łódzkie (Piotrków Trybunalski)
świętokrzyskie (Skarżysko Kamienna)
świętokrzyskie (Skarżysko Kamienna)
wielkopolskie (Poznań)
lubelskie (Biłgoraj)
śląskie (Cieszyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż stolarki budowalnej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SOSNOWE ZACISZE S.C. NINA ARTEMOWICZ, ADAM ARTEMOWICZ LEŚNA 20 16-001 Ignatki-Osiedle powiat: białostocki 663749340 recepcja.sosnowezacisze@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210061 |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Ignatki-Osiedle |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 663749340 |
Termin składania ofert: | 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wprowadzenie do oferty nowego produktu w postaci zakwaterowania i dedykowanego wyżywienia w trakcie trwania turnusów szkoleniowo-rehabilitacyjnych w celu poprawy konkurencyjności, dywersyfikacji działalności i uodpornienia na zjawiska kryzysowe przedsiębiorstwa Sosnowe Zacisze s. c., działającego na terenie województwa podlaskiego" Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-0731/24 - Wprowadzenie do oferty nowego produktu w postaci zakwaterowania i dedykowanego wyżywienia w trakcie trwania turnusów szkoleniowo-rehabilitacyjnych w celu poprawy konkurencyjności Część 1 WYMIANA DRZWI W OBIEKCIE NOCLEGOWYM W BARSZCZEWIE Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki budowalnej w obiekcie noclegowym w Barszczewie. W ramach zadania nastąpi wymontowanie oraz zakup i wymiana drzwi wewnętrznych do pokoi hotelowych: Szczegółowe parametry drzwi: Parter łazienki przy recepcji Drzwi płytowe z okleiną CPL ościeżnica stalowa stała 2 sztuki 90 Prawa 4 sztuki 80 Prawa 5 sztuk 80 Lewa Drzwi wejściowe do pokojów wzmocnione okleina cpl 7+9+5+9+8+8+9 suma 55sztuk ościeżnica regulowana grubość muru 16-20 Drzwi wc 7+5+4+5+7+6+4 suma 38 ościeżnica regulowana 16-20 Drzwi w systemie przylgowym, pełne, laminowane CPL 0,2 mm kolor drewnopodobny obrzeża standard, konstrukcja - ramiak sosnowy obłożony dwiema płytami HDF, wypełnienie - płyta wiórowa otworowana, zamek wpuszczany z otworowaniem pod wkładkę bez klamki, zawiasy - czopowe wkręcane, ościeżnica regulowana Stare drzwi zostaną zdemontowane i zamontowane zostaną drzwi nowozakupione, podwójne o lepszych parametrach akustycznych, termicznych (izolacja). Zaplanowane prace zostaną wykonane w oparciu o zasady uniwersalnego projektowania, co umożliwi poruszania się po obiekcie noclegowo - gastronomicznym osobom z niepełnosprawnościami. CPV: 45421100-5 Dokument nr: 2024-74464-210061, 2/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-15 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podlaskie Powiat białostocki Gmina Choroszcz Miejscowość Barszczewo Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-01-20 Koniec realizacji 2025-03-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Wymagania: Zamówienia uzupełniające nie dotyczy Warunki zmiany umowy Komunikacja między zamawiającym a oferentem (pytania/odpowiedzi) również musi odbywać się za pośrednictwem aplikacji BK2021. https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ 2. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany treści i warunków zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego postępowania. 5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 6. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania jeżeli podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub wytycznymi. 7. Czy występuje płatność częściowa - TAK Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania płatności częściowych za wykonane usługi 8. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem podpunktu. 1): 1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji w okolicznościach niezależnych od Dostawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia związanych z: a) zdarzeniem zewnętrznym o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; b) za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia; c) zmianą założeń lub warunków realizacji zamówienia w trakcie prowadzenia prac, niezależną od Dostawcy lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; d) działaniami osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. 2) Podstawą do stosownego przedłużenia w wyżej wymienionych przypadkach terminu wykonania zamówienia będzie pisemny wniosek Dostawcy wraz z udokumentowanym podjęciem działań przez Dostawcę, mających na celu realizację dostawy w terminie założonym w opisie przedmiotu zamówienia i określeniem przyczyny i rozmiaru opóźnienia. 3) Termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony stosownie do okresu zaistniałego opóźnienia w sytuacjach opisanych powyżej lub odpowiednio do konsekwencji zmiany założeń lub warunków realizacji zamówienia, niezależnej od Dostawcy. 9. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Dostawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia oraz gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia. 10. Za niewykonanie przez Dostawcę przedmiotu zamówienia, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie tytułem kary umownej w wysokości 20% wynagrodzenia brutto. 11. Oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona będzie w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w innym języku niż język polski winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku ofert w walucie innej, niż PLN cena ofertowa zostanie przeliczona na PLN zgodnie z kursem średnim ogłoszonym przez NBP dla danej waluty z ostatniego dnia składania ofert określonego w punkcie 6 zapytania ofertowego. 14. Oferent, składając ofertę, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie oraz załącznikach, w celu ich przetwarzania przez Zamawiającego, w imieniu i na rzecz Instytucji Zarządzającej Krajowym Planem Odbudowy, oraz w imieniu i na rzecz Ministra właściwego dla programu operacyjnego jako administratora danych osobowych gromadzonych w ramach zbioru: Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Dostawców, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał finansowy do jego realizacji Ocena spełnienia kryterium Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Dostawca może dodatkowo w trakcie procedury wyboru zostać wezwany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy dostawy sprzętu o dostarczenie lub okazanie dokumentów potwierdzających spełnienie warunku tzn. np. sprawozdań finansowych lub dokumentów księgowych KPiR za ostatnie dwa lata obrotowe, w których Dostawca wykazał zysk netto lub o zaświadczenia o braku zaległości względem ZUS i Urzędu Skarbowego z ostatnich trzech miesięcy przed złożeniem oferty. Oferty Dostawców, którzy nie spełnią wszystkich wyżej wymienionych warunków, nie będą podlegały ocenie. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O zamówienie może ubiegać się Dostawca, który nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomoc-nika; d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokre-wieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przyspo-sobienia, opieki lub kurateli Ocena spełnienia kryterium Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia Dostawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-12-31 Data ostatniej zmiany 2024-12-31 14:56:39 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis A) KRYTERIUM - Cena - waga kryterium cena 60%. Punkty przyznane każdej ofercie będą wyliczane według wzoru: Pc = (Cn x 60) / Cb Pc - otrzymane punkty Cn - cena najniższa spośród złożonych ofert Cb - cena badanej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin dostawy i montażu drzwi - liczony w dniach kalendarzowych od dnia 15 stycznia 2025 do dnia dostawy i montażu drzwi -waga kryterium termin 20%. Punkty przyznane każdej ofercie będą wyliczane według wzoru: Pt = (Tn x 20) / Tb Pt-otrzymane punkty Tn-termin najkrótszy Tb-termin badanej OFERTY Czy kryterium cenowe NIE Opis - Okres gwarancji na dostarczone drzwi i wykonane prace montażowe - liczony w miesiącach kalendarzowych od dnia podpisania zakończenia montażu i podpisania protokołu odbioru prac. Punkty wyliczane według wzoru: Pg = (Tn x 20) / Tb Pg - otrzymane punkty Tn-termin najkrótszy Tb-termin badanej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis podsumowanie Łączna liczba przyznanych punktów wynosi P = Pc + Pt + Pg Zamawiający udzieli zamówienia Dostawcy, który uzyska największą liczbę punktów. Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartości będą zaokrąglane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb. Kontakt: Osoby do kontaktu NINA ARTEMOWICZ tel.: 663749340 e-mail: recepcja.sosnowezacisze@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.