Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5642z ostatnich 7 dni
23056z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Naprawa minikoparki gąsiennicowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa minikoparki gąsiennicowej

Data zamieszczenia: 2025-02-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź
powiat: Łódź
tel. +48 42 638 49 59, fax +48 42 638 49 58, tel. 603-754-750, tel. 530-223-064
zdit@zdit.uml.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 42 638 49 5
Termin składania ofert: 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza
do składania ofert na:
,,Naprawę minikoparki gąsiennicowej Kubota."
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa minikoparki gąsiennicowej KUBOTA, będącej
w posiadaniu zamawiającego.
Zadanie wymaga wykonania naprawy i wymiany uszkodzonych podzespołów
niezbędnych w celu przywrócenia sprawności i bezpiecznej pracy mini koparki.

Dokument nr: ZDiT-IRI.264.2.2025

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin składania oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do 21.02.2025 r. do godz. 14:30
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z opisem:
,,Naprawa minikoparki gąsiennicowej Kubota"
w Kancelarii Zarządu Dróg i Transportu przy Ul. Tuwima 36, 90-002 Łódź
lub drogą elektroniczną na adres: zdit@zdit.uml.lodz.pl (poprzez przesłanie drogą
elektroniczną rozumie się przesłanie e-mail, zawierającego ofertę podpisaną
podpisem elektronicznym lub skan dokumentu oferty podpisanej przez Wykonawcę tj.
osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym zgodnie
z aktem rejestracyjnym oraz wymogami ustawowymi albo działające w imieniu
Wykonawcy).

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia:
do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
1) Wszystkie wymagane dokumenty i załączniki wchodzące w skład oferty muszą być
podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do działania w imieniu Wykonawcy.
2) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez
złożenie pisemnego lub e-mailowego powiadomienia podpisanego przez osobę
(osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5. Inne informacje:
1) Złożenie niniejszego zapytania nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu
cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Miasto Łódź -
Zarząd Dróg i Transportu, a tym samym nie stanowi podstawy roszczenia sobie
praw ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
2) Kryterium oceny wyboru oferty: Cena (C) - 100%
6. Postanowienia ogólne:
1) Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana e-mailowo oraz
opublikowana na stronie internetowej BIP Zarząd Dróg i Transportu.
2) Zarząd Dróg i Transportu zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej oferty bez
podania przyczyny.
3) Zarząd Dróg i Transportu dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania
w przypadku, gdy:
a) złożono kilka ofert o tej samej cenie,
b) cena najniższej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.

Uwagi:
8. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia RODO:
1) Wysłanie do Zarządu Dróg i Transportu oferty cenowej w odpowiedzi na
skierowane zapytanie oznacza, że Wykonawca został zapoznany z obowiązkiem
informacyjnym wynikającym z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016 str. 1) (RODO)
i uczynił to również względem osób, które ją przygotowywały. W tej sytuacji Zarząd
Dróg i Transportu jest zwolniony z obowiązku informacyjnego wynikającego z art.
14 RODO wobec osób fizycznych, których dane osobowe znalazły się na ofercie.
2) Obowiązek informacyjny Zamawiającego zawarty jest w załączniku nr 3 do
niniejszego zaproszenia.

Kontakt:
7. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzielają:
- Agnieszka Wasiak-Olszycka, tel. 603-754-750 e-mail: zdit@zdit.uml.lodz.pl
- Sebastian Święcicki, tel. 530-223-064, e-mail: zdit@zdit.uml.lodz.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.