mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Rzgów)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
pomorskie (Sopot)
małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Ujawnienie nowego stanu prawnego |
Data zamieszczenia: | 2025-02-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Gorlicach ul. Biecka 3 38-300 Gorlice powiat: gorlicki tel.: 18 354 87 91, tel. 018/ 354-87-49 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Gorlice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 18 354 87 91, |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Starostwo Powiatowe w Gorlicach działając na podstawie Zarządzenia Starosty Gorlickiego nr 2 z dnia 05.01.2021 r. w sprawie Zasad wydatkowania środków finansowych w Starostwie Powiatowym w Gorlicach dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych ZAPRASZA do złożenia oferty na realizację zadania pn. Ujawnienie nowego stanu prawnego wynikającego z decyzji o zatwierdzeniu projektu scalenia w księgach wieczystych a w przypadku gdy nieruchomość nie ma urządzonej księgi wieczystej w istniejącym zbiorze dokumentów dla operacji typu ,,Scalanie gruntów", w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - tytuł operacji: ,,Scalanie gruntów wsi Siary, gmina Sękowa, powiat Gorlice" 2. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 oraz w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 3. Dokument nr: ZP.271.3.2025 Otwarcie ofert: Sesja otwarcia/odczytania ofert nastąpi w dniu 21.02.2025 r. o godz. 14:45, w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Gorlicach przy Ul. Bieckiej 3, pok. nr 104. Składanie ofert: 1) Ofertę należy złożyć w formie określonej w ust.5 pkt.l w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Gorlicach przy Ul. Bieckiej 3, Dziennik Podawczy pok nr 1, w terminie do dnia 21.02.2025 roku, do godz. 14:30 Godziny pracy Urzędu: od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30, Miejsce i termin realizacji: 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 09.05.2025 r. Wymagania: 3. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: Zdolność zawodowa; Określenie warunku: 1) Doświadczenie: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (w formie oświadczenia), że posiada: - Doświadczenie w przeglądaniu ksiąg wieczystych w Podsystemie Dostępu do Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych, - Doświadczenie w sporządzaniu wniosków na formularzach KW-WPIS, KW-WU odnośnie działu I, II i III - w zakresie obejmującym ujawnienie nowego stanu prawnego w księgach wieczystych. 2) Kwalifikacje: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (w formie oświadczenia), że posiada biegłą znajomość przepisów: 1) Ustawa z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1197), 2) Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 146 z późn. zm.), 3) Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 kwietnia 2012r. w sprawie określenia wzorów i sposobu udostępniania urzędowych formularzy pism procesowych w postępowaniu cywilnym (Dz.U. z 2015 r. poz. 723 z późn.zm.) Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków metodą ,,spełnia/nie spełnia" na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę. 4. Zawartość oferty Dokumenty wymagane od wykonawców na etapie składania ofert: 1) Oferta, złożona na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, 0 treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2, 2) Oświadczenie - na potwierdzenie warunków określonych w ust.3 - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4, 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, na podstawie art.7 ust.l ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wypełnione 1 podpisane przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 5, 5. Opis sposobu przygotowania oferty: 4) Oferta wraz z dokumentami winna być podpisana przez wykonawcę i złożona w formie pisemnej (papierowej) w zamkniętej kopercie, opisanej w następujący sposób: oferta dotycząca: ... (wpisać tytuł zamówienia), 5) Cena określona w ofercie ma być wyrażona cyfrowo i słownie, 6) Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelnie, 7) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 20 dni. Zamawiający może wezwać Wykonawców do przedłużenia terminu związania ofertą o określony czas. 8) Oferta powinna być przygotowana zgodnie z zakresem niniejszego postępowania. 9) Wykonawca odpowiada za kompletność oferty i jej zgodność z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym 7. Prawa Zamawiającego 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców dotyczących wszystkich elementów złożonej oferty, w tym również ceny, 2) Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu - ust.3 lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa (jednorazowo) wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. Wykonawca składa dokumenty lub oświadczenia aktualne na dzień ich złożenia. 3) W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu. 8. Język postępowania oraz czytelność dokumentów 1) Językiem obowiązującym w toku postępowania jest język polski. 2) Oferta oraz każdy inny dokument składany w postępowaniu musi być czytelny. W przypadku, gdy dokument będzie nieczytelny Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień co do jego treści. 9. Zmiana treści zamówienia 1) Zamawiający może przed wyznaczonym terminem składania ofert zmienić treść dokumentów postępowania - w uzasadnionych przypadkach, 2) W związku ze zmianą o której mowa wyżej, Zamawiający może przedłużyć termin składania i otwarcia ofert o czas niezbędny na wprowadzenie przez Wykonawcę zmian w ofercie. 3) Zmiany treści dokumentów postępowania o których mowa w pkt. 1 oraz udzielone przez Zamawiającego wyjaśnienia, są wiążące dla Wykonawców. 10. Kryteria oceny ofert Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Najniższa CENA - 100 % wagi. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena jednostkowa brutto określona w formularzu ofertowym. Oferta z najniższą ceną jednostkową, spełniająca pozostałe wymagania Zamawiającego, zostanie uznana jako oferta najkorzystniejsza. 11. Opis sposobu obliczania ceny ofertowej: 1) Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (w załączeniu) ceny jednostkowej brutto, biorąc pod uwagę szacunkową ilość wskazaną w Opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1. 2) Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, będzie Ceny jednostkowe podane przez wykonawcę w formularzu ofertowym, będą obowiązujące przez cały okres ważności umowy i nie będą podlegały waloryzacji w okresie jej trwania. 3) Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych pozycji cenowych do Formularza ofertowego, 12. Wykluczenie wykonawcy z postępowania Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie złoży oświadczenia lub podlega wykluczeniu na podstawie: - arf 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz.507 ze zm.) - zał. nr 4. 13. Odrzucenie ofert z postępowania Odrzuceniu podlega oferta: 1) której treść nie odpowiada warunkom i wymaganiom określonym w niniejszym postępowaniu, 2) której treść nie potwierdza spełnienia warunków określonych w niniejszym postępowaniu, 3) złożona po terminie składania ofert określonym w niniej szym postępowaniu, 4) Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę, 5) Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie w odniesieniu do ust. 7 pkt.l, 6) Wykonawcy wykluczonego z postępowania. 14. Wybór najkorzystniejszej oferty, udzielenie zamówienia (umowa) 1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spełniającej wszystkie postawione warunki i wymagania określone w niniejszym postępowaniu, w oparciu o podane kryterium oceny ofert, 2) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych, 3) Zamawiający powiadomi wszystkich uczestników postępowania o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, 4) Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego. 5) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, 6) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w uzasadnionych przypadkach. 2) Inny sposób składania oferty jest niedopuszczalny, 3) W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego. 4) Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie wyznaczonym na ich składanie zostaną odrzucone i nie będą rozpatrywane w przedmiotowym postępowaniu. 2) Wykonawcy mogą wziąć udział w sesji otwarcia/odczytania ofert. 17. Poprawa złożonych ofert Zamawiający może dokonać poprawek w ofercie tj. - oczywiste omyłki pisarskie (widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylna pisownia albo widoczne niezamierzone opuszczenie jednego wyrazu), - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, informując Wykonawcę o dokonanych poprawkach. Kontakt: Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami: - Jarosław Górski - Referat Zamówień Publicznych, tel.: 18 354 87 91 - Aneta Hec-Wałęga - Wydział Gospodarki Nieruchomościami - tel. 018/ 354-87-49 |
© eurobudowa.pl 2004-2025