JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1104z dziś
6452z ostatnich 7 dni
16541z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa i montaż stolarki budowalnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż stolarki budowalnej

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: SOSNOWE ZACISZE S.C. NINA ARTEMOWICZ, ADAM ARTEMOWICZ
LEŚNA 20
16-001 Ignatki-Osiedle
powiat: białostocki
663749340
recepcja.sosnowezacisze@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210061
Województwo: podlaskie
Miasto: Ignatki-Osiedle
Wadium: ---
Nr telefonu: 663749340
Termin składania ofert: 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wprowadzenie do oferty nowego produktu w postaci zakwaterowania i dedykowanego wyżywienia w trakcie trwania turnusów szkoleniowo-rehabilitacyjnych w celu poprawy konkurencyjności, dywersyfikacji działalności i uodpornienia na zjawiska kryzysowe przedsiębiorstwa Sosnowe Zacisze s. c., działającego na terenie województwa podlaskiego"
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-0731/24 - Wprowadzenie do oferty nowego produktu w postaci zakwaterowania i dedykowanego wyżywienia w trakcie trwania turnusów szkoleniowo-rehabilitacyjnych w celu poprawy konkurencyjności

Część 1
WYMIANA DRZWI W OBIEKCIE NOCLEGOWYM W BARSZCZEWIE

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stolarki budowalnej w obiekcie noclegowym w Barszczewie.
W ramach zadania nastąpi wymontowanie oraz zakup i wymiana drzwi wewnętrznych do pokoi hotelowych:
Szczegółowe parametry drzwi:
Parter łazienki przy recepcji
Drzwi płytowe z okleiną CPL ościeżnica stalowa stała
2 sztuki 90 Prawa
4 sztuki 80 Prawa
5 sztuk 80 Lewa
Drzwi wejściowe do pokojów wzmocnione okleina cpl
7+9+5+9+8+8+9 suma 55sztuk
ościeżnica regulowana grubość muru 16-20
Drzwi wc
7+5+4+5+7+6+4 suma 38
ościeżnica regulowana 16-20
Drzwi
w systemie przylgowym, pełne,
laminowane CPL 0,2 mm kolor drewnopodobny
obrzeża standard, konstrukcja - ramiak
sosnowy obłożony dwiema płytami HDF,
wypełnienie - płyta wiórowa otworowana,
zamek wpuszczany z otworowaniem pod
wkładkę bez klamki, zawiasy - czopowe
wkręcane, ościeżnica regulowana
Stare drzwi zostaną zdemontowane i zamontowane zostaną drzwi nowozakupione, podwójne o lepszych parametrach akustycznych, termicznych (izolacja).
Zaplanowane prace zostaną wykonane w oparciu o zasady uniwersalnego projektowania, co umożliwi poruszania się po obiekcie noclegowo - gastronomicznym osobom z niepełnosprawnościami.

CPV: 45421100-5

Dokument nr: 2024-74464-210061, 2/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-15

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podlaskie
Powiat
białostocki
Gmina
Choroszcz
Miejscowość
Barszczewo
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-01-20
Koniec realizacji
2025-03-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Komunikacja między zamawiającym a oferentem (pytania/odpowiedzi) również musi odbywać się za pośrednictwem aplikacji BK2021.
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
2. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany treści i warunków zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego postępowania.
5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
6. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania jeżeli podmioty biorące udział
w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub wytycznymi.
7. Czy występuje płatność częściowa - TAK Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania płatności częściowych za wykonane usługi
8. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem podpunktu. 1):
1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji w okolicznościach niezależnych od Dostawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia związanych z:
a) zdarzeniem zewnętrznym o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć
ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności;
b) za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia;
c) zmianą założeń lub warunków realizacji zamówienia w trakcie prowadzenia prac, niezależną od Dostawcy lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
d) działaniami osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania
nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy.
2) Podstawą do stosownego przedłużenia w wyżej wymienionych przypadkach terminu wykonania zamówienia będzie pisemny wniosek Dostawcy wraz z udokumentowanym podjęciem działań przez Dostawcę, mających na celu realizację dostawy w terminie założonym w opisie przedmiotu zamówienia i określeniem przyczyny i rozmiaru opóźnienia.
3) Termin realizacji zamówienia może zostać przedłużony stosownie do okresu zaistniałego opóźnienia w sytuacjach opisanych powyżej lub odpowiednio do konsekwencji zmiany założeń lub warunków realizacji zamówienia, niezależnej od Dostawcy.
9. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Dostawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia oraz gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej
I i II stopnia.
10. Za niewykonanie przez Dostawcę przedmiotu zamówienia, Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie tytułem kary umownej w wysokości 20% wynagrodzenia brutto.
11. Oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
12. Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona będzie w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w innym języku niż język polski winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.
13. W przypadku ofert w walucie innej, niż PLN cena ofertowa zostanie przeliczona na PLN zgodnie z kursem średnim ogłoszonym przez NBP dla danej waluty z ostatniego dnia składania ofert określonego w punkcie 6 zapytania ofertowego.
14. Oferent, składając ofertę, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie oraz załącznikach, w celu ich przetwarzania przez Zamawiającego, w imieniu i na rzecz Instytucji Zarządzającej Krajowym Planem Odbudowy, oraz w imieniu i na rzecz Ministra właściwego dla programu operacyjnego jako administratora danych osobowych gromadzonych w ramach zbioru: Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Dostawców, którzy złożą oświadczenie, iż w momencie realizacji przedmiotu zamówienia będą posiadali niezbędny potencjał finansowy do jego realizacji
Ocena spełnienia kryterium
Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Dostawca może dodatkowo w trakcie procedury wyboru zostać wezwany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy dostawy sprzętu o dostarczenie lub okazanie dokumentów potwierdzających spełnienie warunku tzn. np. sprawozdań finansowych lub dokumentów księgowych KPiR za ostatnie dwa lata obrotowe, w których Dostawca wykazał zysk netto lub o zaświadczenia o braku zaległości względem ZUS i Urzędu Skarbowego z ostatnich trzech miesięcy przed złożeniem oferty.
Oferty Dostawców, którzy nie spełnią wszystkich wyżej wymienionych warunków, nie będą podlegały ocenie.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O zamówienie może ubiegać się Dostawca, który nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Dostawcy a Dostawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomoc-nika;
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokre-wieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przyspo-sobienia, opieki lub kurateli
Ocena spełnienia kryterium
Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia Dostawcy, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-31
Data ostatniej zmiany
2024-12-31 14:56:39

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
A) KRYTERIUM - Cena
- waga kryterium cena 60%.
Punkty przyznane każdej ofercie będą wyliczane według wzoru:
Pc = (Cn x 60) / Cb
Pc - otrzymane punkty
Cn - cena najniższa spośród złożonych ofert
Cb - cena badanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin dostawy i montażu drzwi - liczony w dniach kalendarzowych od dnia 15 stycznia 2025 do dnia dostawy i montażu drzwi
-waga kryterium termin 20%.
Punkty przyznane każdej ofercie będą wyliczane według wzoru:
Pt = (Tn x 20) / Tb
Pt-otrzymane punkty
Tn-termin najkrótszy
Tb-termin badanej OFERTY
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
- Okres gwarancji na dostarczone drzwi i wykonane prace montażowe - liczony w miesiącach kalendarzowych od dnia podpisania zakończenia montażu i podpisania protokołu odbioru prac.
Punkty wyliczane według wzoru:
Pg = (Tn x 20) / Tb
Pg - otrzymane punkty
Tn-termin najkrótszy
Tb-termin badanej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
podsumowanie
Łączna liczba przyznanych punktów wynosi P = Pc + Pt + Pg
Zamawiający udzieli zamówienia Dostawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wartości będą zaokrąglane zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
NINA ARTEMOWICZ
tel.: 663749340
e-mail: recepcja.sosnowezacisze@gmail.com

Podobne przetargi

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.