mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Rzgów)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
pomorskie (Sopot)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja i przebudowa pomieszczeń biurowych |
Data zamieszczenia: | 2025-02-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sianów ul. Armii Polskie 30 76-004 Sianów powiat: koszaliński tel. (94) 34-69-543 ejacewicz@sianow.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Sianów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (94) 34-69-543 |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Nazwa nadana zamówieniu: ,,Modernizacja i przebudowa pomieszczeń biurowych SIOP-u" Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa pomieszczeń biurowych SIOP na cele administracyjne dla wydziału Podatków. LOKALIZACJA: Budynek zlokalizowany na Ul. Armii Polskiej 23, dz. nr 195 obr. 7 Sianów. ZAKRES PRAC: Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności modernizację i przebudowę pomieszczeń biurowych na cele administracyjne dla wydziału Podatków tj: - prace ogólnobudowlane; - wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych (instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacji sanitarnej); - wykonanie instalacji wentylacji; - wykonanie zalicznikowej instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 3.2. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy - w formularzu ofertowym. 3.3. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiemtowarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w zapytaniu ofertowym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 3.4. Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca. 3.5. Na wykonanie zamówienia Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji. 3.6. Zamawiający informuje, że w celu potwierdzenia, iż oferowane materiały, urządzenia i wyposażenie spełniają wymagania Zamawiającego, takie dokumenty jak m.in.: atesty, certyfikaty, deklaracje, gwarancje należy złożyć przed dostawą i montażem urządzeń. Zamawiający nie wymaga załączenia tych dokumentów do oferty. CPV: 45311000-0, 45453000-7, 45430000-0 Dokument nr: Z.271.3.2025 Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 21.02.2025 r. godz. 11:00. Dopuszcza się złożenie oferty: o Osobiście oraz pocztą na adres Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, Ul. Armii Polskiej 30, 76-004 Sianów (Biuro Obsługi Interesantów - pok. Nr 1). o pocztą elektroniczną na adres e:mail: ejacewicz@sianow.pl, UWAGA: Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny. O wynikach wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą elektroniczną. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty podpisania umowy Wymagania: .Warunki realizacji zamówienia: 5.1. W zapytaniu mogą brać udział oferenci, którzy: a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do ubiegania się o realizację zamówienia, b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, d) nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenia w formularzu ofertowym. 5.2. Wykluczenia: 5.2.1. Z postępowania zostanie wykluczony Wykonawca, wobec którego występują przesłanki wykluczenia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. W celu potwierdzenia braku wykluczenia o których mowa z pkt. 5.2.1 Wykonawca składa oświadczenia w formularzu ofertowym. 5.3. Oferty Wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie potwierdzą braku podstaw wykluczenia z postępowania podlegają odrzuceniu. 6. Kryterium wyboru oferty: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: A: Cena (brutto) - 90 % (90 pkt). B: Gwarancja - 10 % (10 pkt.)6.1. Sposób wyliczenia punktów: A: W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie niniejszego wzoru: Cena najniższa spośród badanych ofert Ilość uzyskanych punktów = X 90 Cena badanej oferty B: W przypadku kryterium gwarancja oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości zgodnie z zestawieniem poniżej, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy. Okres gwarancji powinien zostać podany w pełnych miesiącach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować okresów innych niż wskazane poniżej. W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 36 miesięczny okres gwarancji jakości. Okres gwarancji ilość punktów - gwarancja 36 m-cy - 0 pkt. - gwarancja 48 m-cy - 5 pkt. - gwarancja 60 m-cy - 10 pkt. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium ,,gwarancja" wynosi 10 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. Warunki płatności: Rozliczanie robót odbędzie się na podstawie faktury końcowej wraz z protokołem odbioru końcowego. Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury na podstawie końcowego protokołu odbioru. Sposób przygotowania oferty: a. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferta powinna być opatrzona nazwą (pieczątką firmową) i podpisem Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty. b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. c. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie. d. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności publiczno-prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia. e. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Uwaga: Jeżeli złożono ofertę, której wybór wprowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną dolicza się podatek od towarów i usług, który zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. f. Rozliczenie następuje tylko w PLN. g. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. h. Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawierają projektowane postanowienia umowy dołączone do zapytania ofertowego - załącznik nr 3. i. Wykonawca przez podpisaniem umowy zobowiązany będzie do: -przedłożenia kosztorysu ofertowego wraz z tabelą elementów scalonych oraz zestawieniem materiałów, robocizny i sprzętu. -wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty brutto w pieniądzu, w gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych zgodnie z warunkami określonymi w § 11 projektowanych postanowień umowy. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszonego w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie - Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010. z opisem ,,Gwarancja na znak sprawy - Z.271.3.2025" UWAGA Przedmiary udostępnianie przez Zamawiającego stanowią materiał wyłącznie poglądowy i pomocniczy. Wykonawca na własne ryzyko może go wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualnebłędy w przedmiarach robót np. zaniżone ilości lub brak jakiegoś elementu nie będą podstawą do żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia. Należy ująć do wyceny wszystkie elementy zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (projektem technicznym i projektem architektoniczno-budowlanym). Niedoszacowanie, pominięcie, czy brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia, które jako ryczałtowe nie może ulegać zmianom. Przedmiar ma umożliwić oferentom ocenę zakresu zamówienia, jednak podstawą dla szacowania ceny ofertowej jest dokumentacja projektowa. Kalkulacja ceny ofertowej musi stanowić podstawę do ceny ryczałtowej za wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową przy założeniu, iż możliwość zmiany wynagrodzenia ryczałtowego została przez strony wyłączona. Wykonawca przed złożeniem ceny ofertowej powinien dokładnie zapoznać się z wymaganiami zapytania ofertowego oraz terenem tak, aby cena ofertowa obejmowała cały przedmiot zamówienia. W przypadku stwierdzenia braków lub uchybień, nie ujęcia lub niewłaściwego ujęcia w przedmiarach robót pozycji wynikających dokumentacji projektowej, należy niezwłocznie zwrócić się do Zamawiającego o stosowne wyjaśnienie. 11. Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 12. Klauzula informacyjna: Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta w Sianowie, 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sianowie jest daneosobowe@sianow.pl, adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605) dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO: prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoba do kontaktu: Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi oferty jest: Ewa Jacewicz, tel. (94) 34-69-543, e:mail: ejacewicz@sianow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025