mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Rzgów)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
pomorskie (Sopot)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie wszelkich czynności związanych z administrowaniem nieruchomością |
Data zamieszczenia: | 2025-02-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników ul. Stanisława Moniuszki 1 A 00-014 Warszawa powiat: Warszawa Tel.: 22 629-79-37; fax:22 629-97-24 przetargi@fsusr.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 22 629-79-37; |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników zaprasza do złożenia oferty na wykonywanie wszelkich czynności związanych z administrowaniem nieruchomością Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników, położoną w Poznaniu przy Ul. Św. Marcin 46/50 w okresie od 1 marca 2025 roku do 28 lutego 2026 roku . III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie wszelkich czynności związanych z administrowaniem nieruchomością Funduszu Składkowego położoną w Poznaniu przy Ul. Św. Marcin 46/50. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz czynności realizowanych w ramach usługi został wskazany w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia. 3. Warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do zaproszenia, 4. Załącznik nr 3 stanowi formularz oferty. Dokument nr: FS.ZPN.215.33.135.2025 Składanie ofert: 1. Ofertę, na załączonym wzorze, należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@fsusr.gov.pl lub drogą pocztową na adres Funduszu Składkowego wskazany w pkt I zaproszenia. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 21 lutego 2025 roku do godz. 12:00 włącznie. Miejsce i termin realizacji: IV. MIEJSCE ŚWIADCZENIA USŁUG 61-807 Poznań, Ul. Św. Marcin 46/50 V. TERMIN WYKONANIA Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie od 1 marca 2025 roku do 28 lutego 2026 roku Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem nr 14/2022 Zarządu Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego z dnia 24 sierpnia 2022 r. w sprawie udzielania zamówień publicznych w Funduszu Składkowym Ubezpieczenia Społecznego Rolników, do których nie stosuje się przepisów ustawy prawo zamówień publicznych. VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia - licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami, są wpisani do centralnego rejestru zarządców nieruchomości, 2) prowadzą działalność gospodarczą potwierdzoną wpisem w CEiDG bądź KRS, 3) wykażą, iż posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert administrowali/zarządzali co najmniej 2. nieruchomościami o powierzchni użytkowej powyżej 1 200 m2 o charakterze biurowo - handlowo - usługowym, w których znajdują się urządzenia dźwigowe oraz system klimaty zacyjno-wentylacyjny, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w tym celu Wykonawca złoży wraz z ofertą kopię polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę minimum 700 000,00 złotych (słownie złotych: siedemset tysięcy złoty) oraz dowód potwierdzenia jej opłacenia, 5) złożą ofertę według załączonego wzoru wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami. 2. Oferent zobowiązany jest: 1. przedstawić oferowaną cenę ryczałtową netto powiększoną o należny podatek VAT wraz z ceną brutto za 1 miesiąc administrowania nieruchomością oraz cenę netto, podatek VAT i cenę brutto za cały okres obowiązywania umowy tj. w rozliczeniu miesięcznym oraz za 1 rok administrowania nieruchomością, 2. wskazać osobę/osoby wyznaczone do nadzoru nad realizacją umowy oraz bezpośrednio wykonującą czynności administracyjne (o ile jest to inna osoba), 3. wykazać się posiadaniem uprawnień do wykonywania czynności polegających na administrowaniu nieruchomościami. VII. KRYTERIA WYBORU OFERTY Kryterium ceny 100 % - Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto. Jeśli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają takie same ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego. VIII. WYNAGRODZENIE, TERMINY PŁATNOŚCI Zamawiający przewiduje ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, płatne zgodnie z postanowieniami wskazanymi w projekcie umowy. Warunki płatności określone zostały w § 4 Projektu Umowy. 3. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. XI. WARUNKI ZAWARCIA UMOWY 1. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni opisane w zaproszeniu wymogi. 2. Zamawiający powiadomi o wyborze oferty Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą. Zamawiający zastrzega, iż załączona umowa stanowi jedynie poglądowy wzór. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia nieistotnych zmian w treści umowy. Uwagi: XII. KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 9S/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników z siedzibą w Warszawie, ul. Stanisława Moniuszki la, 00-014 Warszawa; 2) w sprawach związanych z danymi osobowymi zamieszczonymi w dokumentacji przetargowej proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Funduszu Składkowym Ubezpieczenia Społecznego Rolników, ul. Stanisława Moniuszki la, 00-014 Warszawa, e-mail iod@fsusr.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, czas trwania umowy oraz okres 5 lat od zakończenia jej realizacji zgodnie z przepisami w tym związanymi z obowiązkami podatkowymi; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Niniejsze zaproszenie do złożenia oferty nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzjelenia zamówienia. Zamawiający dokona wybory oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia. Kontakt: IX. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ I OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTÓW Wszelką korespondencję należy kierować na adres e-mail: przetargi@fsusr.gov.pl Osobą prowadzącą sprawę i upoważnioną do kontaktów jest: P. Wioletta Nitychoruk-Brykowska, tel. 22 629 79 37. |
© eurobudowa.pl 2004-2025