mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Rzgów)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
pomorskie (Sopot)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wycinka drzew wraz uprzątnięciem terenu, gałęzi i kłody oraz odkupieniem drewna pozyskanego z wycinki drzew |
Data zamieszczenia: | 2025-02-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ul. Składowa 1a 24-100 Puławy powiat: puławski tel. 888-41-60, fax 888-03-88 biuro@pzd.pulawy.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Puławy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 888-41-60, fax |
Termin składania ofert: | 2025-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wycinka 5 szt. drzew przy drodze powiatowej nr 2522L dr. woj. 743 - Kolonia Góra Puławska - Janowiec gr. woj. (Lucimia) wraz uprzątnięciem terenu, gałęzi i kłody oraz odkupieniem drewna pozyskanego z wycinki drzew będących własnością Powiatu Puławskiego". II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wycięcie 5 szt. drzew przy drodze powiatowej nr 2522L dr. woj. 743 - Kolonia Góra Puławska -Janowiec gr. woj. (Lucimia) tj.: o 1 szt. drzewa lipy drobnolistnej o obw. pnia 202 cm rosnącej na działce o nr ewid. 629/2 obręb Oblasy; o 4 szt. drzew lipy drobnolistnej o obw. pni: 174 cm, 197 cm, 175 cm, 174 cm rosnących na nieruchomościach o nr ewid. 629/2 obręb Oblasy; będących własnością Powiatu Puławskiego, uprzątnięcie terenu po przeprowadzonej wycince, wywiezienie gałęzi i kłody oraz odkupienie drewna pozyskanego z wycinki przedmiotowych drzew. 2. Przedmiotowe drzewa należy wyciąć i uprzątnąć we własnym zakresie. 3. Wykonawca powiadomi ma min. 1 dzień roboczy Zamawiającego o planowanej wycince. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji wycinki drzew, objętych zamówieniem. 5. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren wycinki drzew i jego bezpośrednie sąsiedztwo, jeżeli naruszył jego dotychczasowy porządek. 6. Zamawiający ustala, że wysokość pnia pozostającego po ścięciu drzewa ma wynosić max 10 cm nad otaczający teren bez uwzględnienia wpływów korzeniowych. 7. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie. 8. Jeżeli Wykonawca będzie przeprowadzał wycinkę drzew w okresie lęgowym to wszelkie dodatkowe uzgodnienia, protokoły i ekspertyzy wynikłe w trakcie prowadzenia wycinki będą przeprowadzane przez Wykonawcę i na jego koszt, (leżeli dotyczy). 9. Wykonawca bezpośrednio przed wycinką powiadomi Zamawiającego o konieczności przeprowadzenia oględzin z udziałem odpowiednich osób w celu wykluczenia zasiedlenia przedmiotowych drzew przez gatunki chronione/jeżeli dotyczy). 10. Decyzja zezwalająca na usunięcie drzew stanowi załącznik do ogłoszenia. Składanie ofert: V. SKŁADANIE OFERT: 1. Ofertę należy złożyć w Powiatowym Zarządzie Dróg w Puławach, Ul. Składowa 1 a w formie pisemnej: osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres: biuro@pzd.pulawy.pl na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. 2. Termin złożenia oferty upływa dnia 20.02.2025 r. d godz 12:00 Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: wycinka do: 28.02.2025 r,, uprzątniecie terenu do: 14.03.2025 r. Wymagania: wartości zamówienia poniżej 130 000,00 zł netto 11. Ofertę może złożyć Wykonawca, który spełnia warunki: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia przy wykonywaniu wycinki drzew przydrożnych; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania wycinki drzew. d) zobowiąże się do wycięcia drzew oraz zabezpieczenia miejsca wycinki drzew na własny koszt poprzez odpowiednie oznakowanie zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu (opracowanym przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia w przypadku braku wystarczających środków finansowych. IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę w jednym oryginale. 2. Wyceny oferty należy dokonać w następujący sposób: 1) cena za wycinkę drzew wraz z uprzątnięciem terenu: ........................zł brutto; ........................zł netto; ........................VAT (...%) 2) cena za odkupienie drewna pozyskanego z wycinki: ..........................zł brutto; ..........................zł netto; ..........................VAT (......%); Cena zaoferowana przez Wykonawce stanowi różnicę pomiędzy pkt 1) i pkt 2) tj.: cena wycinki (brutto) ....... zł minus cena odkupienia drewna (brutto) ............. zl =...................zł brutto Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną stanowiącą różnicę obliczoną w podany wyżej sposób. 2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 5. Do oferty należy dołączyć wszystkie załączniki i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego. 6. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione. o posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; o posiadamy wiedzę i doświadczenie przy wykonywaniu wycinki drzew przydrożnych rosnących; o dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania wycinki drzew. o zobowiązujemy się do wycięcia drzew, uprzątnięcia ich we własnym zakresie oraz zabezpieczenia miejsca wycinki drzew na własny koszt poprzez odpowiednie oznakowanie zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu (opracowanym przez Zamawiającego). o złożyliśmy prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5. Deklarujemy, że termin płatności faktury wynosi do 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego do dnia wystawienia do banku polecenia przelewu należności na rzecz Wykonawcy przez Zamawiającego. 6. Deklarujemy płatność za drewno pozyskane z wycinki w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. ZAMAWIAJĄCY: Powiat Puławski z siedzibą w Puławach, Al. Królewska 19,24-100 Puławy, NIP: 716-265-76-33, REGON: 431019483 w imieniu którego działa: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, Nr telefonu: (81)888-41-60 WYKONAWCA: OŚWIADCZENIE SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 7 UST. 1 USTAWY Z DNIA 16 czerwca 2023 R. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego 1. Oświadczam, że podmiot, w imieniu którego składane jest oświadczenie: ? nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. ? podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oświadczam, że informacje podane w powyższym oświadczeniu są aktualne i zgodne z prawdą. VI. OFERTY ZOSTANĄ OCENIONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W OPARCIU O NASTĘPUJĄCE KRYTERIA I ICH ZNACZENIE: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną stanowiącą różnicę obliczoną w podany wyżej sposób tj. opisany w pkt IV ppkt 2. 2. w przypadku złożenia ofert z taka samą najniższą ceną brutto, Wykonawcy zostaną wezwani do złożenia ofert dodatkowych; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ogłoszenia zapytania, a także możliwość unieważnienia zapytania na każdym jego etapie, przed podpisaniem umowy, bez podania przyczyny. Kontakt: 4. Wszelkie informacje dotyczące zapytania można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub telefonicznie pod nr telefonu: 81 888 41 60 od poniedziałku do piątku ^godzinach od 07:00 do 15:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2025