kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Rzgów)
pomorskie (Sopot)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa minikoparki gąsiennicowej |
Data zamieszczenia: | 2025-02-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi ul. Tuwima 36 90-002 Łódź powiat: Łódź tel. +48 42 638 49 59, fax +48 42 638 49 58, tel. 603-754-750, tel. 530-223-064 zdit@zdit.uml.lodz.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 42 638 49 5 |
Termin składania ofert: | 2025-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do składania ofert na: ,,Naprawę minikoparki gąsiennicowej Kubota." 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest naprawa minikoparki gąsiennicowej KUBOTA, będącej w posiadaniu zamawiającego. Zadanie wymaga wykonania naprawy i wymiany uszkodzonych podzespołów niezbędnych w celu przywrócenia sprawności i bezpiecznej pracy mini koparki. Dokument nr: ZDiT-IRI.264.2.2025 Składanie ofert: 4. Miejsce i termin składania oferty: Ofertę należy złożyć w terminie do 21.02.2025 r. do godz. 14:30 Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z opisem: ,,Naprawa minikoparki gąsiennicowej Kubota" w Kancelarii Zarządu Dróg i Transportu przy Ul. Tuwima 36, 90-002 Łódź lub drogą elektroniczną na adres: zdit@zdit.uml.lodz.pl (poprzez przesłanie drogą elektroniczną rozumie się przesłanie e-mail, zawierającego ofertę podpisaną podpisem elektronicznym lub skan dokumentu oferty podpisanej przez Wykonawcę tj. osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz wymogami ustawowymi albo działające w imieniu Wykonawcy). Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Wymagania: 1) Wszystkie wymagane dokumenty i załączniki wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do działania w imieniu Wykonawcy. 2) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego lub e-mailowego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. Inne informacje: 1) Złożenie niniejszego zapytania nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, a tym samym nie stanowi podstawy roszczenia sobie praw ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy. 2) Kryterium oceny wyboru oferty: Cena (C) - 100% 6. Postanowienia ogólne: 1) Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie przekazana e-mailowo oraz opublikowana na stronie internetowej BIP Zarząd Dróg i Transportu. 2) Zarząd Dróg i Transportu zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny. 3) Zarząd Dróg i Transportu dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdy: a) złożono kilka ofert o tej samej cenie, b) cena najniższej oferty przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. Uwagi: 8. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia RODO: 1) Wysłanie do Zarządu Dróg i Transportu oferty cenowej w odpowiedzi na skierowane zapytanie oznacza, że Wykonawca został zapoznany z obowiązkiem informacyjnym wynikającym z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016 str. 1) (RODO) i uczynił to również względem osób, które ją przygotowywały. W tej sytuacji Zarząd Dróg i Transportu jest zwolniony z obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO wobec osób fizycznych, których dane osobowe znalazły się na ofercie. 2) Obowiązek informacyjny Zamawiającego zawarty jest w załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia. Kontakt: 7. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzielają: - Agnieszka Wasiak-Olszycka, tel. 603-754-750 e-mail: zdit@zdit.uml.lodz.pl - Sebastian Święcicki, tel. 530-223-064, e-mail: zdit@zdit.uml.lodz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025