Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Modernizacja i przebudowa pomieszczeń biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja i przebudowa pomieszczeń biurowych

Data zamieszczenia: 2025-02-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sianów
ul. Armii Polskie 30
76-004 Sianów
powiat: koszaliński
tel. (94) 34-69-543
ejacewicz@sianow.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Sianów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (94) 34-69-543
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Nazwa nadana zamówieniu:
,,Modernizacja i przebudowa pomieszczeń biurowych SIOP-u"
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa pomieszczeń biurowych SIOP na cele
administracyjne dla wydziału Podatków.
LOKALIZACJA:
Budynek zlokalizowany na Ul. Armii Polskiej 23, dz. nr 195 obr. 7 Sianów.
ZAKRES PRAC:
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności
modernizację i przebudowę pomieszczeń biurowych na cele administracyjne dla wydziału
Podatków tj:
- prace ogólnobudowlane;
- wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych (instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji
kanalizacji sanitarnej);
- wykonanie instalacji wentylacji;
- wykonanie zalicznikowej instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej
stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3.2. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim
przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy
- w formularzu ofertowym.
3.3. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patenty lub pochodzenie
towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych minimalnych parametrów
technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert
równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiemtowarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie
parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych
w zapytaniu ofertowym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone
wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w
stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
3.4. Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za
bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca.
3.5. Na wykonanie zamówienia Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji.
3.6. Zamawiający informuje, że w celu potwierdzenia, iż oferowane materiały, urządzenia
i wyposażenie spełniają wymagania Zamawiającego, takie dokumenty jak m.in.: atesty,
certyfikaty, deklaracje, gwarancje należy złożyć przed dostawą i montażem urządzeń.
Zamawiający nie wymaga załączenia tych dokumentów do oferty.

CPV: 45311000-0, 45453000-7, 45430000-0

Dokument nr: Z.271.3.2025

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 21.02.2025 r. godz. 11:00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
o Osobiście oraz pocztą na adres Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, Ul. Armii Polskiej 30, 76-004
Sianów (Biuro Obsługi Interesantów - pok. Nr 1).
o pocztą elektroniczną na adres e:mail: ejacewicz@sianow.pl,
UWAGA:
Propozycje cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane podczas oceny. O wynikach
wyboru oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po wybraniu najkorzystniejszej oferty drogą
elektroniczną.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty podpisania umowy

Wymagania:
.Warunki realizacji zamówienia:
5.1. W zapytaniu mogą brać udział oferenci, którzy:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do ubiegania się o realizację zamówienia,
b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia,
d) nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości.
W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa
oświadczenia w formularzu ofertowym.
5.2. Wykluczenia:
5.2.1. Z postępowania zostanie wykluczony Wykonawca, wobec którego występują przesłanki
wykluczenia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W celu potwierdzenia braku wykluczenia o których mowa z pkt. 5.2.1 Wykonawca składa
oświadczenia w formularzu ofertowym.
5.3. Oferty Wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz
nie potwierdzą braku podstaw wykluczenia z postępowania podlegają odrzuceniu.
6. Kryterium wyboru oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
A: Cena (brutto) - 90 % (90 pkt).
B: Gwarancja - 10 % (10 pkt.)6.1. Sposób wyliczenia punktów:
A: W kryterium cena punkty obliczone zostaną na podstawie niniejszego wzoru:
Cena najniższa spośród
badanych ofert
Ilość uzyskanych punktów =
X 90
Cena badanej oferty
B: W przypadku kryterium gwarancja oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego
przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości zgodnie z zestawieniem poniżej, przy czym okres ten nie
może być krótszy niż 36 miesięcy i dłuższy niż 60 miesięcy.
Okres gwarancji powinien zostać podany w pełnych miesiącach, przy czym Wykonawca nie może
zaproponować okresów innych niż wskazane poniżej.
W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że
Wykonawca zaoferował 36 miesięczny okres gwarancji jakości.
Okres gwarancji
ilość punktów
- gwarancja 36 m-cy
- 0 pkt.
- gwarancja 48 m-cy
- 5 pkt.
- gwarancja 60 m-cy
- 10 pkt.
Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium ,,gwarancja" wynosi 10 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów. Jeżeli
nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej
ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą
ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
Warunki płatności:
Rozliczanie robót odbędzie się na podstawie faktury końcowej wraz z protokołem odbioru
końcowego. Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej
faktury na podstawie końcowego protokołu odbioru.
Sposób przygotowania oferty:
a. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, o treści zawartej w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Oferta powinna być opatrzona nazwą (pieczątką firmową) i podpisem Wykonawcy. W przypadku,
gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentowania nie wynika z dokumentów
rejestrowych, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania
oferty.
b. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
c. Całość przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa, powszechnie obowiązującymi zaleceniami, zasadami i wytycznymi w tym zakresie.
d. Cena ofertowa brutto stanowi cenę ryczałtową, obejmującą wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w przypadku osoby fizycznej zawiera wszystkie należności
publiczno-prawne ponoszone z tytułu osiąganego wynagrodzenia.
e. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny
takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje
zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie
będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Uwaga:
Jeżeli złożono ofertę, której wybór wprowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej
oferty lub oferty z najniższą ceną dolicza się podatek od towarów i usług, który zamawiający
miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
f. Rozliczenie następuje tylko w PLN.
g. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
h. Zobowiązania Zamawiającego oraz Wykonawcy zawierają projektowane postanowienia umowy
dołączone do zapytania ofertowego - załącznik nr 3.
i. Wykonawca przez podpisaniem umowy zobowiązany będzie do:
-przedłożenia kosztorysu ofertowego wraz z tabelą elementów scalonych oraz zestawieniem
materiałów, robocizny i sprzętu.
-wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty brutto w
pieniądzu, w gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych zgodnie z warunkami
określonymi w § 11 projektowanych postanowień umowy.
W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszonego w pieniądzu, należy
je wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie - Bank Spółdzielczy w Sławnie,
ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012
0050 9760 2000 0010. z opisem ,,Gwarancja na znak sprawy - Z.271.3.2025"
UWAGA
Przedmiary udostępnianie przez Zamawiającego stanowią materiał wyłącznie poglądowy
i pomocniczy. Wykonawca na własne ryzyko może go wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualnebłędy w przedmiarach robót np. zaniżone ilości lub brak jakiegoś elementu nie będą podstawą do
żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia. Należy ująć do
wyceny wszystkie elementy zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (projektem technicznym i
projektem architektoniczno-budowlanym).
Niedoszacowanie, pominięcie, czy brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być
podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia, które jako ryczałtowe nie może ulegać zmianom.
Przedmiar ma umożliwić oferentom ocenę zakresu zamówienia, jednak podstawą dla szacowania ceny
ofertowej jest dokumentacja projektowa. Kalkulacja ceny ofertowej musi stanowić podstawę do ceny
ryczałtowej za wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową przy założeniu, iż możliwość
zmiany wynagrodzenia ryczałtowego została przez strony wyłączona.
Wykonawca przed złożeniem ceny ofertowej powinien dokładnie zapoznać się z wymaganiami
zapytania ofertowego oraz terenem tak, aby cena ofertowa obejmowała cały przedmiot zamówienia.
W przypadku stwierdzenia braków lub uchybień, nie ujęcia lub niewłaściwego ujęcia w przedmiarach
robót pozycji wynikających dokumentacji projektowej, należy niezwłocznie zwrócić się do
Zamawiającego o stosowne wyjaśnienie.
11. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania, zamknięcia zapytania bez
dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez
podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują oferentom żadne roszczenia wobec
Zamawiającego.
12. Klauzula informacyjna:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta w Sianowie, 76-004
Sianów, ul. Armii Polskiej 30.
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy i Miasta w Sianowie jest
daneosobowe@sianow.pl, adres: 76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie
podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę - Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz.U. z 2023 r., poz. 1605) dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO:
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba do kontaktu:
Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami składającymi oferty jest:
Ewa Jacewicz, tel. (94) 34-69-543, e:mail: ejacewicz@sianow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.