Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Montaż ścianek działowych pomieszczenia biblioteki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż ścianek działowych pomieszczenia biblioteki

Data zamieszczenia: 2025-02-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
Sulejów
97-330 Sulejów
powiat: piotrkowski
tel. 44 645 00 87, fax 44 645 00 80, tel. 44- 645- 00- 65, tel. 44-645-00-70
os_sulejow@sw.gov.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Sulejów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 44 645 00 87, f
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Montaż ścianek działowych pomieszczenia biblioteki w Centralnym Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie.
1. Przedmiotem zamówienia jest: Montaż ścianek działowych pomieszczenia biblioteki
w Centralnym Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy
w Sulejowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie, dostawa i montaż ścianek działowych pomieszczenia biblioteki.
Ścianki działowe:
1) jedna ścianka z trzech tafli szkła o szerokości ok. 368,4 cm i wysokości ok. 251,7 cm, łączenie na styk (bez listwy łączącej)
2) druga ścianka ze szkła z drzwiami o szerokości ok. 136cm i wysokości ok. 252 cm w niej drzwi na pełną wysokość, o szerokości 80cm, wysokości ok. 252cm, zawiasy drzwi czarne w odpowiedniej ilości do udźwigu, zamek (szyld) metalowy czarny, magnetyczny, na klucz.
Ścianki działowe:
- szyba hartowana, przeźroczysta, o grubości 8 mm,
-wykończenie po obrysie ścianek, profil aluminiowy malowany proszkowo koloru czarnego.

Dokument nr: COSS-DKW.2233.2.2025.KK2

Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia ofert: 21.02.2025 r.

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
Miejsce składania oferty:
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie, 97-330 Sulejów - sekretariat lub dział kwatermistrzowski Forma dostarczenia oferty - jedna z wybranych poniżej:
- e-mail: os_sulejow@sw.gov.pl i katarzyna.karwulewicz@sw.gov.pl
- pocztą,
-osobiście w siedzibie zamawiającego COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie, 97-330 Sulejów.
- fax: 44 645-00-80
TERMIN SKŁADANIA oferty: Oferty prosimy składać do 21.02.2025r do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia : do 28.03.2025r. od dnia podpisani umowy.
Realizacja zadania odbywać się będzie w pomieszczeniu biblioteki w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach tj. 97-330 Sulejów.

Wymagania:
o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z późn. zm) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 a contrario tej ustawy, o wartości poniżej 130 000 zł.
Uwaga: Przed złożeniem oferty dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w celu własnego zwymiarowania ścianek.
Obmiary podane są wyłącznie w celu wyceny oferty i są to przybliżone wymiary. Poniżej poglądowy rysunek.
2. Kryteria wyboru ofert dla zadania : jedynym kryterium jest cena.
4. Okres gwarancji (jeśli dotyczy) : co najmniej 24 miesiące od dnia podpisania odbioru końcowego.
7. Warunki płatności: Przelew do 30 dni od daty wystawienia faktury VAT
9. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku Polskim.
Zaproponowane ceny będą porównane z innymi. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa . której wzór stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia .
Wraz z ofertą wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. /Jeżeli dotyczy/
Cenę za wszystkie elementy wymienione w zapytaniu ofertowym, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie (cena ryczałtowa), bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu.
Dostawca wpisuje cenę brutto za całość zamówienia w formularzu ofertowym którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, bez podania przyczyny. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Wymagane dokumenty przy składaniu oferty:
1. Formularz Cenowy-1 - podpisany prze osobe/v prawne wg KRS. CEIDG lub osoby. które posiadają aktualne pełnomocnictwo - załącznik nr 1
2. Oświadczenie Wykonawcy - podpisane prze osobe/v prawne we KRS, CEIDG lub osoby, które posiadają aktualne pełnomocnictwo - załącznik nr 2
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
Uwaga!!! W przypadku podpisania oferty przez osoby nieuprawnione-oferta zostanie odrzucona!!!
Dokumenty, które może wymagać Zamawiający:
1. Aktualny wydruk z właściwego rejestru CEIDG lub KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Warunki realizacji zamówienia dla zadania :
Przed złożeniem oferty dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w celu własnego zwymiarowania ścianek działowych.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za błędne zwymiarowanie. W takim przypadku dostawca wymienia ścianki na własny koszt.
Ponadto zakres zamówienia obejmuje: wykonanie i transport do siedziby zamawiającego, ze wszelkimi robotami towarzyszącymi oraz niezbędnymi materiałami potrzebnymi do realizacji zamówienia.
11. Oferta powinna zawierać:
o nazwę i adres wykonawcy,
o NIP,
o REGON,
o ofertę wykonania przedmiotu zamówienia ze wskazaniem:
o Ceny netto w zł w tym słownie,
o Podatek VAT w zł w tym słownie,
o Cenę brutto w zł w tym słownie,
o Oświadczenie o zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszeniu do
niego Zastrzeżeń,
o Termin realizacji zamówienia,
o Okres gwarancji (jeśli dotyczy),
o Potwierdzenie terminu realizacji zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego dnia,
o Wyrażenie zgody na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym,
o Datę sporządzenia oferty,
o Podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej

Kontakt:
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
-procedura - mł. chor. Katarzyna Karwulewicz tel. 44- 645- 00- 65 -merytorycznie, mjr Ryszard Kaszubski tel. 44-645-00-70.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.