025-02-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
ul. S.K. Potockiego 10/16
02-958 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. + 48 785 905 737, tel. 22 544 27 00
acejmer@muzeum-wilanow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. + 48 785 905 73
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usunięcie awarii rury spustowej kanalizacji deszczowej przy budynku Stajni w Muzeum
Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, wykonanie izolacji przeciwwodnej fragmentu fundamentu
budynku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 5 do
niniejszego zapytania ofertowego.
Roboty ziemne
Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
Instalacja rurociągów
2.
Osuszacze
Roboty izolacyjne

CPV: 45110000-1, 45231100-6, 45231112-3, 42113161-0, 45320000-6

Dokument nr: DAS.2221.2.1.AC.2025

Składanie ofert:
6.
Miejsce i termin składania ofert:
1) Oferty proszę przesłać pocztą elektroniczną na adres: acejmer@muzeum-wilanow.pl
2) W tytule maila należy wpisać: ,,Oferta - Znak sprawy: DAS.2221.2.1.AC.2025
3) TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 21 lutego 2025 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
1) Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy
2) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: 21 marca 2025 r.

Wymagania:
Treść informacji:
O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są podmiotami rosyjskimi w
rozumieniu przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego w zw. z art. 5 k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem
2022/576 Rady Unii Europejskiej (UE) dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami
Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).
Ogólnounijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach
udzielanych w państwach członkowskich Unii Europejskiej obejmuje również podwykonawców,
dostawców i podmioty, na których zdolności wykonawca lub koncesjonariusz polega, w przypadku
gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia lub koncesji.
Uwaga: Podmiot podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zw. z art. 5 k rozporządzenia 833/2014 w
brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 Rady Unii Europejskiej (UE) dotyczącym środków
ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L
111 z 8.4.2022, str. 1), który ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego lub bierze udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przy czym, przez ubieganie się o udzielenie
zamówienia publicznego rozumie się odpowiednio złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji
podlega karze pieniężnej do 20 000 000 zł.
1.2 Wzór umowy zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
4.
Opis warunków zamówienia:
1. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w prowadzeniu prac instalacyjnych i
budowlanych na terenie objętym formą ochrony zabytków, co należy udowodnić
przedstawiając wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów
określających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone.
5.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jedynie kryterium ceny łącznej brutto za
realizację zamówienia - ,,CENA-C" (C) - 100,00 % (punktów),
2) Sposób oceny ofert w kryterium ,,CENA - C" (C):
a) punkty w kryterium ,,CENA-C" będą obliczane z zastosowaniem następującego wzoru: cena
(brutto) za realizacje zamówienia (C) = iloraz najniższej ceny (brutto) za realizacje zamówienia i
cena (brutto) za realizacje zamówienia badanej oferty pomnożony przez 100.
b) zamawiający oceni ofertę Wykonawcy w kryterium ,,CENA-C" na podstawie Formularza oferty
(załącznik nr 1 do zapytania),
c) Wykonawca w kryterium ,,CENA- C" może uzyskać maksymalnie 100,00 punktów.
3) Obliczenia przyznawanych punktów dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta Wykonawcy, który otrzymał najwyższą liczbę
punktów w ww. kryterium.
5) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.
7.
Charakter ceny.
1) Cena oferty brutto jest ceną ryczałtową.2) Podana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania
ofertowego i wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego
oraz obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie poniesie Wykonawca z tytułu
terminowego i prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia, w szczególności: koszt
zatrudnienia personelu, koszt urządzeń, maszyn, sprzętu, koszty administracyjne i biurowe,
koszty dojazdów, ubezpieczenie oraz podatek od towarów i usług (nie dotyczy Wykonawców
zagranicznych, którzy nie są płatnikami podatku VAT w Polsce).
3) Cena podana przez Wykonawcę jest kompletna, jednoznaczna i ostateczna, dlatego Wykonawca
w określeniu ceny oferty musi uwzględnić łącznie wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia,
określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania
ofertowego.
4) Wykonawca we własnym zakresie jest zobowiązany na etapie przygotowywania oferty do oceny
i zweryfikowania oraz oszacowania wszystkich czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu
zamówienia. W tym celu Zamawiający zaleca Wykonawcy szczegółowe i dokładne zapoznanie się
z treścią wymagań niniejszego zapytania ofertowego
8.
Informacje dodatkowe:
1)Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2)Ofertę należy złożyć wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego.
3)Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia
postępowania oraz nie dokonania wyboru żadnej oferty, jak również do przesunięcia terminu
do składania ofert, bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.
4)Do oferty należy dołączyć:
a) wykaz zamówień (umów) zgodnych z treścią ust. 4 niniejszego zapytania ofertowego,
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca
wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia (umowy) te zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia (umowy) zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia (umowy) zostały wykonane, a
jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do
zapytania ofertowego,
b) informację na temat przetwarzania danych osobowych o treści określonej w załączniku nr 4
do niniejszego zapytania ofertowego.
5)Po dokonaniu oceny ofert Zamawiający, w celu uzyskania najlepszych warunków realizacji
zamówienia, podejmie negocjacje z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza,
6)Wybór najkorzystniejszej oferty nie oznacza zaciągnięcia przez Zamawiającego zobowiązania
do zawarcia umowy z Wykonawcą.
7)Złożenie oferty oznacza wyrażenie zgody na zawarcie umowy według wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
8)Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących lub
błędnych dokumentów (zawierających błędy) lub wyjaśniania treści złożonych dokumentów. W
przypadku niezłożenia wymaganych oświadczeń lub dokumentów, oferta podlega odrzuceniu.
9)Przed zawarciem umowy, Wykonawca musi (jeśli dotyczy) posiadać firmowy numer bankowy
znajdujący się w wykazie informacji o podatnikach VAT - tzw. ,,biała lista" (art. 117ba ustawy z
dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa - t.j. Dz.U. z 2023 r. poz 2383, 2760 z 2024 r.
poz. 879, 1685, 1831, oraz art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - t.j.
Dz.U. z 2024 r poz 236, 1222).
10) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert
spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą
ofertę, chyba że Zamawiający unieważni postępowanie.
11) Przez uchylanie się od zawarcia umowy należy rozumieć: dwukrotne nieusprawiedliwione
niestawienie się w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu zawarcia umowy
lub niewypełnienie obowiązków o których mowa w pkt. 10 niniejszego ustępu.

Kontakt:
3. Wskazanie osób uprawnionych do kontaktowania się z Wykonawcami:
Adam Cejmer, e-mail: acejmer@muzuem-wilanow.pl, tel. + 48 785 905 737.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.