łódzkie (Piotrków Trybunalski)
pomorskie (Sopot)
małopolskie (Kraków)
łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Radków)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) adaptacji części budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-03-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC 3 Maja 41 41-200 Sosnowiec powiat: Sosnowiec Telefon: 32 266 34 26 https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/470666 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sosnowiec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 32 266 34 2 |
Termin składania ofert: | 2025-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) adaptacji części budynku zlokalizowanego na terenie Pływalni Letniej przy Ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy Opis postępowania: Przedmiotem zapytania ofertowego jest opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) adaptacji części budynku zlokalizowanego na terenie Pływalni Letniej przy Ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy. Budynek stanowi część obiektu rekreacyjnego -- Pływalni Letniej przy Ul. 3 Maja 41. Jest położony na działkach nr 377/3, 151, 155, 150, obręb 11, na terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z uchwałą nr 623/L/2017 z dnia 22 czerwca 2017 roku, dla terenu RR.34 US . Zapisy w obowiązującym obecnie planie nie przewidują możliwości realizacji inwestycji objętej PFU, zamawiający informuje, że rozpoczął procedurę zmiany MPZP w sposób umożliwiający realizację jego zamierzeń. Ponadto teren znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej ze względu na sąsiedztwo Zamku Sieleckiego. Powierzchnia części budynku objętej niniejszym zamówieniem wynosi około 1200 m2. W części budynku, której dotyczy zapytanie do czerwca 2017 roku znajdowała się bursa Szkoły Mistrzostwa Sportowego Polskiego Związku Hokeja na Lodzie. Na jej potrzeby, na początku lat dwutysięcznych przeprowadzono jego przebudowę, w ramach której urządzono pokoje mieszkalne jedno i wieloosobowe, zaplecze szkolne z salami lekcyjnymi, gabinet dyrektora, sekretariat, pokój nauczycielski. Utworzono też zaplecze kuchenne dostosowane do cateringu, wraz z jadalnią, umożliwiające całodobowe żywienie oraz świetlicę. Obecnie część powierzchni/pomieszczeń jest wynajmowana. Pomimo zaprzestania tej działalności kilka lat temu, układ pomieszczeń pozostał w niemal niezmienionej formie. Aktualny rozkład pomieszczeń prezentuje załączona inwentaryzacja pierwszej i drugiej kondygnacji. Zamawiający planuje reaktywację tej działalności, tym razem z przeznaczeniem dla koszykarzy. Zakłada się, że zamieszka tu łącznie 30 osób, w tym 26 uczniów oraz 4 osoby dorosłe (trenerzy, opiekunowie). Planuje się także prowadzenie całodobowego żywienia mieszkańców w formie cateringu oraz organizację edukacji szkolnej. Zdaniem Zamawiającego obecny układ pomieszczeń, po odpowiedniej przebudowie i dostosowaniu do obowiązujących przepisów, może umożliwić przekształcenie budynku w szkołę z internatem. Przedmiotem niniejszego zapytania, jest opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem. Koncepcja pomieszczeń winna być uzupełniona o schematyczną aranżację pomieszczeń w zakresie rozmieszczenia sprzętów i wyposażenia meblowego. Przygotowując ofertę proszę przyjąć następujące założenia: Wszelkie koszty związane z opracowywaniem PFU spoczywać będą na wykonawcy. W przypadku pojawienia się jakichkolwiek kosztów związanych z opracowywaniem PFU obciążających zamawiającego zostaną one refakturowane na wykonawcę. Zamawiający sugeruje odbycie wizji lokalnej w budynku zlokalizowanego przy Ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania. Osoba lub zespół osób - wykonawca świadczący usługę, której dotyczy niniejsze zapytanie, winien legitymować się stosownymi uprawnieniami w odniesieniu do zakresu prac objętych niniejszym zamówieniem oraz przynależnością do odpowiedniej okręgowej izby. Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej z określeniem daty jej ważności w czasookresie realizacji usługi oraz kwoty limitu odpowiedzialności ubezpieczyciela w zakresie usługi świadczonej umową. W toku opracowywania PFU Zamawiający oczekiwać będzie bieżącego prezentowania postępu prac oraz reagowania na wnioski i propozycje. PFU winien być opracowany w zakresie i formie zgodnej z wymogami Prawa Zamówień Publicznych gdyż posłuży Zamawiającemu do wyłonienia w drodze postępowania przetargowego zorganizowanego w oparciu o przepisy Prawa Zamówień Publicznych, którym podlega Zamawiający, wykonawcy robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj. Wobec powyższego PFU zostanie w całości i bez zmian zamieszczony przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia w ogłoszonym postępowaniu w trybie Prawa Zamówień Publicznych. PFU winien być także zgodny co do treści i formy z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021r., poz. 2454) i zawierać w szczególności wymienione w nim dokumenty, które będą niezbędne do przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania przetargowego w formule zaprojektuj i wybuduj na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej współpracy z Zamawiającym w fazie poprzedzającej i w fazie trwania postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych oraz do udzielania odpowiedzi i wyjaśnień Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę na opis urządzeń i materiałów. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania żadnego z opisów, o którym mowa w zdaniu poprzednim, poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że będzie to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie będzie istniała możliwość opisów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy ,,lub równoważny". Wykonawca, w miarę możliwości, opisując urządzenia i materiały za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych, jest zobowiązany wskazać rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji, bądź uzasadnić na piśmie niemożność wskazania rozwiązań równoważnych. PFU w wersji drukowanej winien być opracowany w 3 egzemplarzach, opracowania kosztowe 2 egzemplarzach, wersja elektroniczna na płycie CD lub DVD w formacie PDF oraz edytowalnym w 1 egzemplarzu. Zamawiający informuje, że w umowie na opracowanie PFU zawarte będą zapisy, na podstawie których Zamawiający nabędzie do niego wszelkie prawa autorskie. W ramach zawartej umowy Zamawiający oczekiwać będzie udzielenia rękojmi na wady fizyczne i prawne dzieła na okres od dnia spisania przez strony umowy protokołu odbioru do dnia odbioru robót budowlanych wykonanych na podstawie opracowanego projektu. Oferta powinna zostać skalkulowana przy uwzględnieniu obowiązujących przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2018, poz. 2177 - tekst jedn. z późn. zm.) i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2024r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025r. (Dz.U. z 2024 r., poz. 1362). Jeśli Wykonawca zamierza powierzyć realizację części lub całości prac podwykonawcy winien w ofercie określić ten zakres i dołączyć do oferty wzór umowy z podwykonawcą. Brak takiej informacji oznaczać będzie, że zlecenie realizowane będzie bez udziału podwykonawców. Oczekiwany termin złożenia gotowego PFU w siedzibie Zamawiającego to 2 miesiące od dnia podpisania umowy. W przypadku gdy zdaniem oferenta termin ten nie będzie możliwy do dotrzymania należy, odpowiednio motywując, podać termin realny. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty zawierający cały zakres określony w niniejszym zapytaniu. Wykonawca musi posiadać odpowiednie doświadczenie i w tym celu wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat opracował PFU lub projekt dla minimum jednej inwestycji polegającej na adaptacji budynku na cele oświatowe lub zamieszkania zbiorowego. Kryterium wyboru ofert będzie cena brutto. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W ofercie proszę o podanie całkowitej ceny netto, podatku VAT oraz ceny brutto. Grupa asortymentowa: Dokument nr: DIR/13/2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/470666 Etapy i terminy Etap Runda Data rozpoczęcia Data zakończenia 1 składanie ofert 2025-03-28 12:00 2025-04-02 13:00 Miejsce i termin realizacji: Oczekiwany termin złożenia gotowego PFU w siedzibie Zamawiającego to 2 miesiące od dnia podpisania umowy. W przypadku gdy zdaniem oferenta termin ten nie będzie możliwy do dotrzymania należy, odpowiednio motywując, podać termin realny. Wymagania: Warunki składania oferty w postępowaniu Sposób składania ofert: Wartość Rodzaj ceny: Cena brutto Wymóg składania ofert: Wybrane przedmioty postępowania Termin związania ofertą: dni Forma składania ofert/wniosków: Elektronicznie Domyślna waluta: Kontakt: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI SOSNOWIEC 3 Maja 41, 41-200 Sosnowiec Telefon: 32 266 34 26 Województwo: ŚLĄSKIE |
© eurobudowa.pl 2004-2025